Hola:
--------editat per administrador------------
Guigui. No sere jo pas qui et digui com i cuan i amb quines temperatures has de portar la teva filla. Es teva i ets lliure de treure-la al carrer cuan i com et plagui. Jo nomes et dire una cosa: Mai de la vida treuria al carrer -en cotxet amb ombrel.la o sense, o amb cangur- una criatura de messos havent-hi 40 graus a l'ombra. Si un adult ho pasa putes, no cal pensar com ho pot pasar una criarura de messos. Jo mai treuria al carrer -tret d'esser estricta i urgentment necessari- la meva neboda de 9 messos per exemple, ni cualsevol altre criatura, amb aquestas temperatures i passejaria tranquil.lament.
Sequera. Potser tingui mes coneixement de cuidar criatures de tota edat que tu. No pel sols fet d'esser pare es te el "Doctorat Honoris Causa" en nens. Poser que a la meva vida hagi canviat mes bolquers dels que tu canviaras en la vida. Potser que hagi portat mes nens al braç dels que tu estiguis dispossat a acceptar i creure. Potser que hagi i recollit mes nens a escola i guarderia dels que puguis creure. I no tinc fills. Pero tinc l'enorme goig de que tots els crios que he cuidat m'han estimat i s'han tornat bojos d'alegria cada vegada que em veian. I potser si, potser si que et pugui donar classes de com educar i cuidar nens. Potser que tu et sentis mes autoritzat a criticar i a desaturoritzar-me pel sols fet de que tu ets pare i jo no, doncs triste rao.
Un nen de 2 anys ja pot caminar solet sense tenir que anar amb el cotxet amunt i avall, no fotem. I si es cansa, doncs un s'atura i s'espera a que el nen descansi -obviament no te la mateixa resistencia fisica que un adult- i llestos. I educar-los en que han de caminar, no que a la mes minima facin la pataleta i la plorera i que savent que els posarem al cotxet, es neguin a caminar. Estic veient nens de 2, 3 i fins i tot 4 anys que no caminen, que es pasen al dia al cotxet per comoditat dels pares. Perque es molt "emprenyador" aturar-se cada dos per tres cuan el nen es cansa i es mes comode posar-lo a la cadireta i a empentar, i el nen tan fresc. Estic veient nens d'aquestas edats encara amb bolquers perque es pixan i caguen asobre perque els pares no els ensenyan a avisar de les seves necessitats i es mes comode que vagin amb bolquers. Nens d'aquestas edats que encara menjan amb bibero perque els pares no volen "perdre" el temps en donar-lis menjar solid, li "entxufen" el bibero que l'aguanti el nen i a correr. Nens consentits en resum.
Sequera ha escrit:1.-Defenderé mi derecho a llevar a mis hijos en cochecito en el transporte publico, por encima de todo.
On esta reflectit aquest dret?. Indica'm si us plau, la llei, article, disposicio, etc. on digui aixo clarament. On diu que tens el dret de portar els teus fills en cotxet al transport public?.
Sequera ha escrit:2.-Defenderé el derecho que tiene un minusvalido a usar el transporte publico.
Barrejar aquest tema amb els dels cotxets per infants es poc menys que intentar enredar al personal. Que jo sapiga aqui ningu ha negat el dret a que un minusvalid pugi al bus o al metro amb la seva cadira de rodas. No siguem demagogs i li busquem els tres peus al gat.
Sal.lutacions:
Serie600