Em sembla molt interessant peatonalitzar Pujades. AixĂ s'acaba aquesta competència salvatge entre la B 20/25 i la lĂnia 4 del metro.gracienc ha escrit: ↑02 oct. 2020, 22:41 M'ha sorprès veure aquest mapa de super-illes.
Personalment, jo que treballo al Carrer Ciutat de Granada amb Ramon TurrĂł, veig molt bĂ© que es facin. La que ja hi ha va quedar bastant bĂ© (a banda dels problemes amb les lĂnies de bus que comenteu).
En la meva opinió, l'únic carrer que em sembla delicat petonalitzar és Pujades. En tot cas, a nivell de mobilitat la seva peatonalització (molt positiva també per la gent que es mou en bici o a peu; que allà n'hi ha bastanta) crec que es podria solucionar, com ja suggeriu, posant un carril bus de sentit invers, el qual podria anar a parar al carrer Llull (el qual té marge sobrat i s'hi pot en primer lloc treure la filera de cotxes que hi ha aparcats).
Francament, espero que l'experiència de les superilles es vagi extenent a tot Barcelona.
Salut,
Jo tambĂ© espero que s'estengui el concepte de les superilles, no nomĂ©s a Barcelona sinĂł a tota l'Ă€rea Metropolitana, però clar, amb millores radicals del transport pĂşblic (carrils bus contrasentit, lĂnies de tramvia, etc).