Dissabte al matí........... no puc asegurar 100% que hi sigi, degut a que potser haure de treballar, en aquet cas jo arribaria a sabadell cap a les 3, en tot cas ja tavisarè. Pero sembla bastant probable de que pugi estar pel matí tambe a Sabadell, o sigi que no tingi que treballar, pero jo no dic blat fins que el tingi al sac i ben lligat.
Salut!
Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!







