Un consorci público-privat podria salvar la línia. Proposen una inversió de 125M € per tal de modernitzar l'equipament i la infraestructura


Hora i data actual: 14 set. 2025, 21:29
Entrada Autor: m.h.t. » 04 gen. 2015, 21:29
Entrada Autor: xevi » 05 gen. 2015, 10:42
Entrada Autor: Don Ramón » 05 gen. 2015, 17:45
Entrada Autor: Renfe445 » 05 gen. 2015, 17:53
Entrada Autor: Sagrerenc » 05 gen. 2015, 18:18
Entrada Autor: vermer3 » 09 gen. 2015, 16:16
Entrada Autor: TercerCarril » 10 gen. 2015, 21:09
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 10 gen. 2015, 21:59
FGC quedant-se una línia deficitària fora del seu territori?Renfe445 ha escrit:Respecte a la meva opinió, crec que si s'emporta FGC la línia, es podria salvar. Però em dóna la sensació que es salvaria amb algun "però".
Entrada Autor: Renfe445 » 10 gen. 2015, 23:06
És estrany, però és la meva opinió.Fran-Ikarus ha escrit:FGC quedant-se una línia deficitària fora del seu territori?
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 11 gen. 2015, 00:05
Ecomobisostrans ha escrit:Es tindria que adaptar a ample uic, allargar a puigcerda I treure revolts sobretot de montlouis a osseja I posar trens normals puigcerda _ perpignan . Es por deixar també el tren groc com a turistic I aqest si fent els revolts
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 gen. 2015, 00:25
És a dir, que opines que un ens públic sufragat amb els nostres diners, hauria de fer-se càrrec d'un sistema de transport públic deficitari d'un altre país? ( = "que paguem nosaltres el dèficit d'un tren francès")Renfe445 ha escrit:És estrany, però és la meva opinió.Fran-Ikarus ha escrit:FGC quedant-se una línia deficitària fora del seu territori?
Entrada Autor: Javi M » 11 gen. 2015, 11:00
Entrada Autor: TercerCarril » 11 gen. 2015, 15:50
Javi M ha escrit:Una cosa és qui opera la línia, i altra qui paga el cost (en cas de ser deficitari) de l'explotació. FGC mateix va estar a punt d'explotar el servei de tramvia de Jaén, línia deficitària, òbviament sufragant-ho l'Ajuntament i la Junta.
De tota manera, no veig quin motiu fa pensar que FGC seria la millor opció per al Tren Groc. Ja sé que hi ha gent que, si fos per ella, FGC operaria ad líbitum et ad æternum totes les línies de Catalunya i del món. El fet que FGC sigui "la nostra" no ens hauria de fer perdre l'objectivitat.
Entrada Autor: Renfe451 » 11 gen. 2015, 22:09
SNCF ja fa temps que no ja no té res a veure amb la CFC, ara és propietat de la regió de Còrsega.TercerCarril ha escrit:en una filial de l'SNCF com CFC (Chemins de Fer Corses) que actui de forma diferenciada. Uns Chemins de Fer Catalans, per dir alguna cosa.
Entrada Autor: TercerCarril » 12 gen. 2015, 20:07
Entrada Autor: Renfe451 » 13 gen. 2015, 00:58
Això em dóna molt mala espina...TercerCarril ha escrit:Us comunico que aquest dimecres 14 de gener a les 12, 02 és previst fer un trasllat per ferrocarril d'un cotxe del tren groc a Béziers. Diuen que passarà per Perpinyà aproximadament a les 13h.
Resta subjecte a qualsevol força major.
Entrada Autor: UT440_132M » 13 gen. 2015, 13:43
Entrada Autor: TercerCarril » 13 gen. 2015, 16:48
Entrada Autor: Euromed » 21 gen. 2015, 21:53
Hola a tothom:Ecomobisostrans ha escrit:Fa 2 anys i mig vaig fer aquesta proposta, igual ara es veu diferent:
Ecomobisostrans ha escrit:Es tindria que adaptar a ample uic, allargar a puigcerda I treure revolts sobretot de montlouis a osseja I posar trens normals puigcerda _ perpignan . Es por deixar també el tren groc com a turistic I aqest si fent els revolts
Entrada Autor: MZA_1600 » 23 gen. 2015, 01:09
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025