Trens València - Barcelona
-
Minotaure
- N5

- Entrades: 149
- Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)
Trens València - Barcelona
Estic pensant d'anar a València els dies del pont de la constitució de desembre.
El que m'ha sobtat és que al consultar els horaris València - Barcelona a renfe.es per el diumenge 10 de desembre només surten 2 trens:
Trenhotel a les 5:11
Euromed a les 8:35
M'ha sorpés molt que només hi hagi 2 trens a primera hora del matí.
En canvi si faig una consulta del trens per aquest diumenge i el mateix recorregut em surt que hi ha 14 trens (dels quals 5 Euromeds).
Això que vol dir que encar no tenen els horaris definitius per el diumenge 10 de desembre o és que realment només hi haurà 2 trens aquell dia?
El que m'ha sobtat és que al consultar els horaris València - Barcelona a renfe.es per el diumenge 10 de desembre només surten 2 trens:
Trenhotel a les 5:11
Euromed a les 8:35
M'ha sorpés molt que només hi hagi 2 trens a primera hora del matí.
En canvi si faig una consulta del trens per aquest diumenge i el mateix recorregut em surt que hi ha 14 trens (dels quals 5 Euromeds).
Això que vol dir que encar no tenen els horaris definitius per el diumenge 10 de desembre o és que realment només hi haurà 2 trens aquell dia?
- metring
- Administrador
- Entrades: 23949
- Ubicació: Fabra i Puig
I això si funcionen, perquè vistes les coses últimament...

- George85
- N8

- Entrades: 700
- Ubicació: BCN, Eixample
- Contacta:
jajajajaj
t'ha sorprès?
Els de RENFE no saben el que vo dir reforçar el servei...
t'ha sorprès?
Els de RENFE no saben el que vo dir reforçar el servei...

- entfe001
- N10

- Entrades: 3589
A principis de desembre hi ha canvi d'horaris a nivell europeu.
La diferència és que els països europeus ja tenen decidits els horaris de la següent temporada i els mantindran invariants durant sis mesos.
La diferència és que els països europeus ja tenen decidits els horaris de la següent temporada i els mantindran invariants durant sis mesos.
-
Minotaure
- N5

- Entrades: 149
- Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)
Ja veig que Renfe is differententfe001 ha escrit:A principis de desembre hi ha canvi d'horaris a nivell europeu.