2 desembre, Orxatada II: Xurros, Xocolata i Cintes de 1000
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7489
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
En cap de setmana, m'hi apunto.
Proposo quedar DINS del metro per fer l'àpat. Concretament, a les taules del bar del vestíbul sud de l'estació Sagrada Família L2. Des d'allà no es veuen directament els trens però si que es senten perfectament, i com que les taules estan al mig del vestíbul permet arribar-se a l'andana en uns pocs segons. Això ho dic perquè donada la varietat que hi ha últimament a la L2 podríem esperar-nos allí fins que sentíssim el característic sò d'un 9000 i baixar a fer-li fotos, per exemple, fer fotos també als 2100 i als 5000, etc... i quan ens cansem, baixem les escales i ens anem cap a la L5 a agafar un 1000.
Força complet, no?
I de pas em queda al costat de casa
Proposo quedar DINS del metro per fer l'àpat. Concretament, a les taules del bar del vestíbul sud de l'estació Sagrada Família L2. Des d'allà no es veuen directament els trens però si que es senten perfectament, i com que les taules estan al mig del vestíbul permet arribar-se a l'andana en uns pocs segons. Això ho dic perquè donada la varietat que hi ha últimament a la L2 podríem esperar-nos allí fins que sentíssim el característic sò d'un 9000 i baixar a fer-li fotos, per exemple, fer fotos també als 2100 i als 5000, etc... i quan ens cansem, baixem les escales i ens anem cap a la L5 a agafar un 1000.
Força complet, no?
I de pas em queda al costat de casa
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4279
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- Ubicació: Horta
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5891
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Collonut!
Per mi collonut, però prefereixo xocolatada i el tema d'Horta és fantàstic (podem esperar-nos allà després de la xurrada
a que passi una mil)...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11

- Contacta:
- Fran-Ikarus
- N11

- Contacta:
Passo aquí tota la informació, que s'havia anat desgranant al tema veí:
Fran-Ikarus ha escrit:Programa (2 de desembre):
17:00 Convocatòria a SF (vestíbul entre L2 i L5, on hi ha el quiosc de premsa), mitja horeta de rigor per presentacions, representacions, esperes i desesperacions; i podem mirar de vendre in situ les samarretes XXL que té d'stock el Mortadel·lo
17:30(+temps que trigui a passar un 1000) Viatge sentit Horta
18:30(+temps que hagi trigat a passar un 1000) Després de fotos vàries (tothom amb la samarreta! ni que sigui per sobre del jersei), mirar embadalits com canvia el 1000 al cul-de-sac, etc. sortim
19:00 Amb sort, estem a la xurreria (si existeix) menjant la xocolata amb xurros
19:30 Aprox. tornada, a partir d'aquí la imaginació és lliure
TOTHOM AMB LA SAMARRETA OFICIAL (NI QUE SIGUI PER SOBRE EL JERSEI)Assistents
-Jamiro
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-Trenscat
-Malba
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
- Contacta:
Em sembla que al final no podré assistir a la Trobada si es fa el 2 de desembre. Resulta que al Club Ferroviari de Terrassa fem un acte commemoratiu dels 25 anys i no hi puc faltar...
Perquè canviar la Trobada al dia 1 a la tarda o al dia 3 deu ser una mica complicat no?

Perquè canviar la Trobada al dia 1 a la tarda o al dia 3 deu ser una mica complicat no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11

- Contacta:
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
- Contacta:
Ara em sap greu també que s'hagi de canviar de dia per culpa meva...
La veritat és que em faria molta il·lusió venir però... 
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Denisuko diu que s'apuntaFran-Ikarus ha escrit:Passo aquí tota la informació, que s'havia anat desgranant al tema veí:Fran-Ikarus ha escrit:Programa (2 de desembre):
17:00 Convocatòria a SF (vestíbul entre L2 i L5, on hi ha el quiosc de premsa), mitja horeta de rigor per presentacions, representacions, esperes i desesperacions; i podem mirar de vendre in situ les samarretes XXL que té d'stock el Mortadel·lo
17:30(+temps que trigui a passar un 1000) Viatge sentit Horta
18:30(+temps que hagi trigat a passar un 1000) Després de fotos vàries (tothom amb la samarreta! ni que sigui per sobre del jersei), mirar embadalits com canvia el 1000 al cul-de-sac, etc. sortim
19:00 Amb sort, estem a la xurreria (si existeix) menjant la xocolata amb xurros
19:30 Aprox. tornada, a partir d'aquí la imaginació és lliureTOTHOM AMB LA SAMARRETA OFICIAL (NI QUE SIGUI PER SOBRE EL JERSEI)Assistents
-Jamiro
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-Trenscat
-Malba
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Al final, si es fa el dia 2, sóm:
-JaMiRo factorial
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
-aarongip
-437.001
-denisuko
Si no és el 2, i és el 3, a més s'hi afegiria en Trenscat i la malba (suposo) però en Fran-Ikarus no vindria...i jo potser tampoc (no hi ha L4 i em fa mandra caminar a les 22 quan arribi).
-JaMiRo factorial
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Metring
-aarongip
-437.001
-denisuko
Si no és el 2, i és el 3, a més s'hi afegiria en Trenscat i la malba (suposo) però en Fran-Ikarus no vindria...i jo potser tampoc (no hi ha L4 i em fa mandra caminar a les 22 quan arribi).

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Solució: quedem els 2 dies
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es