

Hora i data actual: 16 set. 2025, 07:01
Entrada Autor: Aureli » 18 des. 2006, 12:05
I jo pregunto: està aprovat de fer aquest rebaix del túnel i el nou túnel de via única provisional? Això suposo que depèn de la RENFE i mai no n'havia sentit a parlar que la RENFE haguès aprovat aquest projecte. Se'n sap quelcom...?javi82 ha escrit:Hi ha una primera fase on s'obre el vestíbul entre L1 i L5 on encara hi seguirà existint el desnivell provocat pel túnel de Renfe (q tocava ara a finals d'any); i en una segona fase quan s'hagi fet el nou túnel de vía única provisional per a Renfe q permeti modificar la rasant del túnel actual, les escales de l'intercanviador entre les línies de metro es podran eliminar per a tenir tot el vestíbul a peu pla.
Entrada Autor: Aureli » 18 des. 2006, 13:00
Ah, val! O siguiq ue ja està tot pensat,millor així, gràcies!!fantito ha escrit:L'estructura del nou túnel de Renfe ja s'ha fet. De fet és un caixó sobreposat al túnel anterior que va des de l'alçada del carrer Felip II fins a l'alçada del carrer Olesa. S'ha fet amb la suficient amplada com per premetre-hi posar dues andanes, una per a cada via. Per tant, l'obra del rebaix en la cota de les vies de renfe es realitzará sense interferir el transit de la Meridiana.
Entrada Autor: UT596001 » 18 des. 2006, 15:40
Via única allà?! Estan bojos o què!?javi82 ha escrit:Hi ha una primera fase on s'obre el vestíbul entre L1 i L5 on encara hi seguirà existint el desnivell provocat pel túnel de Renfe (q tocava ara a finals d'any); i en una segona fase quan s'hagi fet el nou túnel de vía única provisional per a Renfe q permeti modificar la rasant del túnel actual, les escales de l'intercanviador entre les línies de metro es podran eliminar per a tenir tot el vestíbul a peu pla.
Entrada Autor: Vox » 18 des. 2006, 17:51
Jo tambè ho tinc entès així: a Sants faran una estació nova, soterrada? amb més dàrsenes.metring ha escrit:No, la de Sants, jo tinc entés, la soterraran, però continuarà allà.Guigui ha escrit:Sembla que sí, que l'estació de la Sagrera (TAV) concentrarà les tres estacions d'autobusos de Barcelona, és a dir, Fabra i Puig, Estació del Nord i Sants.
Entrada Autor: EUKibo » 08 març 2007, 16:18
Entrada Autor: EUKibo » 08 març 2007, 16:50
Entrada Autor: Denisuko » 10 març 2007, 17:35
Entrada Autor: metring » 12 març 2007, 22:30
Entrada Autor: BCN Término » 12 març 2007, 23:11
Entrada Autor: metring » 13 març 2007, 11:34
Entrada Autor: Danzig » 13 març 2007, 12:48
BCN Término ha escrit:¿ Que collons fot una cadira de rodes al metro ? res de res. L5 hora punta a Sagrera, no hi cap ni una änima als trens, i molt menys una cadira de rodes. L1 hora punta a Sagrera, tres quarts del mateix, però aixó es una altra discussió, cadires de rodes>servei porta a porta, dins del metro no pinten res, amb tots els respectes.
Entrada Autor: entfe001 » 13 març 2007, 13:12
I com que no poden anar en hora punta, no tenen dret a anar-hi a cap horaBCN Término ha escrit:¿ Que collons fot una cadira de rodes al metro ? res de res. L5 hora punta a Sagrera, no hi cap ni una änima als trens, i molt menys una cadira de rodes. L1 hora punta a Sagrera, tres quarts del mateix, però aixó es una altra discussió, cadires de rodes>servei porta a porta, dins del metro no pinten res, amb tots els respectes.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025