Coincidin amb la festa major de Sabadell com cada any, els dies 2, 3, 4, de Setembre l'associació Centre d'Estudis Modelisme Vapor, Barcelona i Sabadell, organitzem la festa del tren, al nostre circuit del Parc de Catalunya de Sabadell, el Dissabte dia 2 se circularà fins les 2 o 3 de la matinada aproximadament, en aquesta festa es podran veure trens d'altres circuits circulan per el nostre circuit de Sabadell.
Horari del circuit:
Dia 2, de 11 del matí a 2 del migdia, de 6 del mig dia a 9 del vespre, i de 12 de la nit fins que les persones aguantem...
Dia 3, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Dia 4, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Salutacions!
Us i esperem!





