
http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... torell.pdf
Hora i data actual: 16 set. 2025, 06:55
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 26 jul. 2007, 23:55
Entrada Autor: sortrens » 27 jul. 2007, 00:30
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 27 jul. 2007, 10:21
El PDF diu això:Ferry1ac1 ha escrit:Atenció! mireu això i penseu si al revés seria possible. Un aplaudiment per FGC![]()
http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... torell.pdf
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha previst un servei de reforç per al
transport de viatgers, durant el període d’obres que s’efectuaran aquest estiu a
la línia C4 de Rodalies Renfe, entre Martorell i Barcelona.
El servei de reforç d’FGC s’activarà quan ho requereixi el Centre de Control de
Rodalies Renfe.
El dispositiu consistirà a doblar la capacitat dels trens d’FGC entre Martorell i
Barcelona amb l’objectiu d’augmentar la oferta de places disponibles fins a
2.238 / hora, els laborables de juliol i setembre en hora punta, i més de 3.000
places en hora vall els dies laborables de juliol, agost i setembre i els dissabtes
i festius de tot el període.
El servei s’activarà en 15 minuts, un cop el Centre de Control de Renfe hagi
avisat al Centre de Control de Trànsit d’FGC a Sant Boi de Llobregat. Un
maquinista de reforç doblarà el primer tren que hagi de sortir de Pl. Espanya
fins a Martorell i un altre ho farà en direcció contrària.
FGC posa la seva capacitat de transport al servei de la mobilitat dels ciutadans
dins la lògica de la Xarxa de Transport Públic de la qual formen part tots els
operadors.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 27 jul. 2007, 11:27
Entrada Autor: orique » 27 jul. 2007, 11:46
Jo no n'estaria tant segur de que no es poden acoblar. I no se perquè et semblen tan "dolentes" si ténen la mateixa velocitat màxima, aire condicionat, etc. Precisament l'única pega que tenen, la falta d'adaptació a les PMR, no es nota en el trajecte sinó a l'hora de pujar i baixar.Ecomobisostrans ha escrit:com que no es pot acoplar un 211 i un 213(...) per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 27 jul. 2007, 12:01
Entrada Autor: entfe001 » 27 jul. 2007, 15:47
Entrada Autor: aarongilp » 27 jul. 2007, 16:06
Els de Camallera són boníssims, cartells d'un metre de llarg amb lletra de 10 puntsentfe001 ha escrit:Pffff, massa ben acostumats que viviu a la zona ATM... per aquí dalt només saps si ets a Vilamalla o a Sant Miquel de Fluvià si comptes parades o coneixes l'entorn. No hi ha megafonia i cartells a l'andana n'hi ha ben pocs (a destacar els de Camallera, a veure si algun dia pujo a fer-ne fotos).
Entrada Autor: Mako448 » 27 jul. 2007, 22:57
Home,a hora punta del matí i a última hora ja és normal veure 211's mès amunt de Molí Nou.Pere ha escrit:Podra significar que les estimades 211 faran algun servei especial més amunt de Molí Nou ?
Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 jul. 2007, 23:02
orique ha escrit:Jo no n'estaria tant segur de que no es poden acoblar. I no se perquè et semblen tan "dolentes" si ténen la mateixa velocitat màxima, aire condicionat, etc. Precisament l'única pega que tenen, la falta d'adaptació a les PMR, no es nota en el trajecte sinó a l'hora de pujar i baixar.Ecomobisostrans ha escrit:com que no es pot acoplar un 211 i un 213(...) per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.
Entrada Autor: genissimon » 01 ago. 2007, 14:10
Doncs mira que quan els navals verds i blaus, o les seves "reformes". I amb la via sense soldar, amb travesses de fusta i plena de gats i garrots.Ecomobisostrans ha escrit:[...]les 211 es quedaran tan tranquiles a la L8, i millor que sigui aixi, per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.[...]
Entrada Autor: Mako448 » 07 ago. 2007, 10:06
Entrada Autor: entfe001 » 22 ago. 2007, 20:48
Necessito menjar cues de pansaaarongilp ha escrit:Els de Camallera són boníssims, cartells d'un metre de llarg amb lletra de 10 puntsentfe001 ha escrit:Pffff, massa ben acostumats que viviu a la zona ATM... per aquí dalt només saps si ets a Vilamalla o a Sant Miquel de Fluvià si comptes parades o coneixes l'entorn. No hi ha megafonia i cartells a l'andana n'hi ha ben pocs (a destacar els de Camallera, a veure si algun dia pujo a fer-ne fotos).
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025