Trens extranys a la línia 2 de Rodalies Barcelona [RENFE]

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Trens extranys a la línia 2 de Rodalies Barcelona [RENFE]

Entrada Autor: UT596001 » 14 des. 2005, 21:52

Avui mirant els horaris de la línia 2 de Rodalies Barcelona he vist 4 suposats trens directes entre Barcelona/Sants (inici del recorregut d'aquests trens) i Vilanova i la Geltrú. Els horaris que posen són:

Sortides de Sants a les 07.50, 08.19, 09.21 i 09.52
Arribades a Vilanova a les 08.41, 09.01, 10.11 i 10.41

A més que només es manté un CIVIS (St.Vicenç de Calders 06.47-SAC 07.58), però també surt als horaris de cap de setmana, pert tant és diari.

També es manté el rodalies Granollers/Centre (20.48)-St.Andreu Comtal (21.09).

Realment extrany tot plegat.
00



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » 14 des. 2005, 22:12

Realment extrany, si que ho és que un supossat tren directe Bcn-Vilanova trigui 50 min, quan els rodalies destinació Sant Vicenç de Calders triguen "teoricament" 37-38 min. Segur que és la web de RENFE el graciós que l'actualitza.
00



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » 14 des. 2005, 22:18

A la web de RENFE surten els trens "habituals" que atra ja hi paren a El Prat. Es una mica lios pero comptant estacions en horitzontal i vertical s'arriba a entendre
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 14 des. 2005, 22:41

Jo això ho he vist als horaris en paper exposats al públic a Sants.
00



Visitant

Entrada Autor: Visitant » 15 des. 2005, 00:32

UT596001 ha escrit:Avui mirant els horaris de la línia 2 de Rodalies Barcelona he vist 4 suposats trens directes entre Barcelona/Sants (inici del recorregut d'aquests trens) i Vilanova i la Geltrú. Els horaris que posen són:

Sortides de Sants a les 07.50, 08.19, 09.21 i 09.52
Arribades a Vilanova a les 08.41, 09.01, 10.11 i 10.41

A més que només es manté un CIVIS (St.Vicenç de Calders 06.47-SAC 07.58), però també surt als horaris de cap de setmana, pert tant és diari.

També es manté el rodalies Granollers/Centre (20.48)-St.Andreu Comtal (21.09).

Realment extrany tot plegat.
Deuen ser trens regionals
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 15 des. 2005, 14:56

D4V1D ha escrit:
UT596001 ha escrit:Avui mirant els horaris de la línia 2 de Rodalies Barcelona he vist 4 suposats trens directes entre Barcelona/Sants (inici del recorregut d'aquests trens) i Vilanova i la Geltrú. Els horaris que posen són:

Sortides de Sants a les 07.50, 08.19, 09.21 i 09.52
Arribades a Vilanova a les 08.41, 09.01, 10.11 i 10.41

A més que només es manté un CIVIS (St.Vicenç de Calders 06.47-SAC 07.58), però també surt als horaris de cap de setmana, pert tant és diari.

També es manté el rodalies Granollers/Centre (20.48)-St.Andreu Comtal (21.09).

Realment extrany tot plegat.
Deuen ser trens regionals
M'extranyaria molt un regional Sants-Vilanova, un regional que no sortiria del nucli de Rodalies...
00



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » 15 des. 2005, 17:42

Yo sigo pensando que los Granollers-Castelldefels deberían llegar hasta Vilanova y circular durante todo el dia

Saludos
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 30 oct. 2006, 19:55

Us escric des de la uni. M'he endut una bona sorpresa quan he anat a "buidar el dipòsit" (és a dir, anar al lababo)... com que el wc esta just al costat de la finestra sempre miro una mica els trens que hi han a l'EdF, però avui m'he endut una sorpresa al veure una 450 o 451 de 6 vagons un dels quals (una motriu) lluia la colració de Enfe Operadora, mentre que la resta del tren tenia el colr vermell antic.

Des de quan hi han 450/451 amb tants vagons i a més amb esquemes de pintura barrejats ? I a més des de quant hi han 450 o 451's a l'EdF???


PD: Malauradament avui no duia la camera digital, sinó ja us hauria ficat foto... demà la portaré a veure si hi ha sort.
00



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4279
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 30 oct. 2006, 20:03

Les 450 són de 6 cotxes, excepte algunes que circulen per Madrid que són de 5, a causa dels atemptats. Referent a la pintura, sento no poder-te ajudar. ;)
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 30 oct. 2006, 20:07

Jo n'he vist més d'un cop amb les pintures barrejades, dic jo que no els hi devia donar temps de pintar-les totes
00



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 30 oct. 2006, 20:18

aim ha escrit:Des de quan hi han 450/451 amb tants vagons i a més amb esquemes de pintura barrejats ? I a més des de quant hi han 450 o 451's a l'EdF???
Per avaria a la catenària entre Clot Aragó i Sant Andreu Comtal tots els trens amb destinació aquesta última han estat desviats a l'Estació de França.
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 30 oct. 2006, 20:52

victorcasta ha escrit:Les 450 són de 6 cotxes, excepte algunes que circulen per Madrid que són de 5, a causa dels atemptats. Referent a la pintura, sento no poder-te ajudar. ;)
La veritat és que mai m'havia aturat a comptar els cotxes, però aixi a primera vista en veia menys. Suposo que m'ha sobtat al veure-la ocupar tanta andana de l'EdF que m'ha semblat extrany :D
00



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 30 oct. 2006, 21:02

Actualment està circulant un 450 de cinc cotxes al nucli de Rodalies Barcelona, ja que estan de manteniment els remolcs, (tornejat de rodes etc..) i estan fent operacions rares com deixar circulant un 451 amb la motriu de 450 amb els colors de Renfe-Operadora, més un remolc amb els colors vells de 451 més el remolc cabina de 451 també amb els colors vells. Una foto.

Imatge
00



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 31 oct. 2006, 09:06

Em sembla patètica aquesta mescla de colors...Dóna molt mala imatge... :?
00


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 31 oct. 2006, 14:32

Això ja es va fer fa uns quants anys...

Pa unas cosas tanto y pa otras tan poco...
00



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 31 oct. 2006, 18:55

El tren que marxa per l'altra via és un Alvia?
00



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 31 oct. 2006, 19:09

entfe001 ha escrit:El tren que marxa per l'altra via és un Alvia?
En té tota la pinta. Suposo que devia anar cap a l'Estació de França.
00



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4279
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 31 oct. 2006, 19:09

entfe001 ha escrit:El tren que marxa per l'altra via és un Alvia?
Sí.
00



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 31 oct. 2006, 22:01

Efectivament és un Alvia
00



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » 01 nov. 2006, 13:33

A la línia R2 sempre passen coses rares :x ,per lo menys,quan hi vaig jo
00



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”