Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Membre des de: 02 maig 2005, 09:10
UbicaciĂł: El Carmel, Barcelona

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Aureli »

Com a carmelita que sóc :D i afectat pel tall, veig que la TMB no informa del tot correctament. Efectivament hi ha un autobús substitutori però fa la ruta més fàcil de fer i tot s'ha de dir, per on els autobusos hi caben millor, que és donar servei a Coll/Taixonera per Fastenrath. Per tant, realment estant donant servei a Taixonera, però no al Coll ni a la part del Carmel on realment té la boca del carrer Batet. Per a enfilar aquestes zones cal utilitzar el 87 de tota la vida. No costaria res als cartells indicar que el 87 et porta tot pujant per Llobregós fins dalt de tot del Carmel i el Coll... Entenc que el que fan és assegurar l'enllaç entre Horta i Vall d'Hebron de metro i en canvi no donen el servei de metro per als que ens baixem abans. Sort que tenim l'Authosa 87 i que d'aquí a una setmana tot s'acaba ja.
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??
:?


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23765
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
UbicaciĂł: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: metring »

Avui a Santa Coloma, he vist una fumera a causa de les obres que tela, no sé si és gaire saludable per als viatgers. Apart, pregunto als més experts si calen tres setmanes pel tipus d'obra de la L1.


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23886
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)

44 des de Sants?

Entrada Autor: Guigui »

França451 ha escrit:De todos modos, a las malas, hay otra alternativa que rara vez se menciona, aunque no es jauja precisamente, a la larga puede resultar eficaz según se mire: el 44. La ventaja si vienes de línea 5 es que ya desde Sants puedes hacer el trasbordo al bus.
Una opciĂł exclusivament per a qui tingui moooooooolt temps.


a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Avatar de l’usuari
Adolescent barcelonĂ­
N9
N9
Entrades: 2397
Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Adolescent barcelonĂ­ »

Aureli ha escrit:Com a carmelita que sóc :D i afectat pel tall, veig que la TMB no informa del tot correctament. Efectivament hi ha un autobús substitutori però fa la ruta més fàcil de fer i tot s'ha de dir, per on els autobusos hi caben millor, que és donar servei a Coll/Taixonera per Fastenrath. Per tant, realment estant donant servei a Taixonera, però no al Coll ni a la part del Carmel on realment té la boca del carrer Batet. Per a enfilar aquestes zones cal utilitzar el 87 de tota la vida. No costaria res als cartells indicar que el 87 et porta tot pujant per Llobregós fins dalt de tot del Carmel i el Coll... Entenc que el que fan és assegurar l'enllaç entre Horta i Vall d'Hebron de metro i en canvi no donen el servei de metro per als que ens baixem abans. Sort que tenim l'Authosa 87 i que d'aquí a una setmana tot s'acaba ja.
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??
:?
Tot lo nou es veu que és pitjor. Exemples: túnel L2 a Badalona i túnel de la L3 a la part antiga: un necessita manteniment cada any, i l'altre a penes en necessita (bé, cal comptar que el túnel L2 té filtracions i etc etc etc). Amb el túnel del Carmel passa el mateix. Vaja, és la meva visió del panorama, i podeu estar d'acord o no amb mi, però no em negareu que com millor es facin les coses més duraran.

De fet, hi ha una manera que igual és més ràpida que pujar a Horta i canviar al bus substitutori: baixar-se a Maragall i agafar el 19 que et deixa a Vall d'Hebron. Potser els dies feiners és una opció més ràpida.

Els busos del servei substitutori de la L5, per suposat que estàndards, però segur que han tret tota la ferralla com fan amb el de la L2 que posen un munt de 33XX.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 874
Membre des de: 14 ago. 2006, 21:14
UbicaciĂł: Poblenou

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: foronda 141 »

Doncs el dilluns hi havĂ­a un 2400 citaro i un 7800 dels nous.


Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2255
Membre des de: 10 nov. 2010, 19:29

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: albert28 »

Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres

EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.

En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.

El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.

La resta de la lĂ­nia, entre CornellĂ  Centre i Horta, funcionarĂ  amb normalitat. Per minimitzar l'afectaciĂł als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarĂ  amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.

No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la lĂ­nia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23886
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)

AutobĂşs "diumenger"

Entrada Autor: Guigui »

En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
Clarament, Tusgsal els té malacostumats.


a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Avatar de l’usuari
Adolescent barcelonĂ­
N9
N9
Entrades: 2397
Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Adolescent barcelonĂ­ »

albert28 ha escrit:
Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres

EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.

En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.

El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.

La resta de la lĂ­nia, entre CornellĂ  Centre i Horta, funcionarĂ  amb normalitat. Per minimitzar l'afectaciĂł als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarĂ  amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.

No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la lĂ­nia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936
Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??
Guigui ha escrit:Clarament, Tusgsal els té malacostumats.
Mira't els horaris de Tusgsal a l'agost i compara: un autobĂşs de TMB cada 30 minuts suplint el metro enfrontant-se a:
  • La meravellosa freqüència de la B12: 60 min els laborables d'agost
  • B18, 1 bus cada 40 min a l'agost
  • La freqüència de la B19 i la B24 fins a les 10 del matĂ­: 60 min a l'agost. La resta del dia, 1 bus cada 35 min
  • El rĂ nquing se l'emporten la B34 i la B35, un bus cada 70 min a l'agost
  • La B82, un bus cada 50 min a l'agost
  • B83 i B84, un bus cada 45 min
  • La B7, un bus cada 35 min tots els dies de l'any
Altres tenen freqüències de 30 minuts o menys, però això és normal.

Badalonins, si us queixeu del servei substitutori del metro, heu vist que Tusgsal us ofereix unes freqüències encara més penoses. I mira que jo sóc un ferm defensor de Tusgsal... (també és que el metro és el metro i el bus és el bus, no és el mateix, però vaja... la comparació...)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23886
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)

ConfusiĂł

Entrada Autor: Guigui »

Adolescent barceloní ha escrit:Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??
Rellegeix l'article. Confons freqüència amb durada del trajecte. D'allí el meu comentari sobre Tusgsal i els fitipaldis a sou del Sr. Casquete.


a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
França451
N9
N9
Entrades: 2425
Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: França451 »

Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...

http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal

"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]

Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."


:riure :riure :riure


Los tiempos de CalĂ­gula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Membre des de: 18 gen. 2010, 04:26
UbicaciĂł: Barcelona
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: pau5321 »

França451 ha escrit:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...

http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal

"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]

Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."


:riure :riure :riure
Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajja :riure :riure

Per cert he retocat la part dels sous, i he posat a un nou treballador que han fet fixe ;)

(M'acabo de donar compte d'una altra bestiesa de TUSGSAL, el B22 que agafava cada dia fa 3 anys, anava sempre pel pont del molinet a 100 per hora, pensava que el limit era de 50 per hora pero que va, es de 40KM/HORA!!)


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Avatar de l’usuari
Adolescent barcelonĂ­
N9
N9
Entrades: 2397
Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Adolescent barcelonĂ­ »

pau5321 ha escrit:
França451 ha escrit:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...

http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal

"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]

Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."


:riure :riure :riure
Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajja :riure :riure

Per cert he retocat la part dels sous, i he posat a un nou treballador que han fet fixe ;)

(M'acabo de donar compte d'una altra bestiesa de TUSGSAL, el B22 que agafava cada dia fa 3 anys, anava sempre pel pont del molinet a 100 per hora, pensava que el limit era de 50 per hora pero que va, es de 40KM/HORA!!)
Santa Frikipedia! L'enciclopèdia més seriosa i vertadera del món!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23765
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
UbicaciĂł: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: metring »

I si ens centrem en el tema talls del metro? :topic


Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Membre des de: 04 abr. 2006, 18:34
UbicaciĂł: esperant via lliure

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: El LLOP »

metring ha escrit:Avui a Santa Coloma, he vist una fumera a causa de les obres que tela, no sé si és gaire saludable per als viatgers. Apart, pregunto als més experts si calen tres setmanes pel tipus d'obra de la L1.
l'obra consisteix en la substituciĂł de la bretelle de Fondo per una mes llarga i substituir el suport de travesses i balast per una superfĂ­cie formigonada.


Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4592
Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Renfe445 »

La L1 del metro ara és com si fos del 89.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23765
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
UbicaciĂł: Fabra i Puig

I?

Entrada Autor: metring »

Renfe445 ha escrit:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serĂ  com quan la van inaugurar :x


Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4592
Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: I?

Entrada Autor: Renfe445 »

metring ha escrit:
Renfe445 ha escrit:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serĂ  com quan la van inaugurar :x
Però això no passarà mai :D


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23765
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
UbicaciĂł: Fabra i Puig

Re: I?

Entrada Autor: metring »

Renfe445 ha escrit:
metring ha escrit:
Renfe445 ha escrit:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serĂ  com quan la van inaugurar :x
Però això no passarà mai :D
Ja seria... :)


Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Membre des de: 14 maig 2007, 19:17
UbicaciĂł: Barcelona

Obres a Sagrera-TAV

Entrada Autor: Miquel »

Ha passat molt desapercebut, tant que ni tan sols s'anuncia fora de les línies 9 i 10, però per obres a l'estació de Sagrera TAV (o com coi s'acabi dient), hi ha servei restringit entre Onze de Setembre i La Sagrera.

Només circula un tren entre aquestes dues estacions, la resta de trens fan servei de Can Zam i Gorg a Onze de Setembre. Aquesta restricció durarà fins el 12 de Setembre.

Per cert, les pantalles segueixen sense anunciar cap tren de la L10.


El metro de Barcelona amb motoristes!
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23765
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
UbicaciĂł: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: metring »

De TMB, missatge mòbil:

Del 28 de març a l'1 d'abril, tallada la L2 entre Sagrada Família i Passeig de Gràcia, per obres de millora.

Més informació a http://www.tmb.cat/ca/alteracions-del-s ... t/metro/L2


Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”