Si t'has de desmaiar, no ho facis al metro!
Re: Si t'has de desmaiar, no ho facis al metro!
Sabeu que també ho han fet als tramvies? Vaig veure en el scrolling "Si et trobes malament surt del TRAM i vés a l'intèrfon SOS", o quelcom semblant.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Cosa que demostra que el missatge que va mostrar TMB té tot el sentit, i que, a vegades (tal i com va fer aquell usuari al twitter), es critica de forma gratuïta o sense pensar el fons del missatge.Renfe445 ha escrit:Sabeu que també ho han fet als tramvies? Vaig veure en el scrolling "Si et trobes malament surt del TRAM i vés a l'intèrfon SOS", o quelcom semblant.
Salutacions,
Oriol
Oriol
No ho devien fer tant bé si han rectificat el missatge inicial.oriolp13 ha escrit:Cosa que demostra que el missatge que va mostrar TMB té tot el sentit, i que, a vegades (tal i com va fer aquell usuari al twitter), es critica de forma gratuïta o sense pensar el fons del missatge.Renfe445 ha escrit:Sabeu que també ho han fet als tramvies? Vaig veure en el scrolling "Si et trobes malament surt del TRAM i vés a l'intèrfon SOS", o quelcom semblant.
Em fa molt l'efecte que aquest famós missatge serveix per a encobrir els salts del compte enrere fins que arriba el tren a l'estació. Sovint m'he trobat que es va alternant tant amb el compte enrere, que arriba a veure's la meitat del temps; i convindrem que, malgrat tenir la seva importància, no ho és tant perquè ens bombardegin visualment d'aquesta manera.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7260
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Els dies previs a Tots Sants s'alternava aquest missatge amb el de recomanació d'utilitzar el transport públic als cementiris
Segons com ho miraves era força divertit, ja que llegies una cosa similar a "Si et trobes malament ... vés amb transport públic al cementiri"
Segons com ho miraves era força divertit, ja que llegies una cosa similar a "Si et trobes malament ... vés amb transport públic al cementiri"

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan