Fulletons horaris Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
geekest_cat
N4
N4
Entrades: 74
Ubicació: Terrassa

Fulletons horaris Rodalies

Entrada Autor: geekest_cat » Dilluns 13/08/2018 20:23

Per les estacions de Rodalies per on passo, fa temps que no veig cap estand o guixeta que contingui fulletons amb els horaris de Rodalies. Trobo que eren prou útils per facilitar una consulta ràpida dels horaris, i al menys no m'havia de deixar la vista consultant al mòbil l'arxiu pdf de torn baixat d'Internet.

Sabeu si hi ha cap estació de Rodalies on encara es puguin trobar i agafar lliurement?

Renfe445
N10
N10
Entrades: 4522
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 13/08/2018 22:20

geekest_cat ha escrit:Per les estacions de Rodalies per on passo, fa temps que no veig cap estand o guixeta que contingui fulletons amb els horaris de Rodalies. Trobo que eren prou útils per facilitar una consulta ràpida dels horaris, i al menys no m'havia de deixar la vista consultant al mòbil l'arxiu pdf de torn baixat d'Internet.

Sabeu si hi ha cap estació de Rodalies on encara es puguin trobar i agafar lliurement?
Yo hace unos meses pedí uno de los horarios de la R2 en la estación de Montcada i Reixac y me dieron uno del 2016. :x (aunque se supone que eso significa que no han cambiado)

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 14/08/2018 9:04

Jo en vaig aconseguir un de cada línia l'última vegada que vaig pujar a Barcelona, clar que va ser l'estiu passat, al punt de control de les validadores de Sants. També en tenien a les taquilles de Passeig de Gràcia. Feia anys que no n'editaven n

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”