L'Institut Cartogàfic de Catalunya ha publicat una espècie de Google Maps que permet comparar com era Catalunya des de 1945 fins a l'actualitat. No us ho perdeu:
http://betaportal.icgc.cat/canurb/cathistoric.html
Plànols aeirs: Com era Catalunya des de 1945?
Molt interessant el web. M'hi he entretingut una bona estona!
Molt xulo!! Jo m'he entretingut a veure les vies per Salou i Cambrils el 1945. Per allò de si hi eren abans les vies o el poble, com es discutia en algun post sobre corredor del mediterrani / eix cívic. Gràcies!
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Fixeu-vos que el disseny de la rambla com el coneixem ara només arribava fins a la cruïlla amb el carrer de Sant Silvestre, i l'aparcament subterrani encara no estava construït.
No es veu en la imatge, però també la Rambla del Fondo i els seus voltants estaven en una fase de canvis que, segons el meu punt de vista, es va trigar molt a consolidar-se.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Per fi he pogut veure les famoses carreteres de Montigalà, que les vaig trepitjar de petit pero no recordava a quins carrers actuals pertanyen.
Això per mi és una eina molt potent per poder dur a terme el meu Projecte TUSGSAL (ja us diré qué es...) 

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net