Proposta: Nova línia de rodalies Vilanova-Tarragona
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Proposta: Nova línia de rodalies Vilanova-Tarragona
Aquesta és una idea que molts deveu tenir perquè a mi em sembla més facil fer una línia Vilanova-Tarragona i si escau fins a Reus, que allargar els R2 SUD de Sant Vicenç de Calders fins a Tarragona ja que s'haurien de deixar avançar pels Euromed, Talgo i Alaris
Us poso un exemple per si no ho enteneu:
Posem que allarguem el SVC fins a Tarragona , hi arribaria a les 12:54 , quan el Talgo a Cartagena arriba 2 minuts abans per tant el Rodalies s'hauria de deixar avançar a Torredembarra o Altafulla, cosa impossible , pel Talgo
R2 TALGO
Sants 11:36 12:00
Sant Vicenç de Calders 12:33 -
Torredembarra 12:42 -
Altafulla 12:46 -
Tarragona 12:54 ! 12:52 !
Us poso un exemple per si no ho enteneu:
Posem que allarguem el SVC fins a Tarragona , hi arribaria a les 12:54 , quan el Talgo a Cartagena arriba 2 minuts abans per tant el Rodalies s'hauria de deixar avançar a Torredembarra o Altafulla, cosa impossible , pel Talgo
R2 TALGO
Sants 11:36 12:00
Sant Vicenç de Calders 12:33 -
Torredembarra 12:42 -
Altafulla 12:46 -
Tarragona 12:54 ! 12:52 !
vermer3 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 15/08/2012 16:48, en total s’ha editat 3 vegades.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
De manera que podriem crear un horari inicial així:
Sortint de la via 4 de Vilanova:
Cada hora als minuts: de 6 a 22 hores
ANADA
Vilanova - .48
Cubelles - .52
Cunit - .56
Segur de C. - .59
Calafell - .02
St.Vicenç de C. - .08
Torredembarra - .16
Altafulla - .20
Tarragona - .29
EXCEPCIONS EN L'HORARI D'ANADA: el Vilanova(11:48)-Reus(12:44) sortirà 5 minuts més tard perquè arriba a Tarragona a les 12.28 just 2 minuts abans del REG a La Plana-Picamoixons que passa per Vila-seca i Reus
Vila-seca - .37
Reus - .44
TORNADA
de 6 a 22 hores
Reus - 6.49 7.49 8.49 9.49 10.49 11.49 12.57 13.49 14.49 15.49 16.49 17.59 18.52 20.00 20.49 21.49 22.49
Vila-seca - 6.57 7.57 8.57 9.57 10.57 11.57 13.05 13.57 14.57 15.57 16.57 18.07 19.00 20.08 20.57 21.57 22.57
Tarragona - 7.05 8.05 9.05 10.05 11.05 12.05 13.13 14.05 15.05 16.05 17.05 18.15 19.08 20.16 21.05 22.05 23.05
Altafulla - 7.13 8.13 9.13 10.13 11.13 12.13 13.21 14.13 15.13 16.13 17.13 18.23 19.16 20.24 21.13 22.13 23.13
Torredembarra - 7.17 8.17 9.17 10.17 11.17 12.17 13.25 14.17 15.17 16.17 17.17 18.27 19.20 20.28 21.17 22.17 23.17
St.Vicenç de C. - 7.26 8.26 9.26 10.26 11.26 12.26 13.34 14.26 15.26 16.26 17.26 18.36 19.29 20.37 21.26 22.26 23.26
Calafell - 7.31 8.31 9.31 10.31 11.31 12.31 13.39 14.31 15.31 16.31 17.31 18.41 19.34 20.42 21.31 22.31 23.31
Segur de C. - 7.34 8.34 9.34 10.34 11.34 12.34 13.42 14.34 15.34 16.34 17.34 18.44 19.37 20.45 21.34 22.34 23.34
Cunit - 7.37 8.37 9.37 10.37 11.37 12.37 13.45 14.37 15.37 16.37 17.37 18.47 19.40 20.48 21.37 22.37 23.37
Cubelles - 7.40 8.40 9.40 10.40 11.40 12.40 13.48 14.40 15.40 16.40 17.40 18.50 19.43 20.51 21.40 22.40 23.40
Vilanova - 7.44 8.44 9.44 10.44 11.44 12.44 13.52 14.44 15.44 16.44 17.44 18.54 19.47 20.55 21.44 22.44 23.44
Hi ha d'haver certes irregularitats en els horaris de tornada ja que hi han els Euromed que obliguen a retrasar una mica els Rodalies i pel REX procedent de Flix
Sortint de la via 4 de Vilanova:
Cada hora als minuts: de 6 a 22 hores
ANADA
Vilanova - .48
Cubelles - .52
Cunit - .56
Segur de C. - .59
Calafell - .02
St.Vicenç de C. - .08
Torredembarra - .16
Altafulla - .20
Tarragona - .29
EXCEPCIONS EN L'HORARI D'ANADA: el Vilanova(11:48)-Reus(12:44) sortirà 5 minuts més tard perquè arriba a Tarragona a les 12.28 just 2 minuts abans del REG a La Plana-Picamoixons que passa per Vila-seca i Reus
Vila-seca - .37
Reus - .44
TORNADA
de 6 a 22 hores
Reus - 6.49 7.49 8.49 9.49 10.49 11.49 12.57 13.49 14.49 15.49 16.49 17.59 18.52 20.00 20.49 21.49 22.49
Vila-seca - 6.57 7.57 8.57 9.57 10.57 11.57 13.05 13.57 14.57 15.57 16.57 18.07 19.00 20.08 20.57 21.57 22.57
Tarragona - 7.05 8.05 9.05 10.05 11.05 12.05 13.13 14.05 15.05 16.05 17.05 18.15 19.08 20.16 21.05 22.05 23.05
Altafulla - 7.13 8.13 9.13 10.13 11.13 12.13 13.21 14.13 15.13 16.13 17.13 18.23 19.16 20.24 21.13 22.13 23.13
Torredembarra - 7.17 8.17 9.17 10.17 11.17 12.17 13.25 14.17 15.17 16.17 17.17 18.27 19.20 20.28 21.17 22.17 23.17
St.Vicenç de C. - 7.26 8.26 9.26 10.26 11.26 12.26 13.34 14.26 15.26 16.26 17.26 18.36 19.29 20.37 21.26 22.26 23.26
Calafell - 7.31 8.31 9.31 10.31 11.31 12.31 13.39 14.31 15.31 16.31 17.31 18.41 19.34 20.42 21.31 22.31 23.31
Segur de C. - 7.34 8.34 9.34 10.34 11.34 12.34 13.42 14.34 15.34 16.34 17.34 18.44 19.37 20.45 21.34 22.34 23.34
Cunit - 7.37 8.37 9.37 10.37 11.37 12.37 13.45 14.37 15.37 16.37 17.37 18.47 19.40 20.48 21.37 22.37 23.37
Cubelles - 7.40 8.40 9.40 10.40 11.40 12.40 13.48 14.40 15.40 16.40 17.40 18.50 19.43 20.51 21.40 22.40 23.40
Vilanova - 7.44 8.44 9.44 10.44 11.44 12.44 13.52 14.44 15.44 16.44 17.44 18.54 19.47 20.55 21.44 22.44 23.44
Hi ha d'haver certes irregularitats en els horaris de tornada ja que hi han els Euromed que obliguen a retrasar una mica els Rodalies i pel REX procedent de Flix
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Se agradeceria un poco mas de exactitud en los titulos, he creido que se habia creado una nueva linea de cercanias... craso error. Se induce a los foreros a errores de comprension...
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
cert ha estat un oblit meufcuevas27 ha escrit:Se agradeceria un poco mas de exactitud en los titulos, he creido que se habia creado una nueva linea de cercanias... craso error. Se induce a los foreros a errores de comprension...
vermer3 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 14/08/2012 18:57, en total s’ha editat 1 vegada.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
Una pregunta, has mirat bé els horaris de la R15 direcció BCN? Em sembla força inútil que a les 6.49 hagués un Rodalies quan el Regional surt a les 6.43, i més quan fa parades de Rodalies a partir de Sant Vicenç (Regional cadenciat), a les 7.49 dic el mateix.vermer3 ha escrit: TORNADA
de 6 a 22 hores
Reus - 6.49 7.49 8.49 9.49 10.49 11.49 12.57 13.49 14.49 15.49 16.49 17.59 18.52 20.00 20.49 21.49 22.49
Vila-seca - 6.57 7.57 8.57 9.57 10.57 11.57 13.05 13.57 14.57 15.57 16.57 18.07 19.00 20.08 20.57 21.57 22.57
Tarragona - 7.05 8.05 9.05 10.05 11.05 12.05 13.13 14.05 15.05 16.05 17.05 18.15 19.08 20.16 21.05 22.05 23.05
Altafulla - 7.13 8.13 9.13 10.13 11.13 12.13 13.21 14.13 15.13 16.13 17.13 18.23 19.16 20.24 21.13 22.13 23.13
Torredembarra - 7.17 8.17 9.17 10.17 11.17 12.17 13.25 14.17 15.17 16.17 17.17 18.27 19.20 20.28 21.17 22.17 23.17
St.Vicenç de C. - 7.26 8.26 9.26 10.26 11.26 12.26 13.34 14.26 15.26 16.26 17.26 18.36 19.29 20.37 21.26 22.26 23.26
Calafell - 7.31 8.31 9.31 10.31 11.31 12.31 13.39 14.31 15.31 16.31 17.31 18.41 19.34 20.42 21.31 22.31 23.31
Segur de C. - 7.34 8.34 9.34 10.34 11.34 12.34 13.42 14.34 15.34 16.34 17.34 18.44 19.37 20.45 21.34 22.34 23.34
Cunit - 7.37 8.37 9.37 10.37 11.37 12.37 13.45 14.37 15.37 16.37 17.37 18.47 19.40 20.48 21.37 22.37 23.37
Cubelles - 7.40 8.40 9.40 10.40 11.40 12.40 13.48 14.40 15.40 16.40 17.40 18.50 19.43 20.51 21.40 22.40 23.40
Vilanova - 7.44 8.44 9.44 10.44 11.44 12.44 13.52 14.44 15.44 16.44 17.44 18.54 19.47 20.55 21.44 22.44 23.44
Només col·lapsaria més el tram Tarragona-Barcelona, sobretot a partir de les 6 de la tarda, que és quan les circulacions tant de Regionals, mercaderies i LD augmenten notablement. La resta no em sembla pas malament, però cal tenir en compte que els R2Sud que surten de Sant Vicenç és als minuts .03 i .33 de cada hora, i per tant anirien buits fins Vilanova i no seria rentable.
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Una pregunta, has mirat bé els horaris de la R15 direcció BCN? Em sembla força inútil que a les 6.49 hagués un Rodalies quan el Regional surt a les 6.43, i més quan fa parades de Rodalies a partir de Sant Vicenç (Regional cadenciat), a les 7.49 dic el mateix.
Només col·lapsaria més el tram Tarragona-Barcelona, sobretot a partir de les 6 de la tarda, que és quan les circulacions tant de Regionals, mercaderies i LD augmenten notablement. La resta no em sembla pas malament, però cal tenir en compte que els R2Sud que surten de Sant Vicenç és als minuts .03 i .33 de cada hora, i per tant anirien buits fins Vilanova i no seria rentable.
...
Tens raó els dos primers trens Reus-Vilanova no tenen gaire sentit potser el de les 7.49 diumenges i festius si podria circular ja que l'R14 de Lleida comença a Tarragona
Vols dir que anirien buits fins a Vilanova? Passarien a .26 , o sigui 23 minuts després del R2 SUD a BCN-EDF; els he fet passar a aquestes hores per no interferir amb els trens de mitjana distancia
Només col·lapsaria més el tram Tarragona-Barcelona, sobretot a partir de les 6 de la tarda, que és quan les circulacions tant de Regionals, mercaderies i LD augmenten notablement. La resta no em sembla pas malament, però cal tenir en compte que els R2Sud que surten de Sant Vicenç és als minuts .03 i .33 de cada hora, i per tant anirien buits fins Vilanova i no seria rentable.
...
Tens raó els dos primers trens Reus-Vilanova no tenen gaire sentit potser el de les 7.49 diumenges i festius si podria circular ja que l'R14 de Lleida comença a Tarragona
Vols dir que anirien buits fins a Vilanova? Passarien a .26 , o sigui 23 minuts després del R2 SUD a BCN-EDF; els he fet passar a aquestes hores per no interferir amb els trens de mitjana distancia
vermer3 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 16/08/2012 16:11, en total s’ha editat 1 vegada.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Ara com ara, no estic segur que sigui factible, però aquesta idea ja l´havia pensat, però fent-la començar a Sitges i fent-la acabar a Reus.
Perquè a Sitges? Doncs perquè no em refio de la capacitat de l´estació de Vilanova per ser terminal de rodalies.
En canvi, Sitges té una andana amb via morta on hi cap perfectament una 465 en simple, tren més que suficient per donar servei a aquesta línia.
Potser seria bona idea de combinar-ho amb R2 sud Estació de França-Reus, amb les parades del serveis a St.Vicenç però perllongats a Reus (com el regiolies).
Això permetria, a la vegada, de separar més els serveis de regionals, perquè féssin menys parades.
També permetria de reduïr-ne el nombre: els R2 sud perllongats substituirien els regionals BCN-Reus.
Perquè a Sitges? Doncs perquè no em refio de la capacitat de l´estació de Vilanova per ser terminal de rodalies.
En canvi, Sitges té una andana amb via morta on hi cap perfectament una 465 en simple, tren més que suficient per donar servei a aquesta línia.
Potser seria bona idea de combinar-ho amb R2 sud Estació de França-Reus, amb les parades del serveis a St.Vicenç però perllongats a Reus (com el regiolies).
Això permetria, a la vegada, de separar més els serveis de regionals, perquè féssin menys parades.
També permetria de reduïr-ne el nombre: els R2 sud perllongats substituirien els regionals BCN-Reus.
Ja he editat el títol, per tal que no indueixi a error.
En sentit Tarragona, a Torredembarra no es poden fer avançaments.
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Ja he corregit aquest error; sabia que es podien fer avançaments a Torredembarra, però nomès sentit Barcelonacanalcole ha escrit:En sentit Tarragona, a Torredembarra no es poden fer avançaments.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Tanmateix tens raó de fer-la començar a Sitges, té una via morta ben maca que no s'utilitza per a res que jo sàpiga.437.001 ha escrit:Ara com ara, no estic segur que sigui factible, però aquesta idea ja l´havia pensat, però fent-la començar a Sitges i fent-la acabar a Reus.
Perquè a Sitges? Doncs perquè no em refio de la capacitat de l´estació de Vilanova per ser terminal de rodalies.
En canvi, Sitges té una andana amb via morta on hi cap perfectament una 465 en simple, tren més que suficient per donar servei a aquesta línia.
Potser seria bona idea de combinar-ho amb R2 sud Estació de França-Reus, amb les parades del serveis a St.Vicenç però perllongats a Reus (com el regiolies).
Això permetria, a la vegada, de separar més els serveis de regionals, perquè féssin menys parades.
També permetria de reduïr-ne el nombre: els R2 sud perllongats substituirien els regionals BCN-Reus.
Comentar també que la via 4 de Vilanova l'utilitzen també alguns Rodalies per ser avançats pels REX direcció BCN, ho vaig veure una vegada, exactament el 11/05/2012 a les 19:30 aproximadament; si no recordo malament, era un R13 Lleida-BCN EDF servit amb 448 que va avançar la 450 on jo hi era estacionada a la via 4
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Hombre, això d´allargar la R2 sud a Tarragona o Reus com a idea és interessant.... jo però aportaria alguna reflexió al respecte:
1) Un ferrocarril de rodalia és de rodalia. Reus no és rodalia de Barcelona. Per tant, en cap cas sembla que convingui posar trens de rodalia de Barcelona a Reus, per concepte.
2) Falta una idea un miqueta important en tot això: quants viatgers portarien els trens de rodalies nous?. Què aportaries, a part d´augmentar els temps de viatge actuals i empitjorar el confort dels trens, respecte dels regionals actuals?.
3) Per últim, una reflexió que sempre oblidem: quant costaria allargar les rodalies de Barcelona?. Qui ho pagaria?. Què deixariem de fer per pagar-ho?. És això el més prioritari actualment?.
1) Un ferrocarril de rodalia és de rodalia. Reus no és rodalia de Barcelona. Per tant, en cap cas sembla que convingui posar trens de rodalia de Barcelona a Reus, per concepte.
2) Falta una idea un miqueta important en tot això: quants viatgers portarien els trens de rodalies nous?. Què aportaries, a part d´augmentar els temps de viatge actuals i empitjorar el confort dels trens, respecte dels regionals actuals?.
3) Per últim, una reflexió que sempre oblidem: quant costaria allargar les rodalies de Barcelona?. Qui ho pagaria?. Què deixariem de fer per pagar-ho?. És això el més prioritari actualment?.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
1) El nom mai pot estar per davant del servei al ciutadà.Toni ha escrit:Hombre, això d´allargar la R2 sud a Tarragona o Reus com a idea és interessant.... jo però aportaria alguna reflexió al respecte:
1) Un ferrocarril de rodalia és de rodalia. Reus no és rodalia de Barcelona. Per tant, en cap cas sembla que convingui posar trens de rodalia de Barcelona a Reus, per concepte.
2) Falta una idea un miqueta important en tot això: quants viatgers portarien els trens de rodalies nous?. Què aportaries, a part d´augmentar els temps de viatge actuals i empitjorar el confort dels trens, respecte dels regionals actuals?.
3) Per últim, una reflexió que sempre oblidem: quant costaria allargar les rodalies de Barcelona?. Qui ho pagaria?. Què deixariem de fer per pagar-ho?. És això el més prioritari actualment?.
2)Empitjoraria els temps de viatge però milloraria la freqüència a certes estacions.
3)Té vocació de servei, i si és per millorar, la cartelleria és un cost mínim (i menys aprofitant constants canvis en R7, R8, i noves estacions.
Per tant l'única pregunta ha de ser. Hi ha prou demanda per millorar l'oferta més enllà de Sant Vicenç de Calders? I això, que jo trobo que no, només es respon amb un estudi de mercat: els estudis previs solen costar 12.000 euros a la Generalitat.
Però això pot acabar esdevenint en una línia Llobregat Anoia, i com a afectat, em fa por. Primer caldria buscar alternatives, i una possibilitat és fer l'Eix Mediterrani, amb la connexió de l'AVE a Tarragona amb una via d'ample internacional (tercer fil?) com a mínim fins a València.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N5
- Entrades: 117
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Ubicació: Segur de Calafell
Guadalajara tampoc és precisament rodalia de Madrid i tenen línia de Rodalies amb freqüències de 15 minuts.Toni ha escrit:
1) Un ferrocarril de rodalia és de rodalia. Reus no és rodalia de Barcelona. Per tant, en cap cas sembla que convingui posar trens de rodalia de Barcelona a Reus, per concepte.
S'està parlant molt de Rodalies Tarragona, fins i tot hi ha una proposta amb Mapa, en sembla que una de les lineas s'he està parlant que només arribi fins a Cambrils, fins a Tortosa-Ulldecona no???, de la zona de Tortosa-Uldecona no he sentit en cap cas que puguin formar part d'un Servei de Rodalies Tarragona, com tampoc hi ha cap proposta amb Mapa.
-
- N5
- Entrades: 117
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Ubicació: Segur de Calafell
La línia en questió arribarà només fins Cambrils, no fins Tortosa/Ulldecona.cesc ha escrit:S'està parlant molt de Rodalies Tarragona, fins i tot hi ha una proposta amb Mapa, en sembla que una de les lineas s'he està parlant que només arribi fins a Cambrils, fins a Tortosa-Ulldecona no???, de la zona de Tortosa-Uldecona no he sentit en cap cas que puguin formar part d'un Servei de Rodalies Tarragona, com tampoc hi ha cap proposta amb Mapa.
Així apareix en el plànol "oficial" a la web de la Generalitat:
La qüestió és: allargar la rodalia de Tarragona fins a Vilanova (i Vilafranca) té utilitat social? Hi ha prou mobilitat laboral o per agafar LD a Tarragona que ho justifiqui? En cas afirmatiu, caldria veure com s'encap en la malla horària actual i com s'encavalca amb la rodalia de Barcelona fins a Sant Vicenç.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Guigui ha escrit:La qüestió és: allargar la rodalia de Tarragona fins a Vilanova (i Vilafranca) té utilitat social? Hi ha prou mobilitat laboral o per agafar LD a Tarragona que ho justifiqui? En cas afirmatiu, caldria veure com s'encap en la malla horària actual i com s'encavalca amb la rodalia de Barcelona fins a Sant Vicenç.
Potser si que té utilitat, per posar un exemple, només hi ha 6 REX, 1 Regional i un Alaris per anar de Vilanova a Tarragona; però per tornar hi han molts més REX ,
I ja de pas millorariem la vergonyosa freqüència al tram Tarragona-Reus, que té lapsos de 90 minuts
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
-
- N5
- Entrades: 117
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Ubicació: Segur de Calafell
Jo sería més aviat partidari d'allargar els serveis semidirectes de l'R2 Sud fins Reus, o d'integrar la línia verda que surt en el plànol en l'R2 Sud.Guigui ha escrit:La qüestió és: allargar la rodalia de Tarragona fins a Vilanova (i Vilafranca) té utilitat social? Hi ha prou mobilitat laboral o per agafar LD a Tarragona que ho justifiqui? En cas afirmatiu, caldria veure com s'encap en la malla horària actual i com s'encavalca amb la rodalia de Barcelona fins a Sant Vicenç.
En teoria, si haguéssin acabat l´estació de Torredembarra, sí que s´hauria d´haver pogut, perquè s´hauria d´haver demolit l´actual edifici de viatgers i s´hi hauria d´haver instal.lat una nova via d´apartat per trens direcció Tarragona.canalcole ha escrit:En sentit Tarragona, a Torredembarra no es poden fer avançaments.