La questió com he dit, es posars-hi, posar-hi ganes, esforç i dedicació, entre d'altres.
I si es fà un bloqueig telèfonic es que hi ha hagut un problema (suposadament amb un semàfor), crec que tot i que vagis amb ATO has de demanar permis al CCM o ells a tú, ja que un semàfor apagat es un disc en vermell i està prhibit rebasar-lo.




