Directe de Santboi a Martorell encara que crec que Ildefons Cerda i Almeda... sobren

Fotocòpia o imatge, de Ricard Riol

Igual és una manera de trobar una ocupació digna per a les 211...Ferrovi ha escrit:Si, pero recorda que les 213 tenen un ample considerabe, i l'ample dels llapis, ehem, vull dir, dels Stadler, es de un gàlib de via estreta, i a Vila, la andana està ben pegada a la porta del tren, que no té cap pestanya, lo qual, em fa pensar que una 213 no hi pot entrar degut al seu gàlib (internacional)
Com ho tindria la E4 per remolcar uns vagons de fusta?JaMiRo! ha escrit:Jo faria un Stadler especial sortint de Plaça Espanya...![]()
![]()
Els diumenge al matí no es posible perque els vagons de fusta van amb el tren de vapor de Martorell a Monistrol.Platanito ha escrit: Com ho tindria la E4 per remolcar uns vagons de fusta?

Entrada Autor: Serie-1000-metro »

La veritat és que sí que potser es podrà fer el viatget Monistrol-Monistrol Vila en la 211/213 el diumengedavida ha escrit:Els diumenge al matí no es posible perque els vagons de fusta van amb el tren de vapor de Martorell a Monistrol.Platanito ha escrit: Com ho tindria la E4 per remolcar uns vagons de fusta?
Aquest diumenge podria ser un bon moment per pujar en 211/213 de Monistrol a Monistrol Vila si els horaris ho permeten. Aprofitant la 1:30 de parada a Monistrol del tren de vapor.

Entrada Autor: Serie-1000-metro »

Entrada Autor: liniadelRipollés »
Ah, la D9 ben acoblada al cotxe de viatgers de nou...Trenscat ha escrit:Em referia al de vapor, però igualment gràcies per l'altre informació.
Ja tinc ganes de veure un tren diferent pel Pont del Centenari
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”