Ho fem, però com ho he dit a Metring el conseller era de Girona i per aixo avui la R11 te el servei que te.Renfe451 ha escrit:La sol·lució és molt senzilla: feu més accions de protesta! Queixant-vos des d'un ordinador o fer poques accions no servirà per res.trensmat ha escrit:Aixo es cosa de Renfe com els 447 PMR per rodalies a la R11, el que pasa es que tenim un nivell de indignació amb molt aguant al sud i estaria be que ens fessin el mateix cas que els van fer als usuaris de Girona en el seu temps.UT440_132M ha escrit:Has de tenir en compte que les circulacions amb 449 de la R11 són més cares que un REX convencional, i a més, els regionals convencionals, es fan amb 447 sense reformar i amb seients durs, a vegades en simple.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Que te que passar una desgràcia perquè facin algo a la R
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Trens Dignes és una bona plataforma per pressionar al govern, igual que en el cas de la R3 és "PQ No ens fotin el tren", però poca acció veig de Trens Dignes fora de les xarxes socials, a l'inrevés que "PQ No ens fotin el tren".
El que cal és remar tots a una, i deixar-nos de "i tu més". Si cal tallar la via es talla, concentracions, reunions amb els ajuntaments afectats per què donin suport a la causa, cassolades. Cal fer soroll més enllà de davant l'ordinador o el mòbil. A casa quiets no fem res.
A Girona ho van aconseguir, a costa d'apujar el preu del bitllet, treure un material fantàstic com eren els 448 i les 470, que amb poc manteniment dona un rendiment excel·lent. No tot és or el que llueix. També s'ha de tenir en compte que a Girona disposen de serveis Avant i d'Alta Velocitat cap a Barcelona i Figueres, a uns preus molt atractius, i en molt menys temps que el tren convencional.
I us ho diu un usuari de la R3, que també te la seva particularitat.
El que cal és remar tots a una, i deixar-nos de "i tu més". Si cal tallar la via es talla, concentracions, reunions amb els ajuntaments afectats per què donin suport a la causa, cassolades. Cal fer soroll més enllà de davant l'ordinador o el mòbil. A casa quiets no fem res.
A Girona ho van aconseguir, a costa d'apujar el preu del bitllet, treure un material fantàstic com eren els 448 i les 470, que amb poc manteniment dona un rendiment excel·lent. No tot és or el que llueix. També s'ha de tenir en compte que a Girona disposen de serveis Avant i d'Alta Velocitat cap a Barcelona i Figueres, a uns preus molt atractius, i en molt menys temps que el tren convencional.
I us ho diu un usuari de la R3, que també te la seva particularitat.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
No es el tu mes es lo que es, que gracies a Joaquim Nadal la R11 es lo que es avui en dia gracies a Joaquim Nadal, ni Santi Vila a fet res per Tarragona i per Lleida com també dubto que faci alguna cosa Rull.UT440_132M ha escrit:Trens Dignes és una bona plataforma per pressionar al govern, igual que en el cas de la R3 és "PQ No ens fotin el tren", però poca acció veig de Trens Dignes fora de les xarxes socials, a l'inrevés que "PQ No ens fotin el tren".
El que cal és remar tots a una, i deixar-nos de "i tu més". Si cal tallar la via es talla, concentracions, reunions amb els ajuntaments afectats per què donin suport a la causa, cassolades. Cal fer soroll més enllà de davant l'ordinador o el mòbil. A casa quiets no fem res.
A Girona ho van aconseguir, a costa d'apujar el preu del bitllet, treure un material fantàstic com eren els 448 i les 470, que amb poc manteniment dona un rendiment excel·lent. No tot és or el que llueix. També s'ha de tenir en compte que a Girona disposen de serveis Avant i d'Alta Velocitat cap a Barcelona i Figueres, a uns preus molt atractius, i en molt menys temps que el tren convencional.
I us ho diu un usuari de la R3, que també te la seva particularitat.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ni es tu mes, nomes volem igualtat amb els serveis i també estem indignats per la falta d'inversió que tenen les línies del sud amb comparació amb el nord, jo ho veig cada dia la situació de abandonament per part de Renfe i Adif a Tarragona com a Lleida.
Com vaig dir al principi d'aquest fil que te que veure un accident greu perquè les administracions com Adif, Renfe, el ministeri de foment i per ultim la generalitat perquè facin alguna cosa en aquestes zones, jo també reconec que a Girona pot tenir els seus problemes però com diu un usuari de Twitter de Girona ni en punt de comparació amb el sud de Catalunya aixi es la realitat.
Com vaig dir al principi d'aquest fil que te que veure un accident greu perquè les administracions com Adif, Renfe, el ministeri de foment i per ultim la generalitat perquè facin alguna cosa en aquestes zones, jo també reconec que a Girona pot tenir els seus problemes però com diu un usuari de Twitter de Girona ni en punt de comparació amb el sud de Catalunya aixi es la realitat.
I quin argument tens per a dir que aquest canvi d'horari és un insut als usaris???trensmat ha escrit:Aquest canvi de horari es un insult als usuaris de la R15. Que tant costaria posar un REX Reus - Barcelona a les 15:30.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
El argument és que el REX Madrid - Barcelona porta molts problemes als usuaris de la línia R15 i amb aquesta suposada millora com diuen Rodalies es un nyap per desgracia.oriolp13 ha escrit:I quin argument tens per a dir que aquest canvi d'horari és un insut als usaris???trensmat ha escrit:Aquest canvi de horari es un insult als usuaris de la R15. Que tant costaria posar un REX Reus - Barcelona a les 15:30.
Ademes no han pensat de omplir el interval que han deixat buit de 1:18 amb el següent tren i per això crec que és te que crear un REX Reus - Barcelona a les 15:30 per omplir aquest buit.
Bones noticies d'Adif !! L'altra cosa es que s'executin....
Adif ejecuta obras de modernización de la infraestructura en la línea Barcelona-Móra La Nova-Zaragoza
• Los trabajos comprenden renovaciones de vía, carril y cambios de agujas, actuaciones en túneles, la instalación de fibra óptica y mejoras en el sistema de electrificación en diferentes trayectos del tramo Reus-Móra La Nova-Nonaspe
05/02/2016. Adif está ejecutando obras de modernización de la infraestructura en la línea de ancho convencional Barcelona-Móra La Nova-Zaragoza.
El objetivo de estas actuaciones es optimizar el estado y los parámetros de las instalaciones ferroviarias para aumentar sus niveles de seguridad, fiabilidad, eficacia, calidad, disponibilidad, regularidad de las circulaciones y eficiencia de la explotación, además de reducir la probabilidad de incidencias que puedan alterar el tráfico ferroviario.
Estos trabajos forman parte de un plan de mejora de esta línea iniciado en septiembre de 2014 y que se está desarrollando en diversas fases.
Entre otras operaciones de esta nueva fase, figura la sustitución parcial del carril por otro nuevo de 54 kg/m en varios puntos de los trayectos Flix-Ascó, Guiamets-Marçà y Pradell-Riudecanyes, y la modernización de los cambios de aguja en las estaciones de Flix y Ascó.
De forma paralela, se llevarán a cabo obras de adecuación en cuatro túneles consistentes en el saneamiento de la plataforma ferroviaria, la renovación de vía o la construcción de drenajes, entre otros. Además, se llevarán a cabo trabajos de tratamiento y consolidación de dos trincheras. Las operaciones en vía se completarán con el acondicionamiento de los diferentes elementos afectados por los descarrilamientos de dos trenes de mercancías ocurridos los pasados 31 de diciembre y 23 de enero.
Por lo que se refiere al sistema de electrificación, las operaciones contemplan, entre otras, la mejora de los elementos de protección y la renovación de otros dispositivos como el pendolado, lo que permitirá aumentar el suministro a la tracción de los trenes y la fiabilidad del funcionamiento de las instalaciones.
Por último, también se instalará la red de fibra óptica en el tramo Móra La Nova-Reus, con el fin de mejorar las prestaciones del sistema de instalaciones de seguridad y comunicaciones.
Con el objetivo de reducir las afecciones al tráfico ferroviario, Adif está planificando la ejecución de estos trabajos en horario nocturno, evitando así alteraciones en los servicios de viajeros.
Adif ejecuta obras de modernización de la infraestructura en la línea Barcelona-Móra La Nova-Zaragoza
• Los trabajos comprenden renovaciones de vía, carril y cambios de agujas, actuaciones en túneles, la instalación de fibra óptica y mejoras en el sistema de electrificación en diferentes trayectos del tramo Reus-Móra La Nova-Nonaspe
05/02/2016. Adif está ejecutando obras de modernización de la infraestructura en la línea de ancho convencional Barcelona-Móra La Nova-Zaragoza.
El objetivo de estas actuaciones es optimizar el estado y los parámetros de las instalaciones ferroviarias para aumentar sus niveles de seguridad, fiabilidad, eficacia, calidad, disponibilidad, regularidad de las circulaciones y eficiencia de la explotación, además de reducir la probabilidad de incidencias que puedan alterar el tráfico ferroviario.
Estos trabajos forman parte de un plan de mejora de esta línea iniciado en septiembre de 2014 y que se está desarrollando en diversas fases.
Entre otras operaciones de esta nueva fase, figura la sustitución parcial del carril por otro nuevo de 54 kg/m en varios puntos de los trayectos Flix-Ascó, Guiamets-Marçà y Pradell-Riudecanyes, y la modernización de los cambios de aguja en las estaciones de Flix y Ascó.
De forma paralela, se llevarán a cabo obras de adecuación en cuatro túneles consistentes en el saneamiento de la plataforma ferroviaria, la renovación de vía o la construcción de drenajes, entre otros. Además, se llevarán a cabo trabajos de tratamiento y consolidación de dos trincheras. Las operaciones en vía se completarán con el acondicionamiento de los diferentes elementos afectados por los descarrilamientos de dos trenes de mercancías ocurridos los pasados 31 de diciembre y 23 de enero.
Por lo que se refiere al sistema de electrificación, las operaciones contemplan, entre otras, la mejora de los elementos de protección y la renovación de otros dispositivos como el pendolado, lo que permitirá aumentar el suministro a la tracción de los trenes y la fiabilidad del funcionamiento de las instalaciones.
Por último, también se instalará la red de fibra óptica en el tramo Móra La Nova-Reus, con el fin de mejorar las prestaciones del sistema de instalaciones de seguridad y comunicaciones.
Con el objetivo de reducir las afecciones al tráfico ferroviario, Adif está planificando la ejecución de estos trabajos en horario nocturno, evitando así alteraciones en los servicios de viajeros.
Si els trens de l'Ebre no circulessin cap a Barcelona, no hi hauria problema. A alguns els agrada queixar-se sense pensar gaire....trensmat ha escrit:Les veritats com la futura estació de la Sagrera de gran.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Trens Dignes, PTP, la Generalitat de Catalunya i altres associacions ferroviàries tenen que denunciar al ministeri de Foment abans de que passi una desgràcia com la de Angrois (Galícia).
Però en fi això ens afecta a tots del fòrum per això tenim que intentar fer una denúncia conjunta ADIF, Renfe i el ministeri de Foment per tracte degradant als usuaris de Regionals a Catalunya.
-
- N4
- Entrades: 43
Renfe no tiene nada que ver aquí ya que ni la infraestructura (perteneciente a ADIF) ni el tren (perteneciente a Continental Rail, una operadora de mercancías privada) es suyo. Renfe sólo pone los trenes en Catalunya, tarifas y servicios la Generalitat.trensmat ha escrit:Trens Dignes, PTP, la Generalitat de Catalunya i altres associacions ferroviàries tenen que denunciar al ministeri de Foment abans de que passi una desgràcia com la de Angrois (Galícia). Però en fi això ens afecta a tots del fòrum per això tenim que intentar fer una denúncia conjunta ADIF, Renfe i el ministeri de Foment per tracte degradant als usuaris de Regionals a Catalunya.
Una altra avaria entre Reus i Faió, de la pàgina web d'Adif:
Una incidencia entre las estaciones de Faió y Riba Roja causa retrasos medios de 30 minutos a los trenes de ancho convencional que circulan entre Zaragoza y Tarragona.
Una incidencia entre las estaciones de Faió y Riba Roja causa retrasos medios de 30 minutos a los trenes de ancho convencional que circulan entre Zaragoza y Tarragona.
Doncs ja ha hagut una desgracia
Aquest matí una persona i un gos han mort atropellats per un tren, a l'estació de Vila-Seca
Al voltant de les 11:30 del matí aproximadament. Es veu que el gos s'havia anat corrent cap a les vies, i el seu amo ha corregut darrera seu per a atrapar-lo i han caigut a la via, i just en aquell moment passava un tren de mercaderies que els ha atropellat matant-los a ambdos.
Aquest matí una persona i un gos han mort atropellats per un tren, a l'estació de Vila-Seca
Al voltant de les 11:30 del matí aproximadament. Es veu que el gos s'havia anat corrent cap a les vies, i el seu amo ha corregut darrera seu per a atrapar-lo i han caigut a la via, i just en aquell moment passava un tren de mercaderies que els ha atropellat matant-los a ambdos.
I que te a veure això amb el tema? No veig quina millora o "arreglo" es pot fer per a evitar el que ha passat a aquestes notícies.campbell ha escrit:Doncs ja ha hagut una desgracia
Aquest matí una persona i un gos han mort atropellats per un tren, a l'estació de Vila-Seca
Al voltant de les 11:30 del matí aproximadament. Es veu que el gos s'havia anat corrent cap a les vies, i el seu amo ha corregut darrera seu per a atrapar-lo i han caigut a la via, i just en aquell moment passava un tren de mercaderies que els ha atropellat matant-los a ambdos.
Això és com els comentaris que he vist a diferents bandes de "perquè no vallen les vies per a evitar-ho" o "els mercaderies circulen molt ràpid quan passen per la estació, algun dia havia de passar algo, ja que no els fan anar més lents"...
Salutacions,
Oriol
Oriol
No és mala sort, és inconsciència.
Com la gent que s'estimba fent selfies perquè no es fixa on posa els peus: què fem, soterrem els penya-segats? O els dinamitem?
Com la gent que s'estimba fent selfies perquè no es fixa on posa els peus: què fem, soterrem els penya-segats? O els dinamitem?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
davroca5 ha escrit:Simplement ha estat mala sort. No podem vallar tota la xarxa, per favor...
Jo, d'aquest cas en particular, hi ha diverses coses que no entenc. Es van escapar els dos gossos a la vegada? Seria que els duria deslligats, per que si ja es difícil que se t'escapi un si el portes lligat, que siguin els dos a la vegada... Així que ja aquí la primera negligència.Guigui ha escrit:No és mala sort, és inconsciència.
No va veure ni va escoltar un tren de mercaderies amb xiulets inclosos?? O els va escoltar i tot això va decidir que preferia morir abans que perdre els seus gossos?
Ho sento, però em fot de molt mala baba, cada cop que s'atropella algú tots els comentaris que diu la gent dient que el problema es del tren, que anava molt ràpid, que va pel mig de la ciutat, etc, quant el 99% de les vegades si passa res es per clares negligències de la persona que acaba morint.