Aquesta nit es farà la clà ssica subhasta d'objectes, la majoria provinent de famosos del programa de Rà dio Barcelona "Cap Nen Sense Joguina", i entre aquests un antic rètol en forma de rombe de l'estació de metro d'Urquinaona. Ara per ara, com què ja fa dies que s'hi pot pujar, el preu és de 200 euros, no sé fins quan pujarà el tema. Qui en dona més?
El llistat d'objectes de la subhasta i els preus es van actualitzant aquĂ https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ingle=true
Subhasta de rombe de metro al Cap Nen Sense Joguina de RĂ dio Barcelona
Re: Subhasta de rombe de metro al Cap Nen Sense Joguina de RĂ dio Barcelona
Ara la puja ja estĂ a 250, qui se l'emportarĂ ?
Si algĂş de vosaltres l'aconsegueix-'aconseguĂs, teniu lloc on penjar-lo?
Si algĂş de vosaltres l'aconsegueix-'aconseguĂs, teniu lloc on penjar-lo?
900 euros, doncs enhorabona a qui se l'emporti...
Subhasta de bitllets de metro Fernando i Correus al Cap Nen Sense Joguina de RĂ dio Barcelona
En aquesta web podreu fer el seguiment dels objectes licitats al Cap Nen Sense Joguina de 2026, entre els quals, els bitllets d'estacions de metro fantasmes: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1376104385
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5821
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Des de fa molt de temps n'hi havia un (no recordo l'estació) a Todocoleccion o Ebay, crec que per 600€, i em semblaven molts diners...
Aquests 900 potser l'hauran fet encarir encara més, aquell altre.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5821
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Els bitllets de Correos i Fernando van per 110€, per "una tal MarĂa JosĂ©"
L'actual adjudicatari del dibuix d'Audie Norris utilitza el meu nom de Facebook, però no sóc jo!, quina casualitat.
L'actual adjudicatari del dibuix d'Audie Norris utilitza el meu nom de Facebook, però no sóc jo!, quina casualitat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan