Ayer, lunes 8 por la noche, ya había sido reducido a una composición M-M. Por detrás sobresalía la chatarra amontonada en un camiónmikado ha escrit:otra esperando el triste final al lado de la maquina trinchadora

Hora i data actual: 16 set. 2025, 22:36
Entrada Autor: Platanito » 09 gen. 2007, 11:54
Ayer, lunes 8 por la noche, ya había sido reducido a una composición M-M. Por detrás sobresalía la chatarra amontonada en un camiónmikado ha escrit:otra esperando el triste final al lado de la maquina trinchadora
Entrada Autor: Jordilar » 11 gen. 2007, 20:55
Entrada Autor: Mortadel·lo » 12 gen. 2007, 09:40
el 1088 feia molt que no el vèiem, no et confons amb el 1085 pot ser?Jordilar ha escrit:Avui, 11-01-07, ni més ni menys que 4 1000s circulant:
Amb el número 507 el 1000 blanc i blanc i blau.
Amb el número 508 l'M 1088 "mil sense plaques"
Amb el número 512 un 1000 desconegut.
Amb el número 525 l'M 1082 ( R-1321 ).
Des del novembre que no havia tants trens circulant i a més, sent la tarda.
Salut,
Entrada Autor: Mortadel·lo » 16 gen. 2007, 09:33
Entrada Autor: Vox » 16 gen. 2007, 14:40
Jo tambè em pregunto això. Encara no deuen estar tots els 27 5000's a la L5, no? Ja que a la L3 n'hi ha 3 i a la L2 segur que més dels 3 inicialment previstos (no es van enviar a la L2 els que tocaven per l'ampliació de la L5?).alexbn ha escrit:Entonces, ¿Cuántos 1000 quedan vivos y coleando? ¿Y en servicio? Creo que TMB habrá recibido 32 5000, si no me fallan las cuentas, y hay 27 trenes asignados a la L5. ¿Es así?
Entrada Autor: Serie-1000-metro » 17 gen. 2007, 13:27
Entrada Autor: El LLOP » 18 gen. 2007, 19:35
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025