http://www.youtube.com/watch?v=fU22KjLB2WM
Ranas, y más ranas.... es como cuando era pequeño

L'acabo de veure sencer i per que m'ha sortit de publicitat al You Tube, hauriem de presentar aquest vĂdeo a pitjor spot publicitari del segle o del mil·lenni, he rigut de lo extremadament dolent i infumable que Ă©s. Ai mare, lluny queden ja aquells anuncis dels joves esperant dir-se res a bord d'una 2100...raulitinbcn ha escrit:Si que l'havia vist, una mica ''extranbòtic'', els autobusos, podrien posar dobles o el biarticulat, en comptes d'estandars.metring ha escrit:NingĂş no ha vist encara el vĂdeo de TMB per promocionar les noves targetes de viatge pel turisme?


Esta guay la idea, pero digo, Âżtodo ese coste adicional para un transporte que hace lo mismo que un tranvĂa, sĂłlo que sin quitarle espacio a los coches? Digo, si ponemos un tranvĂa la eliminaciĂłn de carriles esta justificada porque se ofrece una mejor alternativa. Zurich es un ejemplo de una ciudad que no ve casi congestiĂłn en el centro ya que el uso del coche esta brutalmente desincentivado (derecho de vĂa para el tranvĂa siempre que haya espacio para un carril de circulaciĂłn en cada sentido, amplias zonas del centro donde sĂłlo puede pasar el transporte pĂşblico, preferencia siempre para el TP incluso por encima del peatĂłn, ausencia de plazas de aparcamiento gratuitas en la calle y muchos párkings que son caros). Creo que serĂa más econĂłmico y equitativo que, si hace falta, se le reste un tanto de espacio a los coches antes de montarse unos chismes como este. Aunque supongo que el alcalde Xavier "coches elĂ©ctricos son el futuro" Trias no estará de acuerdo.raulitinbcn ha escrit:El tramvia/metro lleuger del futur?
http://www.youtube.com/watch_popup?v=t1 ... r_embedded
Lo primero has dado en el clavoGuigui ha escrit:Als Nimbys de torn ja els falta temps per muntar plataformes. Això d'una banda.
A mĂ©s, el vĂdeo queda molt bufĂł, però ja han pensat que tot transport Ă©s d'anada i de tornada?







És molt interessant. M'ha agradat molt. Es nota que cada vegada hi ha mĂ©s urbanitzaciĂł, però els afores semblen els mateixos. I tambĂ© ha canviat la forma de vestir del conductor.metring ha escrit:Genial vĂdeo de la BBC, on es veu el mateix recorregut en tren, Londres-Brighton el 1953, 1983 i 2013, informat per un tweet de Carlos Rebato:
Per als que volgueu comparar en condicions:metring ha escrit:Genial vĂdeo de la BBC, on es veu el mateix recorregut en tren, Londres-Brighton el 1953, 1983 i 2013, informat per un tweet de Carlos Rebato: