PD: Cantava massa perquè era l'únic pis amb el llum encès, i no me n'he adonat jo, sinó la meva parella...

Hora i data actual: Dilluns 16/06/2025 14:13
Entrada Autor: orique » Dilluns 27/11/2006 0:13
Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 27/11/2006 15:08
Entrada Autor: orique » Dilluns 27/11/2006 16:42
Damunt de la botiga de roba Unionbay.alex86bcn ha escrit:Orique, jo visc a Urgell Provença, al costat de la tenda de cotxes teledirigits. Si algun cop veus un tio d'uns 20 anys, preferiblement a l'andana direccio Cornella de Hclinic, amb cabell negre i cua llarga soc jo xDD
On es aquest mapa? k kjo tmb en vull un xXDDXDXDX
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 27/11/2006 20:25
Jo no visc allà però tinc un esquema de la línia L2 dels que porten a dins els trens de la sèrie 9000. D'on el puc haver tret?orique ha escrit:Ho dic perquè al primer pis d'un edifici, a lo que sembla la sala o el menjador hi ha un plànol del metro d'aquests que hi ha a meitat andana, amb vidre i tot, i un cartell amb els logos del metro, L1 i L5...![]()
![]()
PD: Cantava massa perquè era l'únic pis amb el llum encès, i no me n'he adonat jo, sinó la meva parella...
Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 28/11/2006 23:47
Torracollons!.....JaMiRo! ha escrit:Jo no visc allà però tinc un esquema de la línia L2 dels que porten a dins els trens de la sèrie 9000. D'on el puc haver tret?orique ha escrit:Ho dic perquè al primer pis d'un edifici, a lo que sembla la sala o el menjador hi ha un plànol del metro d'aquests que hi ha a meitat andana, amb vidre i tot, i un cartell amb els logos del metro, L1 i L5...![]()
![]()
PD: Cantava massa perquè era l'únic pis amb el llum encès, i no me n'he adonat jo, sinó la meva parella...![]()
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”