Histories per no dormir del METRO

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 00:51

Això em recorda a un missatge del fil dels 9000. JaMiRo! Nostradamus?? :D
JaMiRo! ha escrit:)))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 ))) )))2 )))3 )))3

Ueeeeeeeeeee!!!

La L2, la més divertida de les línies!!!

Ara, per fer el festival, haurien de treure a passejar el 300... :x
:D

Ara, això si, si pot circular el 300 per la línia 2, que facin circuits els diumenges, com feien fa anys amb el 100 a la línia 1!!!!!!!



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » 31 març 2007, 14:39

el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 14:50

Mortadel·lo ha escrit:el sr tmb ens va explicar a la visita al triangle que en alguna ocasió el 300 havia fet Paral·lel-Triangle per la L2 en motiu de convencions (a la fira suposo)
Doncs no ho recordava... :oops: Així, es poden "llogar " metros per convencions, com fan a d'altres llocs, com a Berlín, etc.?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 31 març 2007, 14:50

Això és una història per no dormir... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 31 març 2007, 20:59

Quan es va restaurar el 300, es va fer una sortida per a un grup de gent (desconec la procedència) que va tenir el següent recorregut: sortida de Can Boixeres, una volta per L5, pas a L3 per sant estació, volta a L3 i pas a L2 per Paral.lel i retir al Triangle Ferroviari. D'aixó fa uns anys.

Pd: Jamiro digue'm com afegir imatges a la signatura, sisplau.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 març 2007, 21:00, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 21:00

I només es va fer aquesta sortida?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 31 març 2007, 21:02

Sí que jo sàpiga, però des que el van retirar al Triangle, el 300 ha caigut a l'oblit. >:(



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 21:04

I una mica en la pols també... :(
S'ha de reivindicar que es tregui, per a fer passeigs turístics, ni que sigui perquè no acabi rovellat!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 31 març 2007, 21:07

i per ensenyar a gent jove a dur-lo, perquè si es van jubilant els vells i no ho ensenyen, ningú no el podrà portar. Perquè per portar el 300 si s'ha de ser un motorista de veritat.



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 21:12

Ja parlaré amb gent d'ACEMA, a veure si per allà hi ha algú que el va arribar a conduïr.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 31 març 2007, 21:39

El senyor de TMB que ens guiaba a la visita del triangle ens va dir que com a mínim, un cop el dia el posàven en marxa. Posar-lo en marxa no vol dir treure'l a pasejar, si no deixar-lo encés perque les bateries ( si en porta ) o els circuits no s'atroffin.

He contrastat aquesta dada amb altres persones i sembla ser que té bastanta credibilitat.

Parlant de viatjes, la soci de Barcelona va fer a l'any 2000 una sortida "golfa" amb el 300 per totes les linies del metro, menys la L1, obviament, tot i que em sembla que es va sortir de les cotxeres de sagrera amb un 4000.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2007, 21:44

Coi, quina passada!!! La soci és l'AAFC? :?:



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 31 març 2007, 22:36

Si.

Salut,



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » 01 abr. 2007, 02:43

Recordo que els 300 i 400 feien molt de soroll. Teniu més fotos d'aquest? Quin any van entrar en servei? Perque aquest van ser retirats l'any 89 quan van treure les 3000 i 4000. Hi hagut algun model més antic que les 300 i 400 al metro? Aquestes unitats van ser les que van inagurar l'any 1926 el metro de Barcelona? :?:


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 01 abr. 2007, 10:17

Vejam, no tots els 300 de la línia 3- GMB eren del 1924, sino que es van compondre de 4 sèries, construïdes en èpoques diferents. I a la línia 1-Transversal, hi van haver la 100 i la 200, abans dels 400. Et recomano comprar la biblia salmeroniana, a on es parla a fons de totes les sèries, fins al 1992.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 01 abr. 2007, 12:27

Disculpa l'off-topic wefer, però els privats no funcionen... :D

LLOP, has de posar el següent codi a la teva signatura:

[img]blablabla[/img]

Substituïnt blablabla per l'URL de la imatge que desitges com a signatura.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » 09 abr. 2007, 06:16

Serie-1000-metro ha escrit:Sí, pero esque aquestes son reals!

I les del concurs son inventades, a mes, jo les e trobat por ai, no son meves.

Salut i peles!!!
T'animo a que tu o qui sigui busqui més històries d'aquestes!!! :o Aveure si puc trobar alguna. Hem d'animar aquest fil! Que ja veig que no te'l segueixen gaire... Però seria important que les històries si poden ser siguin només del metro de Barcelona, res de Madrid ni de fora siusplau, sinó a obrir un fil especificat com a Internacional >:(


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!


Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 abr. 2007, 14:38

Com és que treuen ara aquesta notícia??



Avatar de l’usuari
metring  
Administrador
Entrades: 23649
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 abr. 2007, 17:08

Explica errades de la notícia, please.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”