Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » 16 abr. 2007, 17:50

Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 16 abr. 2007, 18:10

treneros ha escrit:Avui cap a les 15:45 hores he vist passar per Diagonal direcció Horta un comboi de la sèrie 1000, com que m'ha enganxat a punt de sortir al carrer no he pogut veure res mes que passava sense parar (evident) i que em sembla que duia les llums dels vagons enceses
:o :o :o

Quina sort!!!

Per cert, heu sentit l'anunci de ràdio del metro nocturn de TMB? Se sent una 1000/1100 pitant, tancant portes i arrencant! M'encanta!!! :P


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 16 abr. 2007, 22:16

El culpable de fer us dels sons de 1000 segur que es algun agent megafriky :D :)

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 18 abr. 2007, 19:17

Jamiro!

L'anunci ja l'havia sentit, pero ara le tornat a sentir, i li e posat especial atenció, pel soroll de PIP PIP PIP, es un 1000.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 10 juny 2007, 18:16

Avui m'he passat per OCSAL a veure com estava la cosa.
Només puc dir :'( :'( :'( :'( :
Fitxers adjunts
Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
Un 1000 espera la seva hora entre les restes dels seus companys
1000-ocsal-01.jpg (198.89 KiB) Visualitzat 15848 cops
Vista general
Vista general
1000-ocsal-02.jpg (196.99 KiB) Visualitzat 14409 cops
Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
Aquests trens aviat formaran part del munt de ferralla. Fixeu-vos que hi ha altre material de TMB com validadores
1000-ocsal-03.jpg (201.21 KiB) Visualitzat 14440 cops
Vista lateral
Vista lateral
1000-ocsal-04.jpg (133.57 KiB) Visualitzat 14407 cops
Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
Vista general amb la màquina menja1000s en primer terme
1000-ocsal-05.jpg (186.08 KiB) Visualitzat 14453 cops
Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
Aquests bogies és l'únic que queda de la major part dels 1000s
1000-ocsal-06.jpg (179.23 KiB) Visualitzat 14437 cops
Estat d'un dels cotxes
Estat d'un dels cotxes
1000-ocsal-07.jpg (110.02 KiB) Visualitzat 14442 cops
Vista general
Vista general
1000-ocsal-08.jpg (177.4 KiB) Visualitzat 14432 cops
OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
OCSAL vista des de la via de la Zona Franca
1000-ocsal-09.jpg (124.73 KiB) Visualitzat 14421 cops
Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
Entrada a OCSAL. Sembla prometedora, però...
1000-ocsal-10.jpg (68.25 KiB) Visualitzat 16566 cops



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 10 juny 2007, 18:26

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Almenys encara no ha estat desballestat, que ja és algo....



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 10 juny 2007, 19:55

Aquestes imatges són bastant impactants eh? :( A veure si hi som a temps i en salvem un! :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 juny 2007, 20:14

El pobre danone!!!! S'ha de poder salvar!!!! Per cert, felicitats per les fotos!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 10 juny 2007, 20:21

Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu ( adintre porta els equips de recanvi, si us fixeu). Una cosa que em fa pensar: a diferència del 1100, al 1000 li han desmuntat les finestres (que eren noves) potser per evitar fer-les malbé. Digueu-me optimista. Mentre hi ha estructura hi ha esperança.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 10 juny 2007, 21:10

El LLOP ha escrit:Bé, en wefer ja ha trobat el 1000 del museu
Aquest és el del museu? :o
Doncs em sembla que aquesta serà la última imatge que en veureu, perquè Ocsal no es dedica a restaurar, sinó únicament a trinxar. I l'estat del tren ja ho diu tot.
caqueta de país de catetos ignorants!!!!! :emprenyat



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » 10 juny 2007, 21:33

OCSAL clar que restaura, li dones un 1000 i et retorna un munt de ferralla.

Indignant :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23844
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 10 juny 2007, 21:50

Indignant és TMB: et donen la seva paraula i, realment, te la pots quedar. Entre cap i coll.

:enfado


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 10 juny 2007, 23:15

Marçal, veig que t'has colat per on jo vaig fer en el seu día. No té cap mèrit. :D

És conya. Si aquest és el nostre estimat 1000 per preservar, malament anem... >:(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 10 juny 2007, 23:34

No serà que li han tret les finestres per poder posar-se-les al 1100 que preservin? (suposant que en preservin algun)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 11 juny 2007, 00:14

I per què vols unes finestres exactament iguals que les del 1100?. Recordo que per can boixeres havien uns palets plens de finestres practicables originals de 1000.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 juny 2007, 00:31

Repassant els missatges dels altres fils, recordo que el Lluís (Serie-1000-metro) deia que havien començat a restaurar el 1000... Bé, potser li havien tret les finestres per aquest motiu :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » 11 juny 2007, 01:27

ATENCIO QUE AQUESTS SON EL ULTIMS 1000's QUE QUEDEN!!!!

:? :? :?

Uffff!! Uns trens fora de les vies, AMB UN ESTAT LAMENTABLE, amb una maquina trinxa trens al costat, a un lloc on ja han trinxat uns quants d'iguals, a dins d'una empresa que es dedica a recuperar ferro despues de desguaÇAr trens o el que faci falta, no se, semblen, massa condicionants negatius no?

Les imatges no indiquen pas un estat de Pre-restauració ni molt menys, estan molt pitjor que el dia que van finalitzar el seu servei comercial.

Peeero....


Segons aquest fil:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=5752.

El tren va empendre el cami cap a OCSAL el dia 11-5-2007 i estem a 11-6-2007

Es a dir, en un mes a OCSAL no hi ha hagut temps de sobra per trinxar-l'ho????
Tan poc a poc es trinxen els trens?
No se, potser si que esta alla, perque no molesti a Can Boixeres, com a deposit, encara que si anaven a conservar dos motors i un remolc alla hi ha massa vagons, sembla la ultima composicio a punt de passat TOTA per la "depuradora", els presuntes "preservats" i els que no.

D'altre banda si li falten finestres es de totes, totes el que es tenia previst preservar, ja veurem com acaba la cosa sera questió d'anar visitant OCSAL.

Si observem la foto: 1000-ocsal-05.jpg

Veurem una disposicio peculiar dels vagons, el remolc esta el mes protegit de tots, a l'esquerra i al seu costat els motors, pero dos en un sentit i dos en l'altre, es a dir no estan amb la disposicio que estaven com quant circulaven, val ja ho se que debien arribar amb camio i un a un, pero tant quant els van carregar al camió com quant els van descarregar a OCSAL els van haber de girar, val sera casualitat pero dos amb un sentit i dos amb l'altre? perque?

A mes hi ha un sisè vago mes allunyat ja al centre del pati i que deu ser el proper a ser trinxat i que deu ser el ultim que queda de la penultima composició o el que queda de una composició de 1100.

Els seguents seran els "presuntes" preservats, o no.....???????


També dir que malauradement, aquesta es la pagina 13 d'quest fil aixi que mes negre imposible.....



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 11 juny 2007, 09:17

Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 11 juny 2007, 09:58

wefer ha escrit:Acabo de trucar a OCSAL per preguntar quin serà el destí d'aquest tren i si estava disponible per comprar però, lamentablement, no m'han volgut dir res més que: "ya está adjudicado".
Ai...
Collons, com ens els gastem, eh? ;) :)



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » 11 juny 2007, 10:13

"Adjudicado" es eufemisme de "sentenciado"?
Adjudicat per a que? per a ser covertit en ferralla?

Potser si que te un destí diferent, be, sigui qui sigui l'adjudicatari, mentre no es trinxin.....aixo cada cop sembla mes rocambolesc....



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”