En aquests moments, són els de circulació els que tenen tot el dret d'objectar el meu horari, amb l'altíssima voluntat de respectar-me'l tant com sigui possible.
Llàstima, d'altra banda, que a la E1 se li hagi retirat el portabanderins frontal d'assenyalament de trens a la via.



