De moment us poso 1 pq aneu fent boca, la del frontal de tren que és la que ofereix més novetats respecte al 5000.

Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.JaMiRo! ha escrit:Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.![]()
Salut!

I no va protestar ningĂş amb els 2100?mikado ha escrit:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 ha escrit:I no va protestar ningú amb els 2100?

Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...Vox ha escrit:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).
I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.
Vox
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accĂ©s directe sinò que es fa a travĂ©s del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allĂ que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida Ă©s "difĂcil"wefer ha escrit:Les protestes han vingut mĂ©s aviat perquè els 5000 i 9000 nomĂ©s tenen un avcĂ©s a la cabina, a travĂ©s del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 ha escrit:I no va protestar ningĂş amb els 2100?
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes grĂ cies per la primĂcia, hugobcn

ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!!metring ha escrit:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo...![]()
NO HO HE ENTESvictorcasta ha escrit:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!