Alerta publicitat fraudulenta de Renfe - SNCF.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Alerta publicitat fraudulenta de Renfe - SNCF.
Aqui teniu un enllaç sobre una oferta de bitllets de TGV Barcelona - París per 39€, aquesta tarda volia compra uns bitllets d'anada i tornada m'he trobat que es una auténtica mentira.
Ja que els preus oscil·len entre els 150€ i els 200€, però ni rastre de l'oferta dels bitllets de TGV Barcelona - París per 39€.
M'he posat en contacte amb el Síndic de greuges, amb el president de FACUA i amb FACUA perquè investigui si aquesta oferta de Renfe - SNCF es un fraudulenta.
Espero les vostres opinions.
Ja que els preus oscil·len entre els 150€ i els 200€, però ni rastre de l'oferta dels bitllets de TGV Barcelona - París per 39€.
M'he posat en contacte amb el Síndic de greuges, amb el president de FACUA i amb FACUA perquè investigui si aquesta oferta de Renfe - SNCF es un fraudulenta.
- Fitxers adjunts
-
- IMG_20180120_231328.JPG (30.6 KiB) Visualitzat 5197 cops
-
- IMG_20180120_231358.JPG (24.1 KiB) Visualitzat 5197 cops
-
- N4
- Entrades: 47
- Contacta:
L'oferta és per als trens a partir de l'1 de Febrertrensmat ha escrit:Aqui teniu un enllaç sobre una oferta de bitllets de TGV Barcelona - París per 39€, aquesta tarda volia compra uns bitllets d'anada i tornada m'he trobat que es una auténtica mentira.
- Fitxers adjunts
-
- Captura.PNG (34.24 KiB) Visualitzat 5191 cops
-
- Captura1.PNG (72.46 KiB) Visualitzat 5191 cops
L'oferta diu "des de 39 €". Semànticament, és correcta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hi ha un nombre concret de places a 39 euros per a cada tren. Com a la resta de tarifes de Renfe o la SNCF.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Llavors que ho posin perquè poden ocasionar confusions "A partir del mes de Febrer bitllets de TGV Barcelona - París per 39€" i així s'eviten confusions.99vilaarnau ha escrit:L'oferta és per als trens a partir de l'1 de Febrertrensmat ha escrit:Aqui teniu un enllaç sobre una oferta de bitllets de TGV Barcelona - París per 39€, aquesta tarda volia compra uns bitllets d'anada i tornada m'he trobat que es una auténtica mentira.
Pero esto no es fraudulento, esto son ofertas que si eres astuto las pillas y te ahorras pasta.
Yo quitaría este hilo, que a lo mejor viene el señor de la Renfe y el monsieur de la SNCF aquí y nos cortan a todos el cuello.
Yo quitaría este hilo, que a lo mejor viene el señor de la Renfe y el monsieur de la SNCF aquí y nos cortan a todos el cuello.

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Fraudulento no es, pero generalmente ponen esas ofertas en dias donde la gente trabajadora no va a viajar, entre semana y unos pocos dias, llevan haciendolo desde el primer dia.
Aunque me duela yo ya no viajo en Tren para hacer grandes distancias, personalmente no puedo planificar mis viajes a 60 dias y los precios son para mi economia bastante altos.
Supongo que cuando tenga 65 años y la targeta dorada si es que existe, volvere a viajar en Trenes de larga Distancia.
Saludos.
Aunque me duela yo ya no viajo en Tren para hacer grandes distancias, personalmente no puedo planificar mis viajes a 60 dias y los precios son para mi economia bastante altos.
Supongo que cuando tenga 65 años y la targeta dorada si es que existe, volvere a viajar en Trenes de larga Distancia.
Saludos.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A aquestes alçades de la pel·lícula hem d'explicar que els "des de..." als preus dels productes i serveis anunciats com a ofertes són simples ganxos comercials, i que poden correspondre a una quantitat ínfima del total d'ítems disponibles...?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Anda qe parlar amb el sindic de greuges i amb facua per aixo.... t'ha faltat anar al tribunal de drets humans