No, les 213 no ho tenen, fa una setmana vaig veure la 213.24 amb un graffiti verd tapant el símbol de FGC de la puntaMako448 ha escrit:Les 213 segur que tenen pintura d'aquestes,mai he vist una gratifegada.
Una 211 exteriorment tampoc,peró interiorment si.
Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Bé, jo vaig veure fa uns anys la 112.01 grafitejada en un lateral al COR de Rubí... però als pocs dies quan la vaig veure circulant ja estava neta.Mako448 ha escrit:No m'ho puc creure,i a més la 213.24,que és de les noves,i només porta una mica més d'1 any en servei.
Estic flipant amb FGC,últimament passen coses negatives.
En aquest sentit FGC pateix (menys) també els graffitis però els gestiona molt millor que a RENFE, doncs és molt extrany veure trens graffitejats, i menys en servei.
No em deixes acabar... vaig veure díes després el mateix tren, i ja no tenía el graffiti. Això no ho vaig dir, perquè es el que passa sempre.Mako448 ha escrit:No m'ho puc creure,i a més la 213.24,que és de les noves,i només porta una mica més d'1 any en servei.
Estic flipant amb FGC,últimament passen coses negatives.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)
M'han explicat que al metro de Nova York van aconseguir acabar amb els grafitaires perquè tren que omplien de gargots, tren que retiraven i netejaven, amb l'efecte que només circulaven (i es veien) els trens nets, la qual cosa frustrava els grafitaires, que veien com la seva "obra" passava desapercebuda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Lo iba a decir ahora mismo que la he visto salir de L'H en el Calella de las 13.47. Mucho perseguir a los fotógrafos aficionados y no son capaces de pillar a estos gamberros. Me pongo de los nerviosMako448 ha escrit:
Tren:L'Hospitalet-Mataró
Hora Sortida:11.17
Unitat:465.013(costat cabina Mataró el tren ja està grafitejat,com és possible que un tren que està servei fa només 2 mesos ja estigui grafitejat?)
Quin supermanteniment que realitza la renfe.
Ueee!
Es miaaaaaaaaaaa, mi tesooooorooooo...
Vull dir, que és de les nostres. I em sembla que és la unitat que pujarà a Puigcerdà (tres cotxes).
Vull dir, que és de les nostres. I em sembla que és la unitat que pujarà a Puigcerdà (tres cotxes).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Ueee!
Tindràn seients de rodalies ara els trens de Puigcerdà?JaMiRo! ha escrit:Es miaaaaaaaaaaa, mi tesooooorooooo...
Que els puigcerdanins és comprin coixins,per si de cas.
Civia Manresa
Acabo de sentir per Catalunya Radio que dema dintre el pla de xoc de renfe rodalies dema s'introduiran 4 civia a la linia de manresa
Jo he sentit avui als informatius de 8tv que demà renfe posa en servei quatre nous trens a les rodalies.
Ostià,demà tenia pensat agafar la R4,i ara m'entero que posen civie's.I com demà potser nevarà,a veure si tinc sort i estreno els civies de la R4 amb neu.Circulen fins a Sant Vicenç de Calders?O fan nomès algunes relacions determinades tipus com la R1.
Ostià,demà tenia pensat agafar la R4,i ara m'entero que posen civie's.I com demà potser nevarà,a veure si tinc sort i estreno els civies de la R4 amb neu.Circulen fins a Sant Vicenç de Calders?O fan nomès algunes relacions determinades tipus com la R1.