Resulta que fa una estona, entrant al metro, se m'han colat darrere meu... dos agents de la Guàrdia Urbana!
Quan m'acostava a les validadores els he vist i sentit, allà a la vora; i un li deia a l'altre: "Lo que pasa es que no tenemos aquí la tarjeta. A ver si podemos entrar detrás de algún señor de estos". Evidentment devien estar parlant d'alguna tarja especial que tenen per poder entrar i sortir quan vulguin, dels vestíbuls cap a les zones d'andanes i els propis trens.
I, en validar jo, han aprofitat per "colar-se" darrere meu. Jo entenia perfectament de què es tractava, però tanmateix no he pogut evitar un lleu "somriure privat"

), després he anat a la parada Via Júlia-Batllori per agafar el 50 que estava a punt d'arribar, per sort m'ha admès la T-50/30 però he rebut empentes per part de 5 canis que han entrat sense pagar, com feres a buscar seient
 ), després he anat a la parada Via Júlia-Batllori per agafar el 50 que estava a punt d'arribar, per sort m'ha admès la T-50/30 però he rebut empentes per part de 5 canis que han entrat sense pagar, com feres a buscar seient  .
 . 

) conmigo con la bicicleta, le dije que por ahí no pasaría bien, que debe pasar por las puertas anchas para bicicletas, carros, sillas de ruedas, o personas de un tamaño... ejem... (no quiero ofender al colectivo en cuestión, perdón
 ) conmigo con la bicicleta, le dije que por ahí no pasaría bien, que debe pasar por las puertas anchas para bicicletas, carros, sillas de ruedas, o personas de un tamaño... ejem... (no quiero ofender al colectivo en cuestión, perdón   ). Yo insistí, pero finalmente me explicó muy amablemente que no tenía dinero, que venía desde la montaña, etc. Yo al final accedí y le dejé pasar. Pasamos los dos correctamente, sin empujones ni nada. Él me lo agradeció mucho. Primeramente sentí algo de rabia, pero ahora pienso que he hecho lo correcto.
 ). Yo insistí, pero finalmente me explicó muy amablemente que no tenía dinero, que venía desde la montaña, etc. Yo al final accedí y le dejé pasar. Pasamos los dos correctamente, sin empujones ni nada. Él me lo agradeció mucho. Primeramente sentí algo de rabia, pero ahora pienso que he hecho lo correcto.