Re: Nitbus que marxen abans d'hora
Publicat: 31 març 2011, 12:32
En aquest cas, un horari massa ajustat podria ser en el tram Pl. Catalunya - Santa Coloma, perquè de Can Caralleu a Pl. Catalunya, ja dic, arriba normalment entre les x:20 i les x:25.
Sortint amb antel·lació, allò que fa el conductor és escurçar-se la seva pròpia "pausa", entenent com a tal la parada a Pl. Catalunya, que no ho és exactament.
Llavors, només m'ho explico si després es fa una pausa més llarga a l'extrem Santa Coloma, o bé si, com aventures, aquest tram estigués calculat malament, i s'haguessin d'avançar per complir horari d'arribada.
El problema és que, fent això, no només incompleixen (per avançament) l'horari d'arribada a totes les primeres parades a partir de Pl. Catalunya, sinó que deixen algú que arribi a la parada poc abans de l'horari de pas, pensant que li queden 1-2 minuts per agafar el bus, quan potser li'n queden més de 15.
El meu recorregut d'ahir, Pl. Espanya - La Verneda, podia haver passat dels molt acceptables 45 minuts que vaig trigar, vist el recorregut gens recte de l'N8 (però ja ho accepto), a 1:15 h. si no em deixo els "higadillos" per travessar corrents la Pl. Catalunya, o si l'N1 agafa un semàfor més per atzar.
Sortint amb antel·lació, allò que fa el conductor és escurçar-se la seva pròpia "pausa", entenent com a tal la parada a Pl. Catalunya, que no ho és exactament.
Llavors, només m'ho explico si després es fa una pausa més llarga a l'extrem Santa Coloma, o bé si, com aventures, aquest tram estigués calculat malament, i s'haguessin d'avançar per complir horari d'arribada.
El problema és que, fent això, no només incompleixen (per avançament) l'horari d'arribada a totes les primeres parades a partir de Pl. Catalunya, sinó que deixen algú que arribi a la parada poc abans de l'horari de pas, pensant que li queden 1-2 minuts per agafar el bus, quan potser li'n queden més de 15.
El meu recorregut d'ahir, Pl. Espanya - La Verneda, podia haver passat dels molt acceptables 45 minuts que vaig trigar, vist el recorregut gens recte de l'N8 (però ja ho accepto), a 1:15 h. si no em deixo els "higadillos" per travessar corrents la Pl. Catalunya, o si l'N1 agafa un semàfor més per atzar.
