Però igualment fins Ripoll amb allò al cul...UT440_132M ha escrit:Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen mĂ©s amunt.Miquel ha escrit: TambĂ© he vist el darrer (crec) R3 a PuigcerdĂ amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodĂssims seients de plĂ stic per variar.
Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ai si, ahir tambĂ© vaig baixar amb 470 per la R12, ni rastre d'una 447 a la lĂnia aquests dies. Que feliç vaig jo, i el meu cul cada cop que he d'agafar la lĂnia aquestes setmanes
I ahir vam arribar amb uns 3-4' a La Sagrera a causa de l'encreuament a Calaf.
I ahir vam arribar amb uns 3-4' a La Sagrera a causa de l'encreuament a Calaf.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Des de finals de 2008 fins fa uns tres anys, no existien les 447 amb seients regionals. Va ser grĂ cies a la pressiĂł dels usuaris que es van adaptar aquests trens en aquesta dura lĂnia. Jo mateix he fet diverses vegades Vic - LaTour (dues hores de trajecte, igual que Hospitalet - Ripoll) amb seients de plĂ stic, t'acabes acostumant, però de tant en tant t'has d'aixecar del seient si no vols acabar amb una hèrnia discal.Miquel ha escrit:Però igualment fins Ripoll amb allò al cul...UT440_132M ha escrit:Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen mĂ©s amunt.Miquel ha escrit: TambĂ© he vist el darrer (crec) R3 a PuigcerdĂ amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodĂssims seients de plĂ stic per variar.
I aquest moviment ja es feia amb les antigues 440, les de dos cotxes que duien seients tipus 470, i les de tres cotxes es quedaven a Ripoll o Ribes amb seients de plĂ stic.
No era estrany veure composicions triples de 440 fins a Ripoll, una doble de dos cotxes al cap, i a la cua una de tres cotxes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Hoy la 447-157R adaptada a PMR con asientos MD ha prestado servicio en la R7. Circulaba con los teleindicadores apagados.
-
David.F.C.M.B.1000
- N6

- Entrades: 293
- Membre des de: 11 oct. 2015, 19:57
- UbicaciĂł: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
se a retirado ya alguna 470 ???
, esque cada vez veo mas 447 PMR los talleres de sant andreu comptal y en circulacion con asientos regionles.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Algú en sap dir si RENFE sap òn posa el Material?
Ahir va dormir a Mataró la 447-027R reformada amb el PMR per Serveis Regionals juntamment amb la 447-154R amb el PMR per Serveis de Rodalies, aquesta mateixa parella ha estat fent avui Serveis a la RG1, a part que també he avistat avui mateix fent un R1 L'Hospitalet-Maçanet la 447-114R reformada per la R3 de Puigcerdà juntament amb la 447-165R (serveis de Rodalies). Jo em prgunto, no seria millor que les 447 reformades per Serveis Regionals portés una altre decoració?
Pel que he vist a la R11 ja comença a ser habitual veure les 447 reformada amb el PMR per Serveis Regionals
Ahir va dormir a Mataró la 447-027R reformada amb el PMR per Serveis Regionals juntamment amb la 447-154R amb el PMR per Serveis de Rodalies, aquesta mateixa parella ha estat fent avui Serveis a la RG1, a part que també he avistat avui mateix fent un R1 L'Hospitalet-Maçanet la 447-114R reformada per la R3 de Puigcerdà juntament amb la 447-165R (serveis de Rodalies). Jo em prgunto, no seria millor que les 447 reformades per Serveis Regionals portés una altre decoració?
Pel que he vist a la R11 ja comença a ser habitual veure les 447 reformada amb el PMR per Serveis Regionals
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Per què caldria una altra decoració? De que serviria? Continuarien enviant la unitat allà on volguessin....Abril74 ha escrit:Algú en sap dir si RENFE sap òn posa el Material?
Ahir va dormir a Mataró la 447-027R reformada amb el PMR per Serveis Regionals juntamment amb la 447-154R amb el PMR per Serveis de Rodalies, aquesta mateixa parella ha estat fent avui Serveis a la RG1, a part que també he avistat avui mateix fent un R1 L'Hospitalet-Maçanet la 447-114R reformada per la R3 de Puigcerdà juntament amb la 447-165R (serveis de Rodalies). Jo em prgunto, no seria millor que les 447 reformades per Serveis Regionals portés una altre decoració?
Pel que he vist a la R11 ja comença a ser habitual veure les 447 reformada amb el PMR per Serveis Regionals
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui un R4 Manresa (sortida a les 13.25 des de St. vicenç) servit per una unitat 447 en simple reformada a PMR i regionals. Les pantalles estaven apagades i el conductor anunciava les parades per la megafonia interna del tren.
-
Granolleri
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El 22 de juliol vaig anar amb la 447.154, adaptada a PMR i seients regionals de Sant Cugat a MontmelĂł, feia el servei R8 Martorell 18:23-Granollers Centre. Teleindicadors i pantalles apagades.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Esta tarde he visto a la 447-173R PMR con asientos MD haciendo el Martorell (18:53)-Terrassa (20:21) junto con otra 447 PMR con asientos CercanĂas. Llevaba los teleindicadores apagados.
Y las que dirĂa que han pasado de MD a CercanĂas son la 447-126R y la 447-139R. Estos dĂas las estoy viendo bastante prestando servicios en la R4.
Hoy concretamente he visto a la 447-126R en cabeza del Manresa (18:50)-Sant Vicenç (21:33) indicando claramente R4 ST. VICENÇ.
Y las que dirĂa que han pasado de MD a CercanĂas son la 447-126R y la 447-139R. Estos dĂas las estoy viendo bastante prestando servicios en la R4.
Hoy concretamente he visto a la 447-126R en cabeza del Manresa (18:50)-Sant Vicenç (21:33) indicando claramente R4 ST. VICENÇ.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Renfe finalitza la remodelació de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei a Regionals
Els combois remodelats disposen d’un accĂ©s i un lavabo accessible aixĂ com de pantalles informatives amb les parades de les lĂnies, conexiones amb la resta de transport. S’ha renovat l’interior del tren per adaptar-lo a les necessitats dels viatgers dels serveis Regionals.

Aquest mes, Renfe ha finalitzat la remodelaciĂł de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei a Regionals, amb una renovaciĂł interior integral, i amb un disseny especĂficament pensat per aquest tipus de desplaçament.
El pla de renovació i modernització de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei com a Regionals ha disposat d’ un pressupost de 22,5 milions d’euros i es va iniciar al setembre de l’any passat.
Aquesta remodelaciĂł de l’interiorisme suposa la modernitzaciĂł i adaptaciĂł del tren a les necessitats de la lĂnia, millorant l’ergonomia dels seients, la comoditat i l’espai pels clients durant el viatge. Per tal d’adaptar aquesta remodelaciĂł al perfil de clients dels serveis regionals, aquest combois inclouen tambĂ© espais per portar bicicletes i equipatge especial, per tal millorar el viatge dels clients. [...]
Millores a l’accessibilitat del tren
Afegit a les millores en matèria de comoditat, la principal novetat que incorporen aquest nous trens remodelats, és una millora en l’accesibilitat. Aquests trens remodelats presenten un nou cotxe situat al mig del que disposa d’una porta més baixa per facilitar l’accès a persones de mobilitat reduïda. A més, s’ha instal.lat un bany per a PMR situat a la zona baixa del cotxe, i un espai reservar per a persones que viatgin en cadira de rodes. [...]

FONT: Rodalies de Catalunya
Els combois remodelats disposen d’un accĂ©s i un lavabo accessible aixĂ com de pantalles informatives amb les parades de les lĂnies, conexiones amb la resta de transport. S’ha renovat l’interior del tren per adaptar-lo a les necessitats dels viatgers dels serveis Regionals.

Aquest mes, Renfe ha finalitzat la remodelaciĂł de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei a Regionals, amb una renovaciĂł interior integral, i amb un disseny especĂficament pensat per aquest tipus de desplaçament.
El pla de renovació i modernització de 18 trens de la sèrie 447 que presten servei com a Regionals ha disposat d’ un pressupost de 22,5 milions d’euros i es va iniciar al setembre de l’any passat.
Aquesta remodelaciĂł de l’interiorisme suposa la modernitzaciĂł i adaptaciĂł del tren a les necessitats de la lĂnia, millorant l’ergonomia dels seients, la comoditat i l’espai pels clients durant el viatge. Per tal d’adaptar aquesta remodelaciĂł al perfil de clients dels serveis regionals, aquest combois inclouen tambĂ© espais per portar bicicletes i equipatge especial, per tal millorar el viatge dels clients. [...]
Millores a l’accessibilitat del tren
Afegit a les millores en matèria de comoditat, la principal novetat que incorporen aquest nous trens remodelats, és una millora en l’accesibilitat. Aquests trens remodelats presenten un nou cotxe situat al mig del que disposa d’una porta més baixa per facilitar l’accès a persones de mobilitat reduïda. A més, s’ha instal.lat un bany per a PMR situat a la zona baixa del cotxe, i un espai reservar per a persones que viatgin en cadira de rodes. [...]

FONT: Rodalies de Catalunya
Salvem l'Estació de França!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Las 447 que tengo contabilizadas como reformadas a PMR con asientos MD son las 025, 026, 027, 029, 034, 039, 040, 062, 157, 173, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 y 182.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Todas las 447 reformadas a MD de serie baja tienen su base en Cornellà , aunque ahora estén adscritos a Media Distancia. Las de serie alta, pertenecen a Sant Andreu Comtal excepto la 157 que es de Cornellà .trainman ha escrit:Las 447 que tengo contabilizadas como reformadas a PMR con asientos MD son las 025, 026, 027, 029, 034, 039, 040, 062, 157, 173, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 y 182.
- oscar440
- N8

- Entrades: 1045
- Membre des de: 13 set. 2005, 18:26
- UbicaciĂł: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ayer sábado al mediodĂa estaba en la estaciĂłn de l´Hospitalet de Llobregat en la vĂa 17 la 470.070, en sus teleindicadores ponĂa R12 l´Hospitalet, asĂ pues supongo que realizĂł el 15622.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Grà cies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten més 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Exactament per desgrĂ cia les 447 sĂłn per lĂnies suburbanes i no per fer trajectes entre Barcelona - Tortosa ha 120 km per hora.UT440_132M ha escrit:GrĂ cies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten mĂ©s 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El problema es que se les estĂ forçant al lĂmit.trensmat ha escrit:Exactament per desgrĂ cia les 447 sĂłn per lĂnies suburbanes i no per fer trajectes entre Barcelona - Tortosa ha 120 km per hora.UT440_132M ha escrit:GrĂ cies per la dada. El problema a part dels seients, es que no es material apte per regionals, vegi's com cada vegada peten mĂ©s 447 per la manca de manteniment, i per posar-les a fer una feina que no es la seva, ni per la que van ser dissenyades.trensmat ha escrit:Ahir vaig anar amb el Regional de les 18:59 Barcelona - Reus amb una 447 PMR modificada per MD i no amb una 447 original rebenta esquenes.
La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.
1) Deixar les 447 a l'R3
2) Modificar els horaris de totes les lĂnies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les mĂ quines cada dos per tres.
El que no pot ser es que la Generalitat tingui la malaltissa obsessiĂł de posar trens "mĂ©s moderns" a lĂnies que no sĂłn aptes, i que a sobre, exigeixi que no facin tard i que no rebentin, ja que d'autocrĂtica cap ni una. Si alguna cosa va malament la culpa sempre Ă©s de l'altre....
El metro de Barcelona amb motoristes!
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Calla! Calla! No fos cas que ho llegissin! Les solucions venen de nou material o adaptació de material de regionals, no de rodalies coi, que es de lògica!Miquel ha escrit:
La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.
1) Deixar les 447 a l'R3
2) Modificar els horaris de totes les lĂnies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les mĂ quines cada dos per tres.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
SĂ.bigcoaster ha escrit:Calla! Calla! No fos cas que ho llegissin! Les solucions venen de nou material o adaptaciĂł de material de regionals, no de rodalies coi, que es de lògica!Miquel ha escrit:
La Generalitat hauria d'assumir-ho d'una santa vegada i fer una de dos.
1) Deixar les 447 a l'R3
2) Modificar els horaris de totes les lĂnies de Regionals per a incrementar el temps de viatge, i no ofegar les mĂ quines cada dos per tres.
Però avui per avui Renfe no comprarà pas trens nous, i en cas que ho facin, d'aquà a que es posin en servei pot passar força temps.
Mentrestant, i a dia d'avui cal posar un remei. O s'adapten els horaris als temps de marxa normals de les 447. O es retiren les 447 dels serveis Regionals i es posen les 470 i 448 altre vegada (que no ho haurien d'haver deixat mai).
El que no pot ser es mantenir aquest pegot actual, i fer com que la culpa es dels altres. La Generalitat ha d'adaptar el servei a la realitat, no al que volen als seus somnis, si no passa el que estĂ passant.
Això no treu que Renfe hauria de mantenir els trens en bon estat, però això tampoc justifica que l'operador es vegi obligat a ofegar els trens per cumplir els horaris que des de la Generalitat, s'està imposant. Si els trens circulen en condicions normals, tindran menys problemes també, per tant el manteniment també serà més eficaç.
El metro de Barcelona amb motoristes!



