Publicat: 08 feb. 2007, 10:12
Cert. Demano disculpes als usuaris i sol.licito que es procedeixi com convingui en aquests casos.wefer ha escrit: Aquest tipus d'apreciacions no estan permeses al fòrum
Fòrum del transport català
https://transport.cat/
Cert. Demano disculpes als usuaris i sol.licito que es procedeixi com convingui en aquests casos.wefer ha escrit: Aquest tipus d'apreciacions no estan permeses al fòrum
Jordilar ha escrit:
Vmax 440 = 140km/h
Vmax Civia= 120km/h
Vmax 447 = 120km/h
Vmax 450/451 = 110km/h
[...]
No se si m'he perdut alguna cosa últimament, però les 450/1 tenen una Vmax de 140 km/h. A mès sent, com sóc, usuari habitual d'aquestes unitats t'asseguro que assoleixen aquesta velocitat amb molta facilitat (amb aquest tema tinc una encesa polémica amb el meu estimat aarongilpJordilar ha escrit: Vmax 450/451 = 110km/h
Respecte tot el "pollo" originat pel tema de les 440
Regionals dins del nucli de Rodalies no es poden posar, en tot cas serien CIVIS.EUKibo ha escrit:Pero mako, el tema no es que quedin boniques fent servei de rodalies, el que passa es l'acceleracio que tenen. Els seients es poden reformar i tot l'interior (que de l'interior no em queixo ja que son molt mes comodes que els trens de dos pisos) el problema es tot el mecanisme motor que nomes genera una empenta de 0.3 enfront 1.2 d'un tren de rodalies o un metro optim. En parades properes, aquesta acceleracio es insuficient i encara mes en el context actual on al tram El Prat-BarcelonaSAC les aturades dels trens enmig els tunels son excessivament reiterades. Per aixo, aquests trens que encara poden donar servei fins al 2009 que deia un company que esta estimada la seva vida operativa, aquests dos anyets, podrien utilitzarlos per trens semidirectes o linies on no tenen tantes parades o el que potser seria mes optim, linies de regionals, fer linies estil Vilanova-Castelldefels-El Prat-Barcelona(IV)-Granollers-Sant Celoni com a Regional (no express) que sigui accessible amb bitllets de Rodalies. Jo per exemple hi ha un Regional Barcelona-Castelldefels al dia i l'agafo molt sovint, i esta servit per una 440 precisament, i si no fos pels problemes que te la linia la distancia entre parades es bastant bona per un tren d'aquestes caracteristiques, el problema es que amb la limitacio tambe de 30-50Km/h de la zona, els 140 no els agafa ni de lluny, a veure al març amb la nova estacio del Prat si anem mes rapids!
Al matí també n'hi ha un que va a Lleida per Valls, que surt a les 07.06 del matí de Sants.Pere ha escrit:Regionals dins del nucli de Rodalies no es poden posar, en tot cas serien CIVIS.
El Regional "Barcelona- Castelldefels" al que et deus referir és al de Reus, que fa de Rodalies Sant Andreu Comtal - Sant Vicenç de Calders, i és prolongat fins a Reus.
Aquest tren és normal que es faci sempre en doble. A Granollers el tren es parteix i primer marxa una unitat amb un servei que s'inicia allà, i hores més tard marxa la segona unitat amb un altre servei que inicia allà.Mako448 ha escrit:Avui a totes les línies de rodalies he vist trens no normals;
-Un Rodalies Hospitalet-Granollers Canovelles que passa sobre les 11:43 per Sant Andreu Arenal direcció Granollers,amb doble de 447!!!!,o sigui,recorregut curt i posen dobles composicions,el tren anava buit.
Mako448 ha escrit:Un Rodalies de la R7 amb doble de 447,és el que surt a les 11.40 d'Hospitalet
Això dels trens St. Vicenç/Vilafranca/Martorell > Barcelona > Cerdanyola Universitat > Martorell, no és en hores puntes, si no que es fa a primera hora del matí per temes de rotació de material diria jo.Mako448 ha escrit:Jo aquest matix servei l'última vegada que el vaig veure,el feia una 440R en simple,em revordo que era per allà les 11:50 direcció UAB.
La veritat és que costa trobar un tren en doble a la R7.
Nomès veig a hora punta que és mesclen amb R4,parlo d'aquells famosos R4/R7 que fan serveis a hores puntes St.Vicenç C>Sants>UAB>Martorell.