Doncs potser si que te rao BRILL 18, encara que no se si l'estació tenia aquesta estructura en els anys 30, d'altre banda els cartells de la RENFE son en castellà.
Doncs si, la segona imatge es de la pel.licula: A Tiro Limpio Dirigida per
Francisco Perez Dolz en el any 1963.
L'Estació la van remodelar perque pel tipus de construcció i per la estructura, hi habia un seriós perill d'esfondrament , un perill no inmediat pero si important, hi habia unes pilastres al llarg de les andanes a ran de pared y el sostre hi habia vigues, l'espai interior era grandissim i el sostre altissim i com que per alla a sobre hi passa la Ronda amb tota la seva circulació en superficie, crec que no van voler correr riscos, si era gran que amb la remodelació van sortir dues plantes, aquesta remodelació va ser forÇA complicada, m'enrecordo del gran enrenou que va crear.
Sobre el dels murs, jo crec que a part de reforÇ de la estructura si que esta fet per seguretat, encara m'enrecordo veure gent saltant desde l'andana del metro, saltar el 3er Carril!! i obrir la porta contraria a l'andana a una "Suïssa"!!! m'enrecordo el famos cartell sobre el 3er Carril que deía "no pasar, peligro electrocución" o algo semblant.
Una imatge de un pilastre abans de entrar al bar d'abans desde un dels vestibuls.