Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.

Re: Fil d'errors del Fòrum

EntradaAutor: oscsanchez6 » Dijous 12/04/2018 11:38

robertotlh ha escrit:No em deixa iniciar sessió al fòrum desde el mòvil. Poso usuari i contrasenya, avanço i la sessió no s'inicia. Es un Android amb navegador Chrome.

Prova en desactivar l'economitzador de dades del Chrome
oscsanchez6
N5
N5

Entrades: 143
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 21:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

EntradaAutor: robertotlh » Dijous 12/04/2018 18:19

oscsanchez6 ha escrit:
robertotlh ha escrit:No em deixa iniciar sessió al fòrum desde el mòvil. Poso usuari i contrasenya, avanço i la sessió no s'inicia. Es un Android amb navegador Chrome.

Prova en desactivar l'economitzador de dades del Chrome

Funciona! Moltes gràcies
robertotlh
N6
N6

Entrades: 236
Membre des de: Dijous 15/10/2015 13:47

Com posar un enllaç de Twitter i no morir en l'intent

EntradaAutor: metring » Diumenge 01/07/2018 18:46

Fa un temps, intentava posar un enllaç de Twitter al FTC dins d'un missatge des del meu mobil i no sortia, comprovaba si era un problema del Fòrum, però quan posava enllaços amb el BBCode des de l'ordinador anava correctament. Provant, provant, he descobert el següent :

Quan copies i deses des del mòbil un enllaç d'un missatge de Twitter, per un motiu que desconec, li afegeix aquests caràcters :

?s=19

la qual cosa fa que el BBCode quedi inservible.
Així que ja sabeu, "Supers", si teniu aquest problema per publicar un missatge amb un de Twitter a dins, només heu d'esborrar els caràcters que he posat abans, i la resta, posar-la entre [tweet] [/tweet] I funcionarà perfectament.
metring
Administrador

Entrades: 22965
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

EntradaAutor: genissimon » Dilluns 16/07/2018 12:29

Doncs jo no veig pas els missatges on hi ha un enllaç de twitter.

Per exemple, aquest missatge http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=7870#p277615 el veig com a la imatge adjunta.

En canvi, si faig respondre citant, el text que m'apareix és:

Codi: Selecciona’ls tots
[quote="metring"][tweet]https://twitter.com/ArchivoRTVE/status/1017148257703690241[/tweet][/quote]

Salut !!

P.D.: no tinc compte a twitter.
Fitxers adjunts
FTC_i_twitter.JPG
FTC_i_twitter.JPG (34.12 KiB) S’ha visualitzat 298 vegades
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
genissimon
N9
N9

Entrades: 2476
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 11:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

EntradaAutor: metring » Dilluns 16/07/2018 13:16

Doncs sí que dóna problemes ben variats el Twitter! A veure què diu el màster...
metring
Administrador

Entrades: 22965
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Error wiki

EntradaAutor: Renfe445 » Dimecres 21/11/2018 23:50

Hola, esto no es bien bien del foro pero forma parte de él, me refiero a la wiki.
Hace unos días volví a hacer unas consultas a vuestra wiki pero pasa que no se formatea la página como debería de ser normalmente, sino que me salta el texto con el formato predeterminado. He probado en multitud de navegadores, y también en sistemas diferentes (no tiene nada que ver pero ya que estamos para curarnos en salud): en Windows, en un Macintosh y en un arch linux.
No soy experto en el tema pero puede ser que la hoja donde se definen los estilos de párrafo, carácter, etc. se ha perdido y el programa no la puede localizar.
Os paso captura de lo sucedido, una imagen vale más que mil palabrejas.
Imatge
Renfe445
N10
N10

Entrades: 3499
Membre des de: Dijous 16/08/2012 18:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Anterior

Torna a: Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants