Els usuaris FGCpowa i JosepSerre han de confirmar en aquest fil que poden venir al més aviat possible.
I si neva?

entfe001 ha escrit:La nevera no puja?liniadelRipollés ha escrit:Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.
Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.![]()
En lloc de bicicletes, ... no seria millor? ..... dos o tres trineus motoritzats?liniadelRipollés ha escrit:entfe001 ha escrit:La nevera no puja?liniadelRipollés ha escrit:Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.
Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.![]()
No siguem doleeeents....que la línia del cremallera està tancada al públic..., que ens posen el K darrera pel mateix preu....que hi ha dos gafes dins el tren...que al novembre ja fa fred i poden "passar coses celestials"...que estic pressionant per fer les coses "amb efectes especials"...que és FGC....que si continuem "amargant-los" acabaranb comprant automotors de mercaderies i adéu vagonets i maniobres....
Independentment d'això, crec que poden arribar a pujar-se dues bicicletes dins el K...així que menys bromes....

Explica'm això que no ho entenc...i com que és important...liniadelRipollés ha escrit:Hores d'ara no sé si la locomotora circularà en paquet o en solitari i això és important. En breu, sabré alguna cosa.

Hi ha tres formes de fer la circulació:aarongilp ha escrit:Explica'm això que no ho entenc...i com que és important...liniadelRipollés ha escrit:Hores d'ara no sé si la locomotora circularà en paquet o en solitari i això és important. En breu, sabré alguna cosa.Això que dius que circularà en solitari, potser que sigui el que em temo?

Per fer bonic ja va el nostre, home!aarongilp ha escrit:Sort que no és el que em temia! Així doncs, aquest altre tren que pujaria (en cas que es pogués) seria, simplement, 'per fer bonic'?
renfe)
Aviam si vigilem els quotes!! No sigui per cas que certa empresa ferroviaria tingués quelcom a veure en la sortida...liniadelRipollés ha escrit:aarongilp ha escrit:Sort que no és el que em temia! Així doncs, aquest altre tren que pujaria (en cas que es pogués) seria, simplement, 'per fer bonic'?
renfe)

No, no, ja està bé tal com está...liniadelRipollés ha escrit:Home, si el paguéssim no ho dubtis....aarongilp ha escrit:Val, val...és que sino, seria molta llet, que a més del nostre pujés un altre tren by the face i només per a complaure'ns

De moment ja hi ha diverses persones que han fet la transferència bancària i per tant ja tenen bitllet assegurat-entfe001 ha escrit:Ja comptes amb algú que pugi sense bitllet?liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!
Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?
També talonari de multes.![]()
![]()