R3 i el Circuit de Montmeló.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

R3 i el Circuit de Montmeló.

Entrada Autor: Rafa Monty » 23 ago. 2007, 12:37

Durant els últims anys he vist que quan hi corre el Alonso per el Circuit de Catalunya, que respecte al Ferrocarril, en la Guia Urbana de Barcelona,
edició 1998 - 2004. Hi figura una estació davant el Párking del Paddock, i
va sortir la paraula "van passar per la deserta estació del Circuit" en un
article del dia de la cursa de moto Gp, respecte a un viatge en autobús,
:auto :yotb :trenazo
M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.


PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 23 ago. 2007, 12:39

Rafa Monty ha escrit:M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
No, no n'hi ha cap.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23858
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 23 ago. 2007, 12:46

D'aquest tema ja se'n parla, entre d'altres, en aquests dos fils:

http://transport.cat/viewtopic.php?t=5135
http://transport.cat/viewtopic.php?t=71


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » 23 ago. 2007, 12:48

Rafa Monty ha escrit:M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
Fa temps (anys) que es comenta la construcció d'aquest baixador ja que la linia fèrrea passa just pel darrera de la tribuna principal.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 23 ago. 2007, 16:16

Les últimes propostes que hi havia era que aprofitant la construcció de la Línia Orbital es fés una estació de bifurcació de línies al punt que adjunto en la següent imatge, al sud del Circuït. D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.

Clar que de propostes n'hi ha moltes, també n'he vist alguna de desviar la línia de Vic a partir de Parets per Lliçà per tornar a agafar el traçat original a Granollers-Canovelles. Aleshores la nova estació del Circuït de Catalunya quedaria servida únicament per la Línia Orbital.

Però evidentment tot això són propostes a llarg termini. Crec que de moment es podria habilitar ni que fos una andana i una via desviada a la recta de davant del circuït on només hi paressin els trens els dies de competició o activitats al Circuït.
Fitxers adjunts
Plànol amb proposta d'estació i traçat LOF
Plànol amb proposta d'estació i traçat LOF
circuitcat.jpg (117.97 KiB) Visualitzat 4553 cops



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » 23 ago. 2007, 19:17

Rafa Monty, em sones d'algo i nosé precisament de qué.
(serie3000, by CELA)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 23 ago. 2007, 20:31

Trenscat ha escrit:D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » 23 ago. 2007, 21:15

entfe001 ha escrit:
Trenscat ha escrit: D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...
A no serque es refereixi just al tram on enllaça amb la B-30, quan va pel costat de la central de repsol de Montornés...que allà si que va un pel enfonsada...però tampoc entenc aquest projecte de soterrament.

Bernat! situa'ns si us plau!



Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

Entrada Autor: Rafa Monty » 24 ago. 2007, 07:38

Mr Baricentro, soc Montyman de Terrassa, al C.E.L.A. :o

Mira! Qui ho havia de dir!! :P


PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 24 ago. 2007, 09:08

El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » 24 ago. 2007, 10:40

Trenscat ha escrit:El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.
vale, és on em referia jo, no? Es que jo encara estic xapada a l'antiga, i per mi no existeix ni la AP-7 ni la C-33 ni la C-58...jo me les vaig aprendre amb la nomenclatura antiga i per mi son la A-7 i la A-17!!! :D


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » 06 set. 2007, 12:56

Trenscat ha escrit:a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
quan dius ciutat et refereixes a Montmeló??? :x



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 06 set. 2007, 12:59

Pep ha escrit:vale, és on em referia jo, no? Es que jo encara estic xapada a l'antiga
Pepa? :osti


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » 06 set. 2007, 13:26

A ver si os gusta lo que acabo de pensar para futuros Grandes Premios y resto de carreras que se produzcan en este circuito (24 horas, WTCC, GT, Copas Hyundai...):

Imatge

Lo que está pintado de color verde serán las zonas valladas para separar los aparcamientos de coches de la estación. En azul celeste, los andenes (aptos para doble composición de 447 haciendo servicios Civis entre Sants y Montmeló Circuit yendo por Passeig de Gracia, Clot, Sant Andreu Comtal y yendo por el ramal de Les Aigües (¿se escribe así?) hasta esta estación), así como de amarillo la nueva disposición de vías unida a la general.
Y no estaría nada mal un edificio prefabricado para la instalación de máquinas de autoventa de billetes multilenguaje y demás extras. (lo que está de color rojo).

¿Qué os parece esta probable ilusión?


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 06 set. 2007, 23:41

Fa bona pinta, però jo hi afegiria una altra andana a la via principal, per l'altra banda. Es podria buidar una 447 en triple en segons!



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3410
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » 07 set. 2007, 13:53

Pel preu que tenen les andanes, jo les faria de llargada suficient per a que hi cabéssin dos trens, un davant de l'altre, composat cadascun per una doble de 447, o bé dos trens 450.

Salut !!



Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » 07 set. 2007, 13:57

home...pel preu de les andanes....

compta també que tot aquest espai requereix més espai reservat per l'estació i més obres...perquè les andanes són "baratetes" però han d'anar acompanyades de les seves respectives vies i l'obra d'infraestructura costa una miqueta....

A part que ho trobo exagerat posar vies amb capacitat per 2 450... Mentre els serveis llançadora els dies necessaris funcionessin bé no cal tenir tanta bateria de trens.

Cal dir que el bon servei de freqüències només es podria obtenir desdoblant la via...clar


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”