En quatre dies, ferralla.
Cal portar-la a Vilanova o a Mòra. Salut!
Locomotora RENFE 303 a la Fundació Museu La Maquinista
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 1956
- Membre des de: 05 oct. 2008, 12:30
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
- oscar440
- N8

- Entrades: 1046
- Membre des de: 13 set. 2005, 18:26
- Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Locomotora RENFE 303 a la Fundació Museu La Maquinista
No va a durar ni dos telediarios limpia. Tal vez deberÃan haber cercado todo el perÃmetro, esas vallas que han puesto, no sirven para nada. Malament rai.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- Ubicació: La Selva marÃtima i el Berguedà prepirinenc
Re: Locomotora RENFE 303 a la Fundació Museu La Maquinista
La pedestalització de vehicles ferroviaris condueix irremeiablement al seu desballestament.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Locomotora RENFE 303 a la Fundació Museu La Maquinista
https://ajuntament.barcelona.cat/premsa ... aquinista/
Marta Villanueva participa en l’acte d’inauguració d’una locomotora al Parc de les Treballadores i Treballadors de la Maquinista
Diumenge 14 de desembre, a les 12.00 hores, al Parc de les Treballadores i Treballadors de la Maquinista, la regidora del districte de Sant Andreu, Marta Villanueva, participa en l’acte d’inauguració de la locomotora Dièsel 10335 que s’ha instal·lat al costat de la seu de la Fundació MUHMA, en record del passat fabril d’aquest parc del Bon Pastor.
L’acte, que comptarà amb representants dels treballadors i treballadores i de la Fundació MUHMA, també servirà per inaugurar la placa amb el nom del Parc de les Treballadores i els Treballadors de la Maquinista.
La mà quina, que va ser fabricada als tallers de La Maquinista Terrestre i MarÃtima el 1963, torna al seu lloc d’origen després de donar servei a altres ciutats de l’estat durant més de seixanta anys. Fer-ho possible ha comportat anys de treball d’un grup de treballadors voluntaris que han restaurat la mà quina per poder contemplar-la tal com es va construir, després que Fundación de Ferrocarriles Españoles la cedÃs al MUHMA. El seu trasllat definitiu va comptar amb la col·laboració de l’empresa Alstom Transporte, el Museu d’Història de Barcelona i el Districte de Sant Andreu per transportar-la des de Santander, on es trobava, fins al Bon Pastor.
Marta Villanueva participa en l’acte d’inauguració d’una locomotora al Parc de les Treballadores i Treballadors de la Maquinista
Diumenge 14 de desembre, a les 12.00 hores, al Parc de les Treballadores i Treballadors de la Maquinista, la regidora del districte de Sant Andreu, Marta Villanueva, participa en l’acte d’inauguració de la locomotora Dièsel 10335 que s’ha instal·lat al costat de la seu de la Fundació MUHMA, en record del passat fabril d’aquest parc del Bon Pastor.
L’acte, que comptarà amb representants dels treballadors i treballadores i de la Fundació MUHMA, també servirà per inaugurar la placa amb el nom del Parc de les Treballadores i els Treballadors de la Maquinista.
La mà quina, que va ser fabricada als tallers de La Maquinista Terrestre i MarÃtima el 1963, torna al seu lloc d’origen després de donar servei a altres ciutats de l’estat durant més de seixanta anys. Fer-ho possible ha comportat anys de treball d’un grup de treballadors voluntaris que han restaurat la mà quina per poder contemplar-la tal com es va construir, després que Fundación de Ferrocarriles Españoles la cedÃs al MUHMA. El seu trasllat definitiu va comptar amb la col·laboració de l’empresa Alstom Transporte, el Museu d’Història de Barcelona i el Districte de Sant Andreu per transportar-la des de Santander, on es trobava, fins al Bon Pastor.
