2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
denis
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Igualada

2 preguntas puente nuevo en R6 vilanova del cami y trenes vi

Entrada Autor: denis » Diumenge 18/02/2007 15:28

Estan haciendo un puente nuevo antes de entrar a la estacion de vilanova del cami R6 parelelo al puente actual de la via que salva una calle alguien sabe de que va ?? para que hacen via doble o parece que van a hacer eso... ???

Por otro lado he visto las ultimas semanas trenes transportados por camiones en la autovia direccion barcelona son trenes blancos con linea roja parecen de via estrecha pero no estoy seguro alguien sabe de que va ??



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 18/02/2007 15:54

Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 19/02/2007 20:19

Los trenes que has visto por la autovia, me imagina que por Igualada, seguranmente seran los 5000 del metro de Barcelona, que vienen de CAF en Zaragoza, y por cierto son de ancho internacional



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 19/02/2007 20:59

Jo vaig veure fa poc un convoi per on dius que semblaven 5000's pero tenien una linia taronja-vermellosa abaix de les caixes, crec que eren per el metro de Roma.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/02/2007 21:21

Correcte. Estan treballant en això, el pont és el futur accés a l'estació (andana central)
Mako448 ha escrit:Potser és la via d'apartador que s'està fent a l'estació per un futur posar els metros comarcals.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

denis
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: denis » Dilluns 19/02/2007 22:29

gracias por las respuestas...

si los convoys los vi en la autovia en igualada vi 2 en distintos dias a las 7 y pico de la mañana direccion barcelona eran conboys de 2 camiones y cada uno con un wagon y eran blancos con una linea roja en la mitad de la caja en los extremos del wagon tenia puertas pequeñas para el acesso del maquinista y creo que no eran de ancho iberico... se veian muy chulos nada que ver con una 213 etc... en aspecto exterior digo..

Por cierto hoy he visto que ya ponian las vias del Ave a la altura de castellbisbal habia un convoy de trenes pone vias justo a la altura de la estacion de castellbisbal...



denis
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: denis » Dilluns 19/02/2007 22:35

por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/02/2007 22:42

Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis ha escrit:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

denis
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: denis » Dilluns 19/02/2007 22:52

osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...






liniadelRipollés ha escrit:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis ha escrit:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/02/2007 15:29

denis ha escrit:osea solo habra 1 tren directo cada hora a barcelona y 2 hasta martorell ..entiendo.. y transbordo de tren...
liniadelRipollés ha escrit:Cada vint minuts tindràs un tren cap a Martorell. Tres trens/hora dels quals un continua a Barcelona.
denis ha escrit:por cierto cual sera la frecuencia de paso en los metros comarcales en R6 ???
Exacte,un serà directe a Barcelona i els altres 2 fins a Martorell Central,també dir que jo crec que un tren del metro comarcal de l'Anoia arribarà potser 2 minuts abans que l'R5 i vicersa,no sé si m'explico,posem un enllaç,així faria les mateixes aturades.
Espero que facin i no obligar als usuaris del metro comarcal a agafar un S8 i parar a totes les estacions.
Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
A hora punta crec tots els R6 seràn directes a Barcelona.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 20/02/2007 15:50

Mako448 ha escrit: Encara que Martorell Central,molta gent farà el canvia a renfe per poder continuar el seu viatge,ja que la durada de trajecte és inferior i et deixa al centre de Barcelona.
Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3385
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 21/02/2007 8:29

La gran assignatura pendent del transport públic és la intermodalitat.

I precisament la intermodalitat beneficia tothom. Vegeu si no les estadístiques d'utilització del transport públic a BCN abans i després de la integració tarifària.

Salut !!
Platanito ha escrit:Bé, però el benefici serà mutu. També pot venir gent de la riba dreta del Baix Llobregat i enllaçar amb la Renfe per anar cap a Vilafranca, o algú que visqui a Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu o Molins i que vulgui anar cap a Manresa sense haver de voltar per Barcelona i Terrassa i canviï de Renfe a FGC...

El que està clar és que l'increment de freqüències combinat amb l'obertura de Martorell Central implicarà un canvi substancial en la mobilitat de l'Anoia i del Baix Llobregat Nord.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”