21 anys del FTC
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5859
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
21 anys del FTC
El 2 de maig se celebra el 21è aniversari d'aquest fòrum (visca!)
Propostes de celebració "low-cost":
- Quedar a Hospital de Sant Pau/Dos de Maig (això ja s'ha proposat més d'un cop) i fer-hi unes braves transportils amb tertúlia
- Esperar el 2157-2160 a la L4 i fer-hi unes tertúlies en els últims "seients de tertúlia" del metro
- Diumenge 3 de maig agafar plegats la "Granota" en el primer dia de circulació de l'any
Propostes de celebració "low-cost":
- Quedar a Hospital de Sant Pau/Dos de Maig (això ja s'ha proposat més d'un cop) i fer-hi unes braves transportils amb tertúlia
- Esperar el 2157-2160 a la L4 i fer-hi unes tertúlies en els últims "seients de tertúlia" del metro
- Diumenge 3 de maig agafar plegats la "Granota" en el primer dia de circulació de l'any
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Mare meva...
jo faria lo del 2157-2160
abans que sigui tard
jo faria lo del 2157-2160
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- M1171-M1172-M1169...
- N7

- Entrades: 413
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Us heu deixat la fetsa del vapor de Móra. No és exactament barat ni fàcil però és una trobada que coincideix exactament amb la data. Quatre màquines de vapor més la bomba dels bombers de Barcelona i màquines de 5 polzades.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows