Aixo no es aixis a totes les companyies, a TMB per exemple no es disposa d'aquest sistema.Renfe445 ha escrit: 01 set. 2021, 22:29La màquina blava que té el conductor serveix per validar per defecte però pot habilitar el mode consulta, així que per qualsevol problema se el conductor ho té tot cobert.fgc113 ha escrit: 01 set. 2021, 22:18 D'acord, teniu raó. Aleshores si a un bus no funciona la validadora, què hauria de fer el conductor? Hi ha algun equivalent als bescanvis dels títols magnètics? I dic bus perquè ja seria mala sort que en una estació no funcionara cap validadora.
A TMB si no va cap validadora previa comprobacio que es te la targeta de la tmobilitat sel deixa pasar (no hi ha manera de saber si la targeta esta validada o no)
En altres companyies he llegit que es dona un bitllet de T-incidencia , lo que nose es si ho comproben amb el pupitre o no l'estat de la targeta o el donen directament.




