fantito ha escrit:Hola Galdric.
Si t'has llegit la part de darrera de l'autorització veuràs que posa que no t'autoritza a entrar a les cabines de conducció de les locomotores i per això et cal un permís especial. El fet que un maquinista et deixi pujar a la cabina i et deixi fer una foto ho fa amb un cert risc de que el sancionin, doncs un maquinista no és la persona que fa aquests permisos especials. Normalment, per respecte a aquests maquinistes que ens deixen accedir a la cabina, no acostumem a publicar -fer públiques- les fotos allà tretes.
Aquests acord, que no està escrit enlloc, molts aficionats el complim per respecte a uns treballadors que molts d'ells ens aprecien i que es juguen una sanció per acontentar-nos, que pot arribar a ser de 15 dies de feina i sou, si hi ha algun enze de la seva empresa que li vol buscar les pessigolles. Pensa que a Barcelona hi ha, o almenys hi havia abans de la separació Renfe/Adif, una persona que cobrava per seguir tot el que es deia per internet i durant un temps certs maquinistes van ser sancionats, els uns per participar als fòrums i d'altres per deixar dur gent a la cabina.
Una salutació sense ànims de renyar-te ni de que t'ho prenguis malament, ha estat tant sols el recordatori de certa netiqueta que en el seu dia molts vam adoptar.
Ostres "fantito"! Doncs no en sabia res de tot això que m'expliques. Un altre dia aniré més en compte. Moltes mercès per fer-me'n recordatori.
Jo em creia que el carnet-autorització d'ADIF-RENFE em donava dret a fer fotos on en convingués. Ja veig pel què em dius que anava errat! Caram quin greu que em sap d'haver publicat les fotos de les dues cabines, amb el que jo aprecio als maquinistes! Per res del món voldria que els hi passés res! Ho sento molt! No tornarà a passar!
Si tens manera, esborra-les!
Salutacions i moltes mercès per l'avís.
Galderic