TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » 30 nov. 2006, 23:11

Home, serveixi o no aquesta manguera per alimentar al tren, que no ho se, titllar aquest sistema de "presa de corrent aerea" no em sembla correcte, i més tenint en compte que les pinces alimenten directament al frotador del tercer carril, i que aixó que veiem no es cap catenària.

Sigui com sigui, la mesura de seguretat per evitar accidents als tallers i cotxeres es força curiosa.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » 04 feb. 2007, 20:48

Torno a treure a la llum aquest fil, sense anim de crear mes polemica, unicament, per curiositat, adjunt una foto publicada a la web de j mora, on es pot veure el curios sistema de presa de corrent als Tallers de Sta Eulalia per la serie 400, també s'observen els frotadors sense cap contacte amb tercer rail



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 04 feb. 2007, 21:29

Hi ha algo que no em cuadra: el peu de la foto diu que es Can Boixeres :?

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 04 feb. 2007, 21:45

Bastant estrany. Però hi ha una via d'ample ibèric allà, o no?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 05 feb. 2007, 07:00

Hi han dues possibilitats:
1) que hi ha un error i on diu Boixeres hauria de dir Sagrera
2) que de veritat sigui boixeres, de quan van portar els 400 a desguaçar, el que explicaria la falta del 3er. carril.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 05 feb. 2007, 10:47

Em decanto per la possibilitat del error en el peu de foto, doncs els trens que es veuen estan en molt bon estat i a les cotxeres no hi havia 3r carrir per seguretat.

Salut,



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » 05 feb. 2007, 10:59

Jo diria que es un error del peu de foto, a can boixeres hi han vies de ample iberic? perque el tren sembla "encarrilat".



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » 05 feb. 2007, 11:31

el 100 no està/havia estat a Can Boixeres?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 05 feb. 2007, 14:20

Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.

Salut,



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » 05 feb. 2007, 19:15

No m'havia fixat en el peu de foto, pero crec que deu ser un error, son las cotxeres de Sta Eulalia ó Sagrera, totes les fotos que he vist dels 400 a Boxeres, estan evidentment per manda devia ample iberic fora de carril
Adjunto altre foto dels 400 a Boxeres, publicada a la WEB de J Mora



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » 05 feb. 2007, 19:25

També sense ànim de cap polèmica.

Si bé veig clarament que no hi ha tercer carril, el que no veig es el curiós sitema d´alimentació. L´unica cosa que aprecio son tuberies, probablement per evacuar les aigües pluvials de la coberta de les cotxeres.

EDITO:

En canvi en aquesta altra foto (http://cv.uoc.es/~jmora/modelos/img_metro/s400_20.jpg), que es veuen els cables que es pinçaven als frotadors del tercer carril per moure el material dins la cotxera.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 07 feb. 2007, 11:29

Jordilar ha escrit:Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.
Si bé el 99'99% dels empleats de dissabte de la cotxera desconeixen la seva existència (la del 100 i el tramvia conservats a Can Boixeres)... :(

Falta de frikisme metrero o bé bons dissimuladors? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » 09 feb. 2007, 19:51

RESPECTO A LA FOTO YO DIRIA QUE EL NUMERO EN CONCRETO NO ES UN 4 SINO UN 6, DE LA SERIE 600



EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » 09 feb. 2007, 20:03

LA TOMA DE CORRIENTE LA TOMABAN DESDE ESA CAJA A TRAVES DE UNA CLAVIJA Y EL CABLE HACIA UNA LINEA AEREA.

LA PALANCA QUE SE VE ES UN COMMUTADOR DE 3 POSICIONES:
TUNEL, DESCONECTADO Y COCHERA



EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » 09 feb. 2007, 20:13

SIENTO NO PODER ENVIAROS LA FOTO, YA QUE NO ME LO PERMITE.
SI PODEIS AYUDARME AL RESPECTO OS LO AGRADECERIA, O ALGUNA DIRECCION DE CORREO Y OS LA HAGO LLEGAR PARA QUE LA PODAIS INTRODUCIR.

RESPECTO A LA INFORMACION LA TENGO DE BUENA MANO, YA QUE MI ABUELO FUE MOTORISTA 42 AÑOS EN LA LINEA 1....

AUN RECUERDA COSAS!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 09 feb. 2007, 20:26

Ostras, tantos años en la línea 1...la de cosas que tendrás para explicar!!!!
Para colgar la foto, cómo lo has intentado hacer?



EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » 09 feb. 2007, 20:38

Me parece que no me lo permite por capacidad de foto, pero lo voy a intentar de nuevo.

Teneis que disculparme, soy nuevo en esto
Fitxers adjunts
modif.JPG
modif.JPG (13.88 KiB) Visualitzat 7132 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 feb. 2007, 20:49

Ahora si funciona! Debía ser eso, que la foto pesaba demasiado. Dices que es un 600? En esa perspectiva, cuesta un poco ver la serie, tienes alguna foto que se vea más trozo de tren?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 10 feb. 2007, 21:12

Lo de la foto es un 400 en estado actual. De 600 no se conserva ni uno.

Un saludo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 feb. 2007, 21:13

Ni de quan es van aprofitar per FGC? :(



Respon

Torna a “Història del transport”