Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
Propostes de bus
Re: Propostes de bus
DemĂ recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona lĂnia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
Salvem l'Estació de França!
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
De nada a mucho.
Para la Badalona - Mollet yo decuplicarĂa la frecuencia de la lĂnea.m.h.t. ha escrit:DemĂ recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona lĂnia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
-
Granolleri
Re: Propostes de bus
Depenen d'administracions diferents.m.h.t. ha escrit:DemĂ recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona lĂnia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
L'autobús urbà és competència directa de l'Ajuntament de Mollet, mentre que el Sabadell-Badalona depèn de la Generalitat...
Igualment, jo al Sabadell-Badalona, a part d'augmentar-li el servei, jo dividiria la lĂnia en dues parts: d'una banda, Sabadell-Mollet. I de l'altra, Mollet-Badalona.
Re: Propostes de bus
Des de Propera parada el que estem fent Ă©s estudiar quines sĂłn les franjes actuals amb mĂ©s demanda, reorganitzar els reforços o eliminar-los (Santa Perpètua - Sabadell, que actualment tenen baixa demanda en algunes franjes) i sobretot, ajustar els temps de viatje a la realitat per dotar la lĂnia de mĂ©s regularitat. Evidentment, el nombre d'expedicions cap a Badalona els feiners s'ha de com a mĂnim doblar.Granolleri ha escrit:Depenen d'administracions diferents.m.h.t. ha escrit:DemĂ recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona lĂnia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicaciĂł a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diĂ ries actuals.
L'autobús urbà és competència directa de l'Ajuntament de Mollet, mentre que el Sabadell-Badalona depèn de la Generalitat...
Igualment, jo al Sabadell-Badalona, a part d'augmentar-li el servei, jo dividiria la lĂnia en dues parts: d'una banda, Sabadell-Mollet. I de l'altra, Mollet-Badalona.
Hem de tenir en compte els centres educatius i les hores punta d'anar a la feina per elaborar els horaris i el trĂ nsit de la B-140 d'entrada a Sabadell.
Quan tinguem la proposta enllestida la presentarem i recollirem suports a les poblacions de la lĂnia per presentar-la a la Generalitat.
VĂctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport pĂşblic a Mollet del Vallès.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Propostes de bus
Yo tengo un amigo que vive a un quilĂłmetro aproximadamente de la carretera de la Conreria y justamente la Badalona-Mollet me va de perlas, pero está en la zona con poquĂsimas expediciones.
Por quĂ© no hacer Badalona-Mollet cada hora, asĂ serĂa una lĂnea más competitiva y seguro que gracias a eso dejarán de utilizar el coche a favor de un servicio de autobĂşs competitivo (y ya no digo nada si hacemos un tren
).
Por quĂ© no hacer Badalona-Mollet cada hora, asĂ serĂa una lĂnea más competitiva y seguro que gracias a eso dejarán de utilizar el coche a favor de un servicio de autobĂşs competitivo (y ya no digo nada si hacemos un tren
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Propostes de bus
Ese corredor Badalona - Mollet - Sabadell creo que ganaria desdoblandose, y adaptandose a cada tramo.
- Sabadell - Mollet por la B140 y alternando el recorrido por la Florida o el CIM/hospital. Facilmente con 4 coches cada 30 min.
- Mollet - Sant Fost hasta la Conreria, prolongando la 389 por Mas Llompart y Mas Corts, y acercandose al hospital. Facilmente con 2 midis cada 45 min.
- Mollet - Badalona por la B500, alternando por Montgat o Mas Ram. Facilmente con un midi cada 2h.
- Sabadell - Mollet por la B140 y alternando el recorrido por la Florida o el CIM/hospital. Facilmente con 4 coches cada 30 min.
- Mollet - Sant Fost hasta la Conreria, prolongando la 389 por Mas Llompart y Mas Corts, y acercandose al hospital. Facilmente con 2 midis cada 45 min.
- Mollet - Badalona por la B500, alternando por Montgat o Mas Ram. Facilmente con un midi cada 2h.
Re: Propostes de bus
Jo també la sub-dividiria per trams:
La 362 (directe pel Mas Ram) quedaria suprimida. Només estalvia 5 min. i treu servei a Tiana i Montgat.
A més, faria una modificació a la 500: la faria creuar el Besòs per fer 1 ó 2 parades a Mollet.
Permetria la relació Mollet-Montornès-La Roca, avui dia inexistent. I, de pas, connexió directa Mollet-Sta. Coloma-St. Adrià .
Pel què fa a freqüències:
360 i 500 cada 2h (doblar, de 4 a 8 exps.)
361 i 389 cada 1h (cadenciats) (30 min. tram conjunt)
La 362 (directe pel Mas Ram) quedaria suprimida. Només estalvia 5 min. i treu servei a Tiana i Montgat.
A més, faria una modificació a la 500: la faria creuar el Besòs per fer 1 ó 2 parades a Mollet.
Permetria la relació Mollet-Montornès-La Roca, avui dia inexistent. I, de pas, connexió directa Mollet-Sta. Coloma-St. Adrià .
Pel què fa a freqüències:
360 i 500 cada 2h (doblar, de 4 a 8 exps.)
361 i 389 cada 1h (cadenciats) (30 min. tram conjunt)
Salvem l'Estació de França!
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Agilitzar Can Franquesa
Se me han ocurrido algunas ideas para optimizar las lĂneas B 14, B 80 y M 30. De momento no planteo nada para la B 81.
https://drive.google.com/open?id=1gYLPT ... sp=sharing
Clicad en los elementos que hay anotaciones.
La B 80 y la B 14 actualmente en Can Franquesa hacen lo mismo: terminan en el mismo sitio y hacen dos bucles formando una especie de 8 extraño y confuso. En la propuesta la B 80 sĂłlo servirĂa la parte superior y la B 14 la parte inferior. AsĂ se simplifican los bucles y hacen las lĂneas más directas.
La B 80 explotarĂa al máximo las capacidades de la Av. Anselm de Riu ya que es una vĂa de doble sentido. TambiĂ©n propongo que vuelva a usar autobuses estandard en lugar de midis. A parte, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.
La B 14 aquĂ hace algo bastante interesante. Sube por Av. Catalunya entera y absorbe la parte que recorre la B 30. Cuando llega arriba de todo sirve la parte inferior de Can Franquesa, ya que la parte superior la recorre la B 80. DespuĂ©s de bajada pues en lugar de ir por calle Santiago Rusiñol y Balears, baja a calle d'en SInguerlĂn para hacer una nueva parada a la altura de la parada de la B 15 en la calle America y otra en el mercado de SinguerlĂn. Esto harĂa que la B 15 ahora fuera directa a Oliveres sin hacer esa vuelta por el mercado ahora que lo recorreria la B 14. TambiĂ©n, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.
La M 30 acabarĂa en Ramon Berenguer, como hace muchos años. El bucle que hace de bajar para luego volver a subir que hace perderle tiempo a la lĂnea lo reemplazarĂa la B 14. Además en el final de Ramon Berenguer hay mucho espacio para que un articulado pueda dar la vuelta. Esto nos harĂa replantear la lĂnea para evitar giros estrechos y que pueda utilizar autobuses articulados hasta Montgat.
https://drive.google.com/open?id=1gYLPT ... sp=sharing
Clicad en los elementos que hay anotaciones.
La B 80 y la B 14 actualmente en Can Franquesa hacen lo mismo: terminan en el mismo sitio y hacen dos bucles formando una especie de 8 extraño y confuso. En la propuesta la B 80 sĂłlo servirĂa la parte superior y la B 14 la parte inferior. AsĂ se simplifican los bucles y hacen las lĂneas más directas.
La B 80 explotarĂa al máximo las capacidades de la Av. Anselm de Riu ya que es una vĂa de doble sentido. TambiĂ©n propongo que vuelva a usar autobuses estandard en lugar de midis. A parte, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.
La B 14 aquĂ hace algo bastante interesante. Sube por Av. Catalunya entera y absorbe la parte que recorre la B 30. Cuando llega arriba de todo sirve la parte inferior de Can Franquesa, ya que la parte superior la recorre la B 80. DespuĂ©s de bajada pues en lugar de ir por calle Santiago Rusiñol y Balears, baja a calle d'en SInguerlĂn para hacer una nueva parada a la altura de la parada de la B 15 en la calle America y otra en el mercado de SinguerlĂn. Esto harĂa que la B 15 ahora fuera directa a Oliveres sin hacer esa vuelta por el mercado ahora que lo recorreria la B 14. TambiĂ©n, aumentarle la frecuencia a 10 minutos.
La M 30 acabarĂa en Ramon Berenguer, como hace muchos años. El bucle que hace de bajar para luego volver a subir que hace perderle tiempo a la lĂnea lo reemplazarĂa la B 14. Además en el final de Ramon Berenguer hay mucho espacio para que un articulado pueda dar la vuelta. Esto nos harĂa replantear la lĂnea para evitar giros estrechos y que pueda utilizar autobuses articulados hasta Montgat.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Propostes de bus
Tengo una propuesta para la lĂnea D40:
Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dĂłnde va:
Hasta ArtesanĂa-VĂa FavĂ©ncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.
Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-ArtesanĂa
VĂa FavĂ©ncia-IES Guineueta
Nuevas paradas (en orden):
(Desde ArtesanĂa:)
VĂa FavĂ©ncia-Lucena
VĂa FavĂ©ncia-MolĂ
VĂa FavĂ©ncia-PalamĂłs
Pl. Josep Andreu i AbellĂł-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-VĂa FavĂ©ncia (Origen+espera)
VĂa FavĂ©ncia-Ctra Ribes
VĂa FavĂ©ncia-Trinitat Nova
VĂa FavĂ©ncia-Aiguablava
VĂa FavĂ©ncia-Bib Les Roquetes
VĂa FavĂ©ncia-Almansa
Y por Almansa a su ruta.
Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.
Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dĂłnde va:
Hasta ArtesanĂa-VĂa FavĂ©ncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.
Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-ArtesanĂa
VĂa FavĂ©ncia-IES Guineueta
Nuevas paradas (en orden):
(Desde ArtesanĂa:)
VĂa FavĂ©ncia-Lucena
VĂa FavĂ©ncia-MolĂ
VĂa FavĂ©ncia-PalamĂłs
Pl. Josep Andreu i AbellĂł-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-VĂa FavĂ©ncia (Origen+espera)
VĂa FavĂ©ncia-Ctra Ribes
VĂa FavĂ©ncia-Trinitat Nova
VĂa FavĂ©ncia-Aiguablava
VĂa FavĂ©ncia-Bib Les Roquetes
VĂa FavĂ©ncia-Almansa
Y por Almansa a su ruta.
Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
-
JaLaPe33/34/62/192/
- N1

- Entrades: 4
- Membre des de: 12 abr. 2019, 19:03
- Contacta:
Re: Propostes de bus
Que us semblaria una lĂnia d'autobĂşs que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra lĂnia que unĂs totes les de RENFE des de Torre BarĂł fins a Sants.
JaLaPe33/34/62/192/ l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 des. 2019, 11:44, en total s’ha editat 3 vegades.
Re: Propostes de bus
Ja que hi ha tren, no cal que el bus dupliqui recorreguts, ja que aquest Ă©s infinitament mĂ©s lent.JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit: ↑21 set. 2019, 17:34 Que us semblaria una lĂnia d'autobĂşs que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra lĂnia que unĂs totes les de RENFE des de Torre BarĂł fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.
Bus FGC y bus RENFE.png
La idea no estĂ malament, però potser el problema que li veig Ă©s la lĂnia. Jo sĂłc del parer que les lĂnies de NXB com menys voltes millor. I el que cal potenciar dins els barris sĂłn la resta de lĂnies.França451 ha escrit: ↑29 ago. 2019, 18:50 Tengo una propuesta para la lĂnea D40:
Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dĂłnde va:
Hasta ArtesanĂa-VĂa FavĂ©ncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.
Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-ArtesanĂa
VĂa FavĂ©ncia-IES Guineueta
Nuevas paradas (en orden):
(Desde ArtesanĂa:)
VĂa FavĂ©ncia-Lucena
VĂa FavĂ©ncia-MolĂ
VĂa FavĂ©ncia-PalamĂłs
Pl. Josep Andreu i AbellĂł-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-VĂa FavĂ©ncia (Origen+espera)
VĂa FavĂ©ncia-Ctra Ribes
VĂa FavĂ©ncia-Trinitat Nova
VĂa FavĂ©ncia-Aiguablava
VĂa FavĂ©ncia-Bib Les Roquetes
VĂa FavĂ©ncia-Almansa
Y por Almansa a su ruta.
Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.
Potser la que millor li convindria és a la 11 i fer-li una espècie de circumval·lació, no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propostes de bus
No veig l'avantatge respecte el servei ferroviari. Podria tenir sentit la lĂnia FGC fora del seu horari, com un servei nocturn entre les 0.00 i les 5.00.JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit: ↑21 set. 2019, 17:34 Que us semblaria una lĂnia d'autobĂşs que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra lĂnia que unĂs totes les de RENFE des de Torre BarĂł fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.
Crec que aniria millor partides.
Per exemple:
L8 nocturna Quatre Camins / Molà Nou - Pl.Espanya / Grà cia. Seria el servei rà pid de la N13, que podria reformular-se per donar servei llocs més allunyat. Les N41 i N51 podrien ir directes en Molins i Barcelona.
L6 nocturna Pl.Catalunya - SarriĂ / UAB.
L12 nocturna Sarrià - Reina Elisenda / Sant Joan de Deu. Enllaç amb L6 a Sarrià . Podria sustituir la N7 que seria més rà pida.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1929
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de bus
Jo volia reflexionar sobre la nova lĂnia de Metrobus M8 complementant amb el projecte d'implantar els carrils busos i bicis a la C-245. El trajecte seria des CornellĂ fins a Castelldefels que em sembla perfecte... però no seria tambĂ© adient pensant en haver-lo acabat no nomĂ©s a CornellĂ sinĂł tambĂ© a Esplugues?
Per exemple des de Sant Boi a Esplugues, ara actualment si vull anar a Esplugues o agafo els busos L74/75/77 o el L82/85 per anar a Cornellà per agafar el TRAM o bé un dels busos rojos per continuar el trajecte cap a Esplugues, o agafo el Carrilet a Cornellà Almeda i vaig caminant cap a la parada del TRAM... I l'única manera que puc anar directament és amb la N14.
Per exemple des de Sant Boi a Esplugues, ara actualment si vull anar a Esplugues o agafo els busos L74/75/77 o el L82/85 per anar a Cornellà per agafar el TRAM o bé un dels busos rojos per continuar el trajecte cap a Esplugues, o agafo el Carrilet a Cornellà Almeda i vaig caminant cap a la parada del TRAM... I l'única manera que puc anar directament és amb la N14.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Avantatges de les xarxes
Les xarxes de transport tenen la grĂ cia de poder combinar diferents lĂnies i modes sense cap necessitat que se solapin. En aquest sentit, l'intercanviador de CornellĂ "Centre" Ă©s ideal per a fer-hi acabar la M8, on permet connectar amb Esplugues i Sant Joan DespĂ (tram), a mĂ©s de tots els indrets servits per la R1 i R4.Carlos González ha escrit: ↑14 des. 2019, 09:34 Jo volia reflexionar sobre la nova lĂnia de Metrobus M8 complementant amb el projecte d'implantar els carrils busos i bicis a la C-245. El trajecte seria des CornellĂ fins a Castelldefels que em sembla perfecte... però no seria tambĂ© adient pensant en haver-lo acabat no nomĂ©s a CornellĂ sinĂł tambĂ© a Esplugues?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
El Yisus 712
- N5

- Entrades: 91
- Membre des de: 23 març 2020, 22:07
Mon-Bus/Plana parada a la C31 C32 i Garraf
Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL). Aqui la teniu:
Hola bona tarda,
M'agradaria fer-lis a vostès una proposta que podria millorar molt l'empresa. L'idea es que podrieu fer una o dos linies regulars d'autobĂşs que fes parades a la C31 per GavĂ Mar, Castelldefels Mar, Les Botigues, Garraf (poble) i la Cala Vallcarca i d'allĂ anĂ©s a Sitges, Vilanova o a on vulguessin que anĂ©s. L'altre lĂnia seria una cosa similar pero que anĂ©s per la C245 (Ctra. Sta. Creu Calafell) passant pels nuclis urbans de Viladecans, GavĂ i Castelldefels junt amb el poligon de Sant Boi. En aquest cas no seria necessari però en l'altre si. Seria un gran favor que valoressin la meva suggerencia ja que es una cosa que afavoriria l'empresa. Agrairia que s'ho passesin al cap de l'empresa per que mires l'idea.
Moltes gracies
Hola bona tarda,
M'agradaria fer-lis a vostès una proposta que podria millorar molt l'empresa. L'idea es que podrieu fer una o dos linies regulars d'autobĂşs que fes parades a la C31 per GavĂ Mar, Castelldefels Mar, Les Botigues, Garraf (poble) i la Cala Vallcarca i d'allĂ anĂ©s a Sitges, Vilanova o a on vulguessin que anĂ©s. L'altre lĂnia seria una cosa similar pero que anĂ©s per la C245 (Ctra. Sta. Creu Calafell) passant pels nuclis urbans de Viladecans, GavĂ i Castelldefels junt amb el poligon de Sant Boi. En aquest cas no seria necessari però en l'altre si. Seria un gran favor que valoressin la meva suggerencia ja que es una cosa que afavoriria l'empresa. Agrairia que s'ho passesin al cap de l'empresa per que mires l'idea.
Moltes gracies
Re: Mon-Bus/Plana parada a la C31 C32 i Garraf
És ben cert que fa falta que la lĂnia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova nomĂ©s tens l'opciĂł del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:El Yisus 712 ha escrit: ↑24 març 2020, 17:47 Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
www.monbus.cat www.monbus.cat/linies
No crec que autoritzin mĂ©s lĂnies. Però sĂ habilitar parades intermitges a l'eix actual.
Per cert, benvingut al fòrum El Yisus 712!!
Salvem l'Estació de França!
-
El Yisus 712
- N5

- Entrades: 91
- Membre des de: 23 març 2020, 22:07
Re: Propostes de bus
Propostes Noves: (1) Bus 400/502 a e24 Bcn-Granollers-Llinars (2) Bus C3/C4 a e25.1.2 Bcn-Vilassar Dalt-Premia Mar (3) Bus L63/L69 a e26 Bcn-Palleja-St.Andreu-Martorell o directe (4) Nova linia e27.1.2 Bcn-St.Cugat-Rubi A5 Bcn-Vallvidrera-St.Cugat-Rubi-Ullastrell (5) Nova linia BcnBus 605 o Casas C7 Bcn-Arenys Munt-Canet/St.Pol.> Recorregut de glories directe a Montgat nord fent parades importants NII nomes fins MatarĂł fent NII totes les parades fins ArenysM o Canet/St.pol. ja hi ha una la 603 pero nomes surten 3 al dia. (6) Milloracio Horaris C8/648 Bcn-Masnou-Teia i C14 Premia Mar Dalt /C15 Masnou(ocata)-Teia / C16 Vilassar Baixador Cabrera (7)Renovacio i Augment Horaris linia C11 Argentona-VilassarM. (8) Canvi Recoreegut i Horaris bus 550/569 MatarĂł-Argentona-Granollers recorregut dijous a diari i ampliacio horaris. Gracies
Re: Mon-Bus/Plana parada a la C31 C32 i Garraf
El paradigme ve fa uns anys. Hi havia TCC que conectava Sitges amb Castelldefels i va deixar de fer-se pel deficit de la lĂnia, i Mon-bus podia parar a Castelldefels, pero es va deixar de fer per falta de demanda.m.h.t. ha escrit: ↑24 març 2020, 20:35És ben cert que fa falta que la lĂnia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova nomĂ©s tens l'opciĂł del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:El Yisus 712 ha escrit: ↑24 març 2020, 17:47 Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
www.monbus.cat www.monbus.cat/linies
No crec que autoritzin mĂ©s lĂnies. Però sĂ habilitar parades intermitges a l'eix actual.
Per cert, benvingut al fòrum El Yisus 712!!![]()
L'opciĂł de la lĂnia de Bellvitge Ă©s la mĂ©s fĂ cil.
-
El Yisus 712
- N5

- Entrades: 91
- Membre des de: 23 març 2020, 22:07
Re: Propostes de bus
Hola aqui teniu la linia de Mon-bus que hauria de existir. Bcn-Vng per C31GavaMar-Botigues-Garraf-Vallcarca-Montgavina: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1929
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de bus
Donen error els enllaços, a mi no em funcionenEl Yisus 712 ha escrit: ↑19 maig 2020, 23:29 Hola aqui teniu la linia de Mon-bus que hauria de existir. Bcn-Vng per C31GavaMar-Botigues-Garraf-Vallcarca-Montgavina: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13

