Nou Talgo Avril: 380 Km/h
Re: Nou Talgo Avril: 380 Km/h
Arran d'això, els entregats a la DB la part elèctrica esta proporcionada per ABB o Ingeteam com els d'aquí?
https://www.talgo.com/es/los-trenes-avr ... e-baterias
Això sí que no m'ho esperava. Mira que he vist (i fet) cagades informàtiques... Això és un altre nivell.
Según ha informado a Talgo el proveedor del sistema, Ingeteam, el problema de dichos equipos estaba relacionado con el cambio de año.

Es rumoreja que en breus sortirà alguna notícia retirant temporalment alguns Avril per suposades fissures que han aparegut.
-
- N5
- Entrades: 114
Efectivament. De moment, el problema només afecta les unitats d'ample fix que feien l'AVLO Madrid-Barcelona.
https://www.trenvista.net/noticias/dete ... barcelona/
https://www.trenvista.net/noticias/dete ... barcelona/
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1839
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Ja ha sortit, i en diversos mitjans, i no és cap rumor, és un fet ben tangible i provat.
https://share.google/PfA8prdEhsUCm8ptC
-
- N5
- Entrades: 114
Ara Renfe diu que la venta de bitllets segueix amb normalitat, però des de Trenvista han comprovat que està bloquejada fins al 31 d'agost, amb la notificació Este tren no está disponible para la venta en estos momentos. Disculpe las molestias. Ho he comprovat in situ jo també. No se sap res sobre què es farà amb els usuaris que ja disposin de bitllet.
https://www.trenvista.net/noticias/renf ... barcelona/
https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe ... -Barcelona
https://www.trenvista.net/noticias/renf ... barcelona/
https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe ... -Barcelona
El fet de negar la realitat no sé què guanyen RENFE. Amb els que ja en tenen entenc faran rotacions de material per absorbir el passatge (i això que el 106 té més capacitat).
Pero moure d'altres llocs implica reajustar els altres llocs. Un bon percal la veritat.
Pero moure d'altres llocs implica reajustar els altres llocs. Un bon percal la veritat.
Això ja és més que una fisura, podria ser fa mesos però amb aquestes fotos... Poc més a dir.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7309
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Han passat els dies i encara no se sap si les fotos que es van mostrar amb aquests bogies trencats corresponen realment als Talgo o no. Moltes veus diuen que són totalment falses i no hi ha hagut cap confirmació de que siguin certes per part de ningú.
La importància de les imatges és que no mostren "fissures", sinó una esquerda enorme. Una cosa són fissures detectades amb exàmens tècnics i l'altre aquesta esquerda, que seria MOLT greu i hauria de suposar la retirada immediata de TOTES les unitats.
La importància de les imatges és que no mostren "fissures", sinó una esquerda enorme. Una cosa són fissures detectades amb exàmens tècnics i l'altre aquesta esquerda, que seria MOLT greu i hauria de suposar la retirada immediata de TOTES les unitats.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona