Exacto, eso es lo que hace tan reconocible el timbre de un tranvĂa, que sea una campana de verdad y no un altavoz reproduciendo un sampleo de una campana.Renfe445 ha escrit:Eso mismo. Además, en los Citadis es hecho a ordenador y en el otro tranvĂa es un timbre real.alf_ ha escrit:A mi tampoco me gusta el timbre de los Citadis. No se hacen notar bien, en cambio ese otro suena muy reconocible, de forma que detectas inmediatamente que hay un tranvĂa.
Alguns videos interessants
Re: Alguns videos interessants
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Apurant la frenada
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
Estava tot calculat que en diuenwefer ha escrit:Apurant la frenada![]()
Patacada que es fot el maquinista al saltar del tren en moviment, m'hagués agradat saber si portava passatge.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
gatvell
- N8

- Entrades: 1151
- Membre des de: 28 març 2012, 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
S'ha dut una patacada més forta el maquinista que la locomotora. Si s'hagués quedat a dins potser un infart però sencer, jejejeje
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- carles10000
- N6

- Entrades: 210
- Membre des de: 18 oct. 2010, 19:34
- Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
- carles10000
- N6

- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Els vĂdeos d'aquest canal de YouTube sĂłn interessants... L'Ăşnica "pega" Ă©s que estan en alemany i no els entenc (encara).
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr
Al·lucino amb l'estina que se'ls tĂ© als busos a Alemanya. VĂdeos aixĂ no es fan aquĂ ni de conya.
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr
Al·lucino amb l'estina que se'ls tĂ© als busos a Alemanya. VĂdeos aixĂ no es fan aquĂ ni de conya.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- carles10000
- N6

- Renfe445
- N10

- Entrades: 4593
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Em subscric al teu canal! Per cert, jo també en vaig fer un altre fa dos anys:
Ara bĂ©, m'agradaria els vĂdeos fets per nosaltres els fiquĂ©ssim dins un altre fil. Us sembla bĂ©?
Ara bĂ©, m'agradaria els vĂdeos fets per nosaltres els fiquĂ©ssim dins un altre fil. Us sembla bĂ©?
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- Renfe445
- N10

- Contacta:
Berliner M-Bahn
Un vĂdeo d'un Maglev experimental que va funcionar poc temps en servei comercial, des del 89 fins al 91 que va deixar de prestar servei quan es va restablir el metro de BerlĂn entre Gleisdreieck i Potsdamer Platz (crec que va ser aixĂ).
En aim va escriure un missatge en aquest fil parlant d'aquest tipus de tren. Jo vull tornar-ho a recordar, a mĂ©s que el vĂdeo no Ă©s disponible
En aim va escriure un missatge en aquest fil parlant d'aquest tipus de tren. Jo vull tornar-ho a recordar, a mĂ©s que el vĂdeo no Ă©s disponible
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- JPlanas
- N6

- Entrades: 223
- Membre des de: 12 oct. 2010, 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- UbicaciĂł: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contacta:
- Renfe445
- N10

- Contacta:
Interessant.
Bon GIF!JPlanas ha escrit:
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
No em pregunteu com Ă©s possible que hagi anat a parar a aquest vĂdeo. Ni jo mateix ho sĂ©
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- Renfe445
- N10

- Contacta:
Llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
I com has anat a parar a aquest vĂdeo?wefer ha escrit:No em pregunteu com Ă©s possible que hagi anat a parar a aquest vĂdeo. Ni jo mateix ho sĂ©![]()
Doncs amb 241 vagons i 9 locomotores sembla ser el tren de mercaderies en miniatura més llarg del món.
Imagineu-vos això a la vida real.
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- Renfe445
- N10

- Contacta:
Neoplan N4014NF
He trobat un vĂdeo d'un Neoplan N4014NF com els que va tenir TUBSAL:
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- Renfe445
- N10

- Contacta:
MB O305 de Frankfurt am Main.
Un dels millors busos que han existit mai.
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Un viatge en cabina a la lĂnia 1 del metro d'Atenes. És llarg però molt recomanable!
- Renfe445
- N10

- Contacta:
British Rail Class 323 - London Midland and Northern Rail
Gaudiu dels sons que genera aquest magnĂfic tren:
London Midland Cross City line: Sortint de Bournville amb destinaciĂł Longbridge.
Northern Rail Manchester Piccadilly to Crewe mainline: Viatge a 90 milles per hora, o sigui, a tota llet (superant una miqueta la velocitat mĂ xima de les 440 de RENFE), entre Holmes Chapel i Alderley Edge.
London Midland Cross City line: Sortint de Bournville amb destinaciĂł Longbridge.
Northern Rail Manchester Piccadilly to Crewe mainline: Viatge a 90 milles per hora, o sigui, a tota llet (superant una miqueta la velocitat mĂ xima de les 440 de RENFE), entre Holmes Chapel i Alderley Edge.
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
- Renfe445
- N10

- Contacta:
Homenatge a les 111!!!
El gran Siger S. (sigfridmetrotren) ha penjat a Youtube...
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net