Estació de Sagrera-TAV

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Què farieu amb la troballa del jaciment romà?

Conservar-lo totalment, encara que l'estació es vegi afectada
21
24%
Conservar-ho, integrant-ho a l'estació, només perilla una sortida
54
61%
No ho sé
1
1%
Res, per quatre pedrots, no val la pena mantenir-ho
9
10%
Altres
4
4%
 
Vots totals: 89
jgomezs
N7
N7
Entrades: 323

Re: Estació de Sagrera-TAV

Entrada Autor: jgomezs » Diumenge 22/06/2025 13:15

Per cert, que aquest punt que es veu al vídeo és el que estan cobrint aquest cap de setmana, raó per la qual està tallada la circulació entre Clot i Sant Andreu. Quan es completi la urbanització, significarà la connexió de Rambla Prim amb Pare Manyanet i Onze de Setembre i que per fi el V31 deixi de donar voltes.
IMG_20250622_130819.jpg
IMG_20250622_130804.jpg



xevi
N7
N7
Entrades: 632

Entrada Autor: xevi » Dimarts 24/06/2025 10:58

Crec que som la única societat del món on celebrem que una infraestructura porti 20 anys de retard, no tingui data de finalització, no tingui nom d'arquitecte i a sobre, anem celebrant com una inauguració, cada vega que entra en servei una via i passa un tren o ens ensenyen 4 imatges de les obres.
Realment els catalans tenim el que ens mereixem.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1800
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 24/06/2025 12:31

El projecte original de.la infraestructura de l'estació de La Sagrera és de l'equip TAC arquitectes.
Tot aixó és el que s'està fent ara

Dades
La Sagrera, Barcelona
Àrea: 300.000m2
Pressupost original: 131.000.000€
Arquitectes: Eduard Gascón, Jordi Roig
Associat: Lupe Álvarez
Equip: Alfredo Sarrias, Elies Rull, Gilberto Pérez
Enginyeria: TEC 4
Construction Systems: UPC
Facanes: Ferrés, arquitectes consultors (aquest tema, ara s'ha modificat)
Medi ambient: Societat Orgànica
Acústica: Arau Acústica

Descripció:
L'estació de la Sagrera constitueix un gran centre intermodal, intensament articulat amb la ciutat que l´envolta: 100 milions de viatgers podran circular anualment per les seves instal.lacions.
El seu desenvolupament en planta ocupa una franja rectangular de 600 metres de longitud i 130 d´amplada, amb una secció organitzada en cinc nivells principals – andanes i vestíbul de rodalies, andanes i vestíbul d´alta velocitat i coberta/ parc – i una posició semienfonsada que és la clau per entendre la seva dimensió urbana. En aquest sentit, l´expressió volumètrica de la coberta i la seva superfície enjardinada ofereixen l´imatge exterior més característica i construeixen un espai públic de primer ordre sobre l´estesa de vies, com per la seva capacitat per a restablir les relacions urbanes entre els barris de Sant Martí i Sant Andreu.

https://share.google/mZd1c5bYomeJpXG0y

Per a la superestructura i acabats és va fer un nou concurs per baixar despeses, guanyat per un equip de..... Madrid.

Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”