Si ha sido probado con tráfico real debe estar instalado en algún lugar entre el Puerto de Barcelona y Figueras. Pero ¿alguien lo ha visto? ¿dónde exactamente?

Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?

Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.Renfe445 ha escrit:Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?
Como podrás ver, hay vía mixta.
Si clicas en la imagen irás a la sección que trata esta línea y allí seguramente podrás encontrar fotos.

Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
Em sembla que vas bastant equivocat.Renfe445 ha escrit:Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.

No és travessa polivalent, es travessa per 3 carrils. La travessa polivalent accepta qualsevol dels dos amples, pero no els dos a la vegada. En canvi, la travessa d'ample mixt pot muntar els dos a la vegada. La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.oriolp13 ha escrit:Em sembla que vas bastant equivocat.Renfe445 ha escrit:Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
A la travessa polivalent s'hi fixen tots els carrils, quedant així:
Per tant, no té res a veure amb el SINAV.

También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.
Correcto, me he equivocado, quería decir que su uso no está extendido por la mayoría de lineas. Las del puerto de Barcelona no sé que tipo son, porque al haber tramos de 4 carriles deben requerir una traviesa y unos aparatos de vía mas complejos aun.sanlucar-playa ha escrit:También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.