Havia validat la T10 a El Putxet-FGC. Baixo a Provença, surto, camino cap a la L5, fico el títol a la validadora esperant el discret soroll que fa la màquina en constatar que té el viatge validat vigent i que ha de permetre el transbordament sense més, quan sento la impressora!, i dos cops, perquè suposava esgotar el títol. Passo sense entendre res, miro a veure si alguna de les dues màquines tenia malament la data o l'hora, i constato el 9è viatge validat a les 20:38 del 24/12, i el 10è a les 20:49 del mateix dia, amb el "TÍTOL ESGOTAT" just a sota

Duia pressa (sopar de Nadal...), així que no m'hi vaig aturar a reclamar, però vaja, quin "regal" de Nadal! Sospito que la "culpable" podria haver estat, en realitat, la validadora de sortida de Provença, però ja qui sap...

La vaig comprar el 26 de gener també, aquest cop a taquilla, i només havia fet dos viatges (anar i tornar a Sabadell aquell dia). Doncs bé, avui agafo l'autobús a Barcelona que surt de Granollers a les 17 hores i el mateix, m'imprimeix títol caducat i em rebutja la targeta. El conductor em diu que està caducada i li dic que no, que la vaig comprar al gener d'aquest any a taquilla i per tant no està caducada. Aquest cop, però, el conductor comprova que efectivament és d'aquest any i m'ha canviat la targeta... no sé com dimonis programen les targetes multiviatge pròpies de Sagalés perquè passi sempre això, o directament aprofiten els suports sobrants de l'any passat per anar-les venent perquè a la targeta pròpiament no indica enlloc de quin any és.
 La vaig comprar el 26 de gener també, aquest cop a taquilla, i només havia fet dos viatges (anar i tornar a Sabadell aquell dia). Doncs bé, avui agafo l'autobús a Barcelona que surt de Granollers a les 17 hores i el mateix, m'imprimeix títol caducat i em rebutja la targeta. El conductor em diu que està caducada i li dic que no, que la vaig comprar al gener d'aquest any a taquilla i per tant no està caducada. Aquest cop, però, el conductor comprova que efectivament és d'aquest any i m'ha canviat la targeta... no sé com dimonis programen les targetes multiviatge pròpies de Sagalés perquè passi sempre això, o directament aprofiten els suports sobrants de l'any passat per anar-les venent perquè a la targeta pròpiament no indica enlloc de quin any és.