doncs això, té algun significat? a què ve numerar els refugis? tan avorrits estem que ens fixem en aquestes coses?

Hora i data actual: Dilluns 16/06/2025 0:34
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 10/07/2006 14:39
Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 10/07/2006 15:08
Entrada Autor: abegot » Dimarts 11/07/2006 10:13
I també hi servien per guardar les eines de treball i saber on i a on les habien deixat, ...El LLOP ha escrit:doncs aixó de numerar els refugis bé d'abans, quan la persona que s'havia de col.locar adintre deia el número així el motorista sabia EXACTAMENT on es trobavala persona. D'altre banda, els números també servien als gurdavies i personal de via per delimitar el túnel ja que hi han poques referències.
Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 11/07/2006 22:50
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 12/07/2006 9:59
tranquil que no ets l'únicSerie600 ha escrit:Hola:
Si, jo estic tan avorrit com per aixo. Per anar-me fixant en que als tunels de la L3 hi havien uns numeros pintats... Pero es que aixo ja fa anys.... (mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"![]()
Sal.lutacions:
Serie600
Entrada Autor: wefer » Dimecres 12/07/2006 10:03
O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh?Mortadel·lo ha escrit:tranquil que no ets l'únicSerie600 ha escrit:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"![]()
Sal.lutacions:
Serie600
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 12/07/2006 10:09
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia...wefer ha escrit:O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh?Mortadel·lo ha escrit:tranquil que no ets l'únicSerie600 ha escrit:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu"![]()
Sal.lutacions:
Serie600![]()
Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 12/07/2006 23:01
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 13/07/2006 10:57
Entrada Autor: VladiGB » Divendres 21/07/2006 15:11
jajaja, jo al 400 també ho feia.Platanito ha escrit:
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia...
Entrada Autor: Serie600 » Divendres 21/07/2006 17:41
Entrada Autor: VladiGB » Diumenge 23/07/2006 23:56
No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/08/2006 11:43
mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?VladiGB ha escrit:No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
Entrada Autor: VladiGB » Dimecres 02/08/2006 4:14
Dubto q pugeu llevarla ara estan fent unsWC publics just on era la estació, qui sap.... Als fan on era la estacion, just a esta a dos pams de la estacio tenen q fer perforacions per nassos als costat.Mortadel·lo ha escrit:mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?VladiGB ha escrit:No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
Torna a “Història del transport”