http://horarios.renfe.es/hir/hjhir140.j ... 2006-12-19
http://horarios.renfe.es/hir/hjhir140.j ... 2006-12-19
Hora i data actual: 26 juny 2026, 02:51
Entrada Autor: mikado » 14 març 2007, 23:00
Entrada Autor: Mako448 » 14 març 2007, 23:07
Entrada Autor: Mako448 » 22 març 2007, 15:36
Entrada Autor: Mako448 » 26 març 2007, 15:57
Entrada Autor: trainman » 26 març 2007, 16:22
Entrada Autor: UT596001 » 26 març 2007, 16:23
Hace años era lo habitual que el 5622 se hiciese con 470...trainman ha escrit:Y para finalizar ayer el Regional 5622 Lleida-L'Hospitalet fue hecho por una 470 (a las que llevaba ya tiempo sin ver por aquí![]()
![]()
), concretamente la 470-116M
Saludos
Entrada Autor: Mako448 » 26 març 2007, 16:40
Entrada Autor: 252-071 » 26 març 2007, 20:55

Entrada Autor: Túnels del Garraf » 26 març 2007, 21:16
Entrada Autor: Pere » 26 març 2007, 22:00
El 5622 no se si es el de la mañana, pero el domingo passado (osease el 19) el de la mañana tambien fue 470 !UT596001 ha escrit:Hace años era lo habitual que el 5622 se hiciese con 470...trainman ha escrit:Y para finalizar ayer el Regional 5622 Lleida-L'Hospitalet fue hecho por una 470 (a las que llevaba ya tiempo sin ver por aquí![]()
![]()
), concretamente la 470-116M
Saludos
Una vez ví al 5624 con una 470
Entrada Autor: Mako448 » 26 març 2007, 22:20
Quan has vist un CEX Barcelona-Figueres amb 444?Per qué jo mai.252-071 ha escrit:Ja es molt habitual veure doble de 451.
És normal veure 440R fent serveis de rodalies.
És normal veure una 451 fent un Castelldefels-Granollers,una miqueta de logica,la demanda...![]()
440R fent Sant Celoni -Vilanova?Normalissim!![]()
Lo que no es gens normal es veure un 444 fent un CEX Figueres-BCN aixó si que no es normal.
Veuré una doble de 464 (201-202)a Granollers,no es tampoc el boom pero si per les andanes no el poden posar,perqué fan proves per aquesta línia?
Salutacions
Entrada Autor: Mako448 » 26 març 2007, 22:56
Esque des de que van retirar la 440-130M s'ha posat de moda anar amb 447 fins a Ribes i d'allà transbordament a 440R de dos cotxes.mikado ha escrit:Últimament els caps de setmana les 440R són fàcils de veure a la C7, igual que algun La Tour de C. surt amb 447 des de l'hospitalet, per després fer transbord.
Entrada Autor: Mako448 » 27 març 2007, 13:32
No,era ahir.En festiu crec que aquest servei és fa amb 7 cotxes amb triple composició de dues 440 de dos vagons + una de 3 vagons que és queda a Ribes.Pere ha escrit:Això en festiu ?Mako448 ha escrit:Encara que el servei que surt cap allà les 9.10 de L'Hospitalet la realitzat les dues 440 sense reformar que han anat en doble entre elles,la 440-131+440.132.
Entrada Autor: 252-071 » 27 març 2007, 15:07
Doncs va ser fa 2 mesos,el CEX que pasa per La Llagosta a les 4:20 per ahi.Mako448 ha escrit:Quan has vist un CEX Barcelona-Figueres amb 444?Per qué jo mai.252-071 ha escrit:Ja es molt habitual veure doble de 451.
És normal veure 440R fent serveis de rodalies.
És normal veure una 451 fent un Castelldefels-Granollers,una miqueta de logica,la demanda...![]()
440R fent Sant Celoni -Vilanova?Normalissim!![]()
Lo que no es gens normal es veure un 444 fent un CEX Figueres-BCN aixó si que no es normal.
Veuré una doble de 464 (201-202)a Granollers,no es tampoc el boom pero si per les andanes no el poden posar,perqué fan proves per aquesta línia?
Salutacions
Totes les vegades quue he vist CEX's a Figueres totes amb 448R a excepció del día 23 de Junya a les 11:33 que vaig veure un CEX Figueres-Barcelona servit amb doble de 470,que això de viatgar per la línia de Girona amb 470 és molt difícil d'aconseguir.
També dir que les 440R estan perdent protagonistes des de l'arribada dels últims civies,ja que fa poc tots els trens de la R10 eren 440R i ara començen a colar-se 447's i hagut algun dia fa poc que tots els serveis de la R10 és feia amb 447.
I a la R2 ja no és veuen 440R com abans,o per lo menys tinc aquesta sensació,abans les veia fent les 3 relacions posibles i últimament nomès fan les SVC-SAC,i avui a hora punta una doble fent un CASTELL-SAC.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026